Kingdom Hearts II

#82
Ser ut som det blir litt mere handling om final fantasy 7, og at di kansje får en egen bane eller hvertfall en egen historie, istedenfor som i KH at di hadde fletta cloud inn i colloseum og mor hans inn i traversee town

(forresten dumt att cloud ikke har den geniale KingdomHearts looken sin :( Advent children hadde ikke kommet når kingdom hearts ble laga, så di måtte vel finne opp en look til han, men nå som advent children er her så ser det ut som han får looken fra der...
[/b]
Don't hurt yourself, son.

Først: Alle Final Fantasy-personene har kommet tilbake til sin egen verden denne gangen, som er Hollow Bastion. Hollow Bastion var som kjent med i det første Kingdom Hearts-spillet, men har nå blitt gjenoppbygd av Squall, Cid, Cloud & Co., og bastionen har samme funksjon for KH 2 som Traverse Town hadde for KH.

Forøvrig er det sagt at Cloud har en egen historie denne gangen, men temaet rundt Cloud sin historie skal være mye det samme som Soras. Light VS Dark, altså. Og ja, han må nok en gang måle krefter med Sephiroth. Jeg vil se resten av Showdown of Fate.

Og sist, Aeris er IKKE moren til Cloud. Hvor i all verden tok du det fra? Har du ikke kommet deg gjennom Final Fantasy 7? Eller hørt om det idet hele? Eller sett Advent Children?

Aeris er... You know, the flowergirl.
 
#84
Skal inn til byen (les Oslo) om 10 minutter noen som vet om en butikk som pimper KH1. Har sjekket med spiderman og de hadde det ikke?. Er dødshypp på å skaffe meg det før jul!
 
#86
Ryktene om at KHII hadde fått 40/40 av Famitsu gikk for noen dager siden, og nå er dette avkreftet. Kingdom Hearts II har nemlig fått 39/40! (Ifølge kh2.co.uk. Velger å tro på dem.) Og dette er ikke ille.

Åpningssekvensen var mildt sagt overraskende, har nettopp sett den selv og sitter for øyeblikket og venter på at spillets første cutscene skal lastes ferdig. Kan skaffes på kh2.co.uk - som vanlig.


Edit: Informasjonen om 39/40-scoren har de visstnok funnet på Gamefaqs og NGG-boards. Snoket rundtom på Gamefaqs sine KHII-boards, men fant intet, annet enn noen som sa det samme; "KHII has recieved a 39/40 score from Famitsu!" De fant dette på NGG-boards, men ingen link dit. Noen som vet hva pokker NGG-boards er?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#87
Nå har jeg sett videoen som Mandark linket til og jeg har kommet frem til at dette er det spillet jeg gleder meg aller mest til. FFXII, hva som måtte komme ut av FFVII-oppfølgere og alle andre spill kan bare ryke og reise.
 

Kilik

Lokal moderator
#88
Her er siste Famitsu scores:

Denne uka:
Kingdom Hearts II (PS2, Square Enix): 10 / 9 / 10 / 10 - (39/40)
Mario & Luigi RPG 2x2 (Partners in Time) (NDS, Nintendo): 9 / 9 / 8 / 9 - (35/40)
Front Mission 5 (PS2, Square Enix): 8 / 8 / 8 / 8 - (32/40)

Forrige uke:
Metal Gear Solid 3: Subsistence (PS2, Konami): 10 / 10 / 9 / 10 - (39/40)
Naruto: Narutimate Hero 3 (PS2, Bandai): 9 / 9 / 8 / 8 - (34/40)
Boku no Watashi no Katamari Damacy (PSP, Namco): 9 / 8 / 8 / 8 - (33/40)
Need for Speed Most Wanted (PS2, Electronic Arts): 9 / 8 / 7 / 9 - (33/40)

kilde
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#89
Her er siste Famitsu scores:

Kingdom Hearts II (PS2, Square Enix): 10 / 9 / 10 / 10 - (39/40)
[/b]
Holy crap! Da må Squeenix ha fikset kontrollene, kameraet, kampsystemet, menysystemet temmelig drastisk! (Pluss at Donald kanskje ikke er totalt ubrukelig de første 50 % av spillet) Nå gleder jeg meg jeg og! Håper bare de klarer å skaffe han fyren fra N'Sync til å spille Sephiroth igjen. :D
 
#90
<div class='quotemain'>
Her er siste Famitsu scores:

Kingdom Hearts II (PS2, Square Enix): 10 / 9 / 10 / 10 - (39/40)
[/b]
Håper bare de klarer å skaffe han fyren fra N'Sync til å spille Sephiroth igjen. :D
[/b][/quote]

Justin Timberlake???

