Kingdom Hearts II

Fra Khinsider:

Kingdom Hearts 2
USA: March 28, 2006
Japan: December 22, 2005
Europe: October 2006 (not confirmed)

Europa, er jo ikke bestemmt ennå :ehm...: men det blir sikkert månder etter USA datoen, slik det var med KH altså... tipper på sommerferien en gang jeg, men ingenting er sikkert
forøvrig kan jo mai stemme, for vi håpe siden det er nøyaktig månder etter USA datoen da
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Kom i dag ja. Kjøpte det på eBay selv og det ble sendt i dag. Passer bra, for da får jeg det til påskeferien.
 
Kan hende squareenix gjør slik som med ffx og kh1, og legger til noe ekstra til pal versjonen.
Sephirioth var faktisk ikke med i japanske kh, så det var derfor di fikk servert final mix.
 
Hard Core!

Battle-systemet virker raskere og bedre utført i dette spillet.
Og jeg håper at dem fremdeles har noen alternative bosser som det var i 1'eren.
Husker enda hvor stolt jeg var da jeg klarte å knerte Sepiroth!
 
Kampsystemet er faens genialt i forhold til enern. Istedet for å måtte lete igjennom menyen mens man prøver å unngå å bli tatt av fiendene, kan man legge til fire forskjellige snarveier til Items, Magic etc. Man stryrer kameraet med R-stikka, fremfor med R1 og L1 slik som i enern, noe som funker myyyeee bedre.

Og i bosskampene er det scripta sekvenser à la God of War. :forelsket:
 
Agahnim: Hvordan ligger du an? Lekt deg i Master Form by now?
Forresten, Wisdom Form er slett ikke så dum så den virker med det første. Fyr opp litt magi, så har du det gående.

Og du, hvordan er de engelske stemmene?
 
Jeg har spilt i sånn ca. fire timer, og er i Mulan-verdenen. Har nok ikke fått lekt meg så mye Master Form enda.

De engelske stemme er helt greie. Eneste jeg har merket meg at kunne trengt noen (les: jævlig mange) ekstra timer i Stemmeskuespillerskolen™, er Aerith.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, lurer på en ting, er det samme kiden (Haley Joel Osment eller noe) som har stemmen til Sora, eller er det en ny kid, som har stemmens hans denne gangen? Håper virkelig det er samme kid, som siist :p
 
Jippi, i dag fikk havnet endelig Kingdom Hearts II i postkassen^^

Coveret er veldig vakker, satt å studerte det en liten stund^^

Begynnelsen var ikke så veldig imponerende, og ble litt kjedelig til tider, så etter tre timer slo jeg av og surfet på nettet istedet. Men ikke lenge etter at jeg begynte å spille igjen så dro spillet seg kraftig opp(men gikk litt ned etter svake punkter i historien som jeg ikke likte). Kampsystemet har blitt forbedret, drives og comboer med Mulan og andre er moro på høgt nivå. Jeg syns ikke spillet er så enkelt som IGN skal ha det til, jeg får titt og ofte en del blåmerker fra grusomt irriterende fiender. Kanskje de pinglene valgte Easy som vanskelighetsgrad^^
Gummiskipturene er veldig moro denne gangen. Kommer garantert til å kjøre gjennom dem ett par hundre ganger. Det er mye mer å fortelle, men jeg vil ikke spoile alt for dere ;)

Men selfølgelig, om det er noe dere lurer på, så er det bare å spørre, så skal jeg prøve å svare.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Begynnelsen var ikke så veldig imponerende, og ble litt kjedelig til tider, så etter tre timer slo jeg av og surfet på nettet istedet.[/b]
Gjett hvilket spill jeg aldri skal kjøpe meg. >_<
Faen også, jeg som så litt frem til dette og greier. :(
 
Jeg likte begynnelsen, jeg. Det skjedde veldig mye, og en del spørsmål ble stilt, som man sikkert får svar på senere i spillet. Men jeg kan si meg enig i at det tok litt for lang tid før man fikk gummiskipet og kunne dra til de forskjellige Disney-verdenene.
 
Likte begynnelsen ganske godt. Det greine meg han Soxar eller hva han nå het var litt tamt men cutscenene hodlt meg godt i gang :ler:
 
nope, syntes 1eren var mye bedre. og jo, spillet ER så enkelt som IGN skal ha det til. Fikk selv noen "blåmerker" her og der i begynnelsen, menetter en stund blir spillet så enkelt at man nærmest kan sloss med lukkede øyne. Banene er sykt mye mindre kompliserte, og du kan ikke velge å gå noen annen vei enn akkuratt der du skal next. F.eks om du skal rett frem i et kryss, kan du ikke heller velge å utforske til høyre, da kommer det opp at "det er ikke der du skal dumbass".

Er på sistebossen nå, og det er den eneste plassen i hele spillet jeg har hatt litt småproblemer.
Har ikke tatt ekstrabosser og slikt da, men det sies at "en viss" person skal være jævlig vanskelig, men det holder ikke når resten av spillet har en vanskelighetsgrad lik null.

Storyen var vel det eneste som fikk meg til å gidde å spille dette, selv om flere av disney bretten bare var teite fill inns uten noe særlig mening for storyen.

Greit nok spill, men veldig skuffende.

Svak 7/10

NB: spillte på normal
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Stemmen til Aerith er latterlig.

Ellers har spillet vært artig hittil.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Men spillet er litt teit til tider også. I Hercules sin verden ble en kamp plutselig avbrutt fordi det visstnok var for mange fiender, noe jeg var svært uenig i siden jeg enkelt hadde grusa dem. Så, en times tid senere, er det en hel sal full av relativt sterke fiender som Sora må ta hånd om alene. Vel, Minni Mus var med, men jeg vet ikke om hun gjorde så mye for å bekjempe dem.