Kingdom Hearts II

#61
Først og fremst så er allt i kingdom hearts tegna, men siden det kommer verden fra Tron og Pirates of the Carribeen så blir ikke det tegna, og da er det noe nytt :)

Skjønner ikke hva du snakker om med oblivion og sånnt, det eneste jeg vet er at Oblivion er det beste våpenet uten ultimate weapon, som jeg fortsatt prøver å få tak i ( mangler 2 thunder shard og 1 ana for å Synthezize)

Forresten, er det noen som har klart sepirioth bosse på Colloseum???

Får den ikke till, ikke den is-bosse heller :( hvis noen har noe råd så hadde det vert fint!!!

Har klart å tatt halvparten av livet til Sepirioth, men ise-bosse vet jeg ikke hvordan jeg skal ta (det eneste jeg finner på er å bruke fire på han, men jeg har ikke evig magi heller :ehm...: )
 
#62
Forresten så er ikke allt tegna i KH bare det meste som er fra disney, men det jeg mener er at i KH så var det ikke grafikk-fra-en-ekte-film slik som ringenes herre spillet

Men Ansem skulle jo bli ødelagt når kingdom hearts ble opna...







Hvem er dette?
 
#63
Du mener at alle verdenene i Kingdom Hearts er hentet fra tegnefilmer, det er rett. Men ingenting i Kingdom Hearts er tegnet som foreksempel alt i Wind Waker er.

Aner ikke hva fyren heter. Vedder dog hodet mitt på at navnet hans inneholder en x.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#64
Øh, Wind Waker er ikke tegnet. Det har 3D-modeller som blir rendret med cel-shading.
Men teksturene i begge spill... jepp, de er tegnet. :D
 
#65
Skjønner meg ikke så mye på grafikk og sånnt men...

Det jeg mener er at det blir ett nytt skritt når di tar med verdener fra Tron og Pirates of the Carribeen , for da blir det en helt anen grafikk

Forresten bra at det ble litt mer liv i KH2 emnet .... Det har liksom vert litt dødt her idet siste :usikker:
 
#66
Dette ser ganske tøft ut, er det mulig å spille dette uten å ha spilt KH1?
 
#67
Dette ser ganske tøft ut, er det mulig å spille dette uten å ha spilt KH1?
[/b]
Klart, det er fysisk mulig. Men tatt i betrakning at toeren bygger langt videre på den avanserte og særdeles innvikla historien vil jeg fraråde dette på det sterkeste. Det aller beste er å få med seg Kingdom Hearts (evt. Final Mix også) og Chain of Memories (til GBA) før KH II lander i postkassa.
 
#68
!

Noen mpå fortelle meg historien i Chain of Memories, fordi jeg ikke har GameboyAdvance!!!!

Er den viktig?
Hva skjer?


Forresten så kan dere fortelle litt om Final mix , men regner med at den ikke er såp annerledes fra pal versjonen
 
#69
Chain of memories er bare en slags 1.5 versjon av kingdom hearts.

Sora havner i castle oblivion og møter ""The syndicate" og noen stygginger. Ikke så mye spesielt egentli
 
#71
stikker innom spiderman på torsdag og hører om de har KH1 inne ;) foresten hvordan er kampsystemet. Zelda'ish eller sånn Final Fantasy "random battles of velg angrep fra en liste"
 
#72
En übergrim blanding, hvor man løper rundt og slakter på Zelda-vis, men velger magi, items etc. på FF-vis. Dette høres kanskje ikke så übergrimt ut, men når man velger fra listen må man i tillegg passe på å ikke bli truffet av fienden, så man velger med D-paden mens man løper rundt med venstre-stikka. Kampsystemet drepte Kingdom Hearts for min del ...
 
#73
Du kan bruke L1 + runding, firkant eller trekantfor å bruke magi som fire cure thunder ice stop gravity

Så når du trykker L1 så sikter sora og hviss du bruker den sammen med lock on så er du sikker på å treffe, jeg for min del synest det er ganske genialt kampsystem i KH

:tommelopp:
 
#74
De hadde det ikke på spiderman. Ser at de pimper det på play til 17,99 som er akkurat over 200 kroner :sad_panda_smiley:
 
#75
Uflaks da!
MEn jeg anbefaler

www.gamesmix.no



Desverre går det ikke ann å linke direkte til kingdom hearts så du får søke på det på siden, men jeg garanterer at det er der og koster med porto 258kr oig du får det innen 3-6 dager (for meg tar det alltid 3eller4 dager
 
#77
for 229kr + porto på 29kr, blir vel sansynligvis sendt til deg innen 3-6 dager

Fortsatt er linken min bra siden du får den veldig fort! 3eller4dager for meg (og jeg bor i en bygd langt oppå fjellet i telemark!)

KINGDOM HEARTS

Sist gang jeg bestillte på play tok det en uke

PS: linken virker ikke direkte til Kingdom Hearts så du må søke på det
 
#78
Her er første engelskeHJEMMESIDE til KH2

Her kan du laste ned ting lese historien, se på verdenene i spillet, se på battle system, og se på di nye og gamle personene i spillet :DD
 
#80
Haha! så cult med drive med både oblivion og outhkeeper!

Yaich


Ser ut som det blir litt mere handling om final fantasy 7, og at di kansje får en egen bane eller hvertfall en egen historie, istedenfor som i KH at di hadde fletta cloud inn i colloseum og mor hans inn i traversee town

(forresten dumt att cloud ikke har den geniale KingdomHearts looken sin :( Advent children hadde ikke kommet når kingdom hearts ble laga, så di måtte vel finne opp en look til han, men nå som advent children er her så ser det ut som han får looken fra der...