Kongen av JernNeve Turnering(KoIFT)

Hvem går av med seiern?

• Jinsama (Tekken 4 NM Champ)

Stemmer: 0 0,0%
  • Killer(2. plass Tekken 4 NM)

• Lee/Violet(3. plass Tekken 4 NM )

• Chief Gutti(4 plass Tekken 4 NM)

• Wallace(Spiderman turnerings Champ)

• Risinguppercut(2 plass, Spidermanturnering)

• Supo(Kom på 3, plass Spidermanturnering)

• Duke(2. plass Spillegal Treffet Tekken 5 Turnering )

• Atilla(Har vunnet Maddons turneringen)

• Agimon(Ikke bli lurt av navnet, farlig han også!!)

• MadCow(Dyktig Nina spiller, meget farlig)

• Eaglejin(2.plass maddons turnering)

• Red Hawk (Dyktig Bob spiller, har vunnet mye)

• Bloodhunter(Har bare vunnet over morra hans, dyktig spiller)

• PsychoJin(4. plass Spillegal Treffet Tekken 5 Turnering)

• Andre

• Totalt antall stemmer
    0
Artilla?!?!?! hvor for du R en fra?!?!? det er ATILLA JEG HETER ATILLA <_< hehe nilo han svartingen hehe, forventa ikke ikke noe bedre :p neida fiks navnet er du snill :tommelopp: Og sorry gutta i år så blir det Paul sitt år hehe tror jeg spilte mot eagle sist gang med paul fra T4, håper jeg møter deg i NM eagle :p du husker vel paul fra maddog's? :ler: neida

Oj..bror jai vara svating....do vet problema... Men jai fixsa :) Ja ja, Atilla hva skjedde med Raven?

Kan du Lei??! Vil du bli min Lei mentor? tongue.gif
Hadde jo Lei som favoritt i TTT, hatet han i T4 men nå er han kul igjen!

Fra nå av vil du kalle meg for ... master Dukie. ^_^

oma

Village Drunk
time and place stops us nilopilo, but u are my idol.. får søren ikke til b,f,b,f så raskt at jeg får f,f,3 inn i en combo...:(

Opprinnelig skrevet av Duke@19.07.2005, 13.22

Kan du Lei??! Vil du bli min Lei mentor? tongue.gif
Hadde jo Lei som favoritt i TTT, hatet han i T4 men nå er han kul igjen!

Fra nå av vil du kalle meg for ... master Dukie. ^_^
243246​
Å Master Dukie..(Fristende og skrive Dukle) jeg har leita så lenge etter noen med Lei skills.. Endelig.. Hihihi :D Du får vise meg noe Master Dukie...

Vi får ta battle of the steps neste gang da :p Se etter om apprentice'n smekker pung :p

Opprinnelig skrevet av oma@19.07.2005, 15.49
jeg får b,f,b,f rett og slett ikke til raskt nok, evnisen oma
243325​
Du kan ikke mene det? Klarte det på første forsøk... Start på riktig tidspunkt... Er som Duke sa.. Virkelig..lalls

oma

Village Drunk
når er riktig tidspungt da? med feks 4,3,4 og b,2,3,4 når begynner jeg og hamre?

Opprinnelig skrevet av oma@19.07.2005, 15.54
når er riktig tidspungt da? med feks 4,3,4 og b,2,3,4 når begynner jeg og hamre?
243332​
Sånn ca. med en eneste gang du har trykka den siste 4, så og si i det du trykker 4, klikker du fullstendig b,f :p

Ja...skal du klare dss hjelper det egentlig ikke å spørre så mange og lese over alt, gå inn på practice og bare ta det helt med ro. Gjør det til du få blemmer, så en vakker dag skjønner du det. Bare prøv deg frem. Dss er ikke som andre moves i spillet, du må føle deg frem, da den blir best. Jeg slet som pokkern med dss gjennom hele tekken4, så endlig, helt på slutten, rett før tekken5 kom ut fikk jeg det til, 50/50 ganger perfekt. Nå er det null stress å få inn 3+4... ws+4 er heller ikke lett. perfekt dss etter denne skal være det vanskligste...

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix@19.07.2005, 10.15
Og sorry gutta i år så blir det Paul sitt år hehe tror jeg spilte mot eagle sist gang med paul fra T4, håper jeg møter deg i NM eagle :p  du husker vel paul fra maddog's?  :ler: neida
243215​
Face the wrath of Kuma!! Muaha! Nei da. Ser frem til det :tommelopp:
En tapt kamp er da bare en grunn for å bli bedre, er det ikke? :svette:

Ser mørkt ut for meg her. Min Hwoarang kommer sannsynligvis ikke til og konkurrere i NM, men derimot en "secret character".

Jinov: Får jeg lov til å si at din Paul der var nokså cheesy? Hehe..men kult at du er han da. For all del glad det ikke ble noe av Raven ;)

Oj..bror jai vara svating....do vet problema... Men jai fixsa :) Ja ja, Atilla hva skjedde med Raven?

nei ikke mye ass møtte aksel :) Vi hadde liksom spilt jævelig mye før turneringa og han fikk vel tak i Raven til slutt :) men hvis jeg ikke hadde møtt han så tror jeg jeg hadde i hvertfall garantert meg NM qval men men gleder meg til 10 aug, får bare grise noen flere :ler:

Opprinnelig skrevet av Duke@20.07.2005, 05.05
... men derimot en "secret character"...
Jeg er ikke redd din Feng Wei. ^_^
243607​
He ruins it! /cry :)P)
Jeg som håpet det ville skape forvirring..hehe. Men, du har nok rett Duke. Feng er nok den nye tourney-karakteren min. Bare pass deg du!