Kongen av JernNeve Turnering(KoIFT)

Hvem går av med seiern?

• Jinsama (Tekken 4 NM Champ)

Stemmer: 0 0,0%
  • Killer(2. plass Tekken 4 NM)

• Lee/Violet(3. plass Tekken 4 NM )

• Chief Gutti(4 plass Tekken 4 NM)

• Wallace(Spiderman turnerings Champ)

• Risinguppercut(2 plass, Spidermanturnering)

• Supo(Kom på 3, plass Spidermanturnering)

• Duke(2. plass Spillegal Treffet Tekken 5 Turnering )

• Atilla(Har vunnet Maddons turneringen)

• Agimon(Ikke bli lurt av navnet, farlig han også!!)

• MadCow(Dyktig Nina spiller, meget farlig)

• Eaglejin(2.plass maddons turnering)

• Red Hawk (Dyktig Bob spiller, har vunnet mye)

• Bloodhunter(Har bare vunnet over morra hans, dyktig spiller)

• PsychoJin(4. plass Spillegal Treffet Tekken 5 Turnering)

• Andre

• Totalt antall stemmer
    0
Det morsome er at jeg, JINsama og Wallace spiller på samme "team" Dvs om ikke JIN har kicket meg ut fordi jeg ikke spiller Tekken. : D

Men jeg bare truer han med at jeg kjører forbi han i Mario Kard. ^_^

Duke: Sorry å knuse drømmene dine, men du har aldri vært på vårt lag.. :D
Du får få dissa Skien folka til å game'e med deg! Lee og gutta.. :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Chief Gutti@21.07.2005, 19.00
Jeg stemte paa Duke siden han er daglig kunde hos meg paa solariuminstituttet Dan the Man Sun Tan Daily.

You've got to support your customers, lol!
244081​
Å fy faen som jeg lo av den! :D Dan the Man Sun Tan Daily? *LOL* Skulle bare mangle etter at jeg har lagt igjen så mye spenn på solariumet ditt. : D Husk at når jeg har bestått Japansk eksamen om 4 år så skylder både du og Raider meg 10 000 spenn. ^_^

Jin: Hva med da vi diskuterte teamname a ? lol .. øh .. fuck deg ? : ) Til og med netti og raidar er jo med! De er jo med "ikke-game-Tekken" klubben min.
Jeg gamer ikke lengre med Violet & Co her nede, faktisk så gamer ikke dem Tekken eller noe lengre slik jeg forstår det.

Opprinnelig skrevet av Duke+21.07.2005, 20.52-->
<!--QuoteBegin-Chief Gutti
@21.07.2005, 19.00

244081​
Jin: Hva med da vi diskuterte teamname a ? lol .. øh .. fuck deg ? : ) Til og med netti og raidar er jo med! De er jo med "ikke-game-Tekken" klubben min.
Jeg gamer ikke lengre med Violet & Co her nede, faktisk så gamer ikke dem Tekken eller noe lengre slik jeg forstår det.
244140​
[/b]
Duke: Tror du har missforstått her, Tekken 5 er et flott spill og jeg spiller det semi-regularly med Wallace og JIN. Husker du ikke følgende sitat" Thank You Namco for making a great game? :mrgreen:

Kanskje grunnen til at du ikke er med på laget til de gutta der kommer av at du ved hver anledning presterer å skrive at du har slutta med fighting games, nesten som en cry out for at de skal ned og gi deg cock pleasure og si "kom tilbake oh mighty duke".
Det er vell ingen som har lyst på en som skal legge opp på laget? Din jævla cry baby. :)

Uansett, din oppgave er og lære nothing else matters, du begynte jo og få teken på det.
Samtidig har jeg de nazi fotball skoene din her som jeg gjerne skulle få fjernet. :kul:

Opprinnelig skrevet av Hakara@21.07.2005, 20.07
Jeg stemmer på Luthien, for hun er jente.
244085​
Latterlig. Prøver du på noe?