Okei jeg vet ingenting om finalfantasy VII, og av den informasjonen jeg har fått så har jeg skjønnt det sånn at Ho med slik krøllete hår er mora til cloud, men det var det visst ikke

Har fått meg advent children ja, men har ikke hatt tid til å se den :/
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#92
Basert på hans opplevelser med KH1, hadde 1UPs Jeremy Parish heller lyst til å spise kritt enn å previewe KH2. Men han ble tvunget til det, og … han liker det! :D

Opprinnelig skrevet av Jeremy Parish om fan servicen i spillet
(...) in addition to FFVIII's Garden Discipline Committee (Seifer, Raijin and Fujin) and Selphie (now wearing a schoolgirl uniform for maximum loli appeal), we're also treated to fan favorites like FFIX's hapless black mage Vivi and FFVI's airborne gambler, Setzer. Naturally, each character brings along his or her distinct idioms; Setzer's face is criss-crossed with scars, Seifer calls Roxas a "chicken-wuss" and babbles about his "romantic dreams," and Fujin speaks only in single words.
Setzer! :D :D :D *cum*

Men det som var litt merkelig er at man ikke spiller Zora når man starter spillet, men heller en fyr som heter Rocksauce eller no sånt. :confused:
 
#93
Jadda, noen av oss friker har allerede fått med oss slutten. Men slutten røper egentlig fint lite, bortsett fra...

<div class="spoilertop" onClick="openClose('b3ed50c99e78dc17925c7c7ea52713dd')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vise Spoiler - Klikk igjen for å skjule... «<div class="spoilermain" id="b3ed50c99e78dc17925c7c7ea52713dd" style="display:none">ADVARSEL!! STOOOR SPOILER COMING UP!!
<div class="spoilertop" onClick="openClose('c3dc23d7846b27302613c15f90caaaf9')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vise Spoiler - Klikk igjen for å skjule... «<div class="spoilermain" id="c3dc23d7846b27302613c15f90caaaf9" style="display:none">at vi har mer snop i vente. På slutten av spillet, etter rulleteksten, finnes nemlig en film ikke helt ulik Another Side, Another Story-filmen fra KH 1. Eller Deep Dive, om dere vil. Og hva annet kan denne gjeve filmen fortelle om, enn enda en oppfølger? Og med ord som 'Master of Keyblade' og 'Keyblade War' lover dette gull i mine ører.

Og folkens, kikk litt på dette bildet:

I know, I know. Tre, fire nye år i fosterstilling mens vi spent venter på neste spill.
 
#94
Æsj! orker ikke så mange spoilere asså! det bare ødelegger spilloplevelsen når jeg får meg KH2

selv om jeg såg spoileren din riku.....KULT!

Forresten Thinaran: så sier jo ikke sepirioth noe i Kingdom Hearts... Bare: Who! ,Ha! ,Sin Harvest, prepare Yourselfe....
 
#95
WORLDS:

Agrabah
Team up with Aladdin again to take down Jafar and also a new-comer; Pete. You'll also be seeing more accompany from Abu!

Atlantica
Atlantica this time around will feature Prince Eric, and Ursula, who tries to take over Atlantica. The boss battle for this world will be very musical.

Beast's Castle A world that wasn't accessibile in the original Kingdom Hearts now is. In Beast's Castle, you will be greeted by Beast and Belle, or will you?

Disney Castle You only got a glimpse of it in the original Kingdom Hearts, but now you'll be in it! You'll be aiding Queen Minnie throughout the Castle.

Halloween Town Halloween Town also has a Christmas Town. You'll be helping Jack Skellington rescue Sandy Claus, and guess which boss makes his return.

Olympus Coliseum The Olympus Coliseum promises to be an action-packed world as you'll be teaming up with Hercules and Auron to go against Hades in the Underworld.

Port Royal Fans of "Pirates of the Caribbean" will get to dive into Port Royal with Jack, and help him rescue Elizabeth and stand up to Barbossa.

Pride Rock Sora and company get the chance to help Simba get revenge on Scar. Obviously inspired by
the Lion King movie, you'll see all of the original Lion King characters.

The Land of Dragons In this world, you'll be joining up with Mulan to defeat Shan-Yu and his army of heartless. Many side quests leading up to the boss battles are expected so be ready!

The Timeless River (Steamboat Willie) is the "other side" of the Disney Castle. Pete will be in this world up to his normal tricks.


Other worlds
Twilight Town
Destiny Islands
Hollow Bastion
City from Deep Dive
100 Acre Wood

Lista er visst ikke helt ferdig så det kommer flere, men jeg tror nokk det er med neverland, og kansje Monstro
 
#96
Nå pimper de KH1 på play for 9,99 £
 
#97
Er det helt meningsløst skaffe seg den japanske versjonen av spillet? Er det forstålig... evt. om det finnes noen oversettelser på nettet?

På forhånd takk:)
 
#98
Er det helt meningsløst skaffe seg den japanske versjonen av spillet? Er det forstålig... evt. om det finnes noen oversettelser på nettet?

På forhånd takk:)
[/b]
Du bør ikke få deg den japanske versjonen det vill bare ødelegge
Men ta heller og forhondbestill pal og det er ikke så lenge til heller :)

Eller viss det blir samme ntsc som pal.... KH1 på pal kom nesten ett år etter det kom i japan
 
#99
Fikk spillet i postkassa igår. Kommet til Hollow Bastion med Sora, tror jeg er ferdig med Roxas-delen. Og ja, det er sinnsykt gøy.
 
Jg og vill ha!!!!!!!!!!!!!!! , men bare på engelsk da :) har du det på japansk riku? hvordan går det ann?