Altså, jeg er ikke god og kommer ALDRI i verden til å vinne NM. Punktum.

EDIT: Sushi: Hysj.

Opprinnelig skrevet av Hakara@21.07.2005, 19.07
Jeg stemmer på Luthien, for hun er jente.
244085​

hakara du er patetisk da......

hvis alt jeg har hørt er sant så er det nok JINsama som eier

Sorry å måtte skuffe deg Sushi, men alt du har hørt er nok ikke sant. Eller så kan det hende du ikke har hørt nok..

Beklager JINsama, for å nedgradere ryktet ditt :p

EagleJin

Bear Necessity
Hvis alt jeg har sett (og hørt) er sant blir det et rimelig spennende sluttspill i NM T5.

Duke: Tror du har missforstått her, Tekken 5 er et flott spill og jeg spiller det semi-regularly med Wallace og JIN. Husker du ikke følgende sitat" Thank You Namco for making a great game? :mrgreen:

Kanskje grunnen til at du ikke er med på laget til de gutta der kommer av at du ved hver anledning presterer å skrive at du har slutta med fighting games, nesten som en cry out for at de skal ned og gi deg cock pleasure og si "kom tilbake oh mighty duke".
Det er vell ingen som har lyst på en som skal legge opp på laget? Din jævla cry baby. :)

Uansett, din oppgave er og lære nothing else matters, du begynte jo og få teken på det.
Samtidig har jeg de nazi fotball skoene din her som jeg gjerne skulle få fjernet. :kul:
244360​
[/quote]

LOL den var litt for hardt :ler: Jaja duke du snakker med Chris Rock her :ler:

og jeg syns Jinsama motbeviste alle sammen på den spiderman turneringa og Jin hvis du skulle komme NM med christie så kommer du til å slite veldig mye :) for det første er hun blitt trimma ned så hardt at det er ikke no vits å spille med hu men andre som Kazuya paul nina bryan wang osv har i hvertfall 60%life insurance i en air combo :p good luck i år så blir det Paul bare sånn at alle vet det :kul:

Gleder meg så jævlig, og jeg håper seriøst det kommer en ekstrem shocker til NM, en som er helt ukjent går av med seier, det blir bare konge, gleder meg som faen!!! Kom igjen med paul'n din du, jeg skal vise min Law som har supo sjel i seg....når du slåss mot meg, slåss du ikke bare mot meg, men du slåss mot SUPO og MEG

Jinov: Motbeviste alle om hva? Christie var dårligere i T4 enn det hu er i T5, men du har rett.. hu er fortsatt en av de dårligste character'a. Bare det at jeg liker å spille henne. :D
Har fortsatt ikke bestemt meg om hvem jeg skal bruke i NM, blir vel Christie, Baek eller Raven.. mest sannsynlig.

En liten Ranking list ifra Korea, som begynner å bli gammel nå. Så det er sikkert blitt noen forandringer og greier. Dette er Tekken 5 Rankings, ikke Tekken 5.1.

Rank S:
Feng, Devil Jin, Heihachi, Bryan, Steve, Raven, Law

Rank A:
Kazuya, Roger Jr., Hwoarang, Nina, Julia, Wang, Xiaoyu, Bruce

Rank B:
Lei, Paul, Anna, Jack-5, King, Jin, Marduk, Christie/Eddy, Asuka, Ganryu, Yoshimitsu, Lee, Baek

Rank C:
Kuma/Panda

JInsama: jeg har hørt mye rart...at du eier... halo! vant du ikke nm sist?? da kan man vel si at at eier vel...

Hakara: jeg vet dine sanne intesjoner.... bad intentions

Jinsama, rankinga? Er ikke den litt veldig feil... eller så har jeg sett den som er feil, fordi slik jeg husker det så var law faen meg ikke i S rank, han var langt nede i b rank. Men det har blitt forandringer ja...

S rank: Bob, Nina, Steve...som jeg husker...