Kongen av JernNeve Turnering(KoIFT)

Hvem går av med seiern?

• Jinsama (Tekken 4 NM Champ)

Stemmer: 0 0,0%
  • Killer(2. plass Tekken 4 NM)

• Lee/Violet(3. plass Tekken 4 NM )

• Chief Gutti(4 plass Tekken 4 NM)

• Wallace(Spiderman turnerings Champ)

• Risinguppercut(2 plass, Spidermanturnering)

• Supo(Kom på 3, plass Spidermanturnering)

• Duke(2. plass Spillegal Treffet Tekken 5 Turnering )

• Atilla(Har vunnet Maddons turneringen)

• Agimon(Ikke bli lurt av navnet, farlig han også!!)

• MadCow(Dyktig Nina spiller, meget farlig)

• Eaglejin(2.plass maddons turnering)

• Red Hawk (Dyktig Bob spiller, har vunnet mye)

• Bloodhunter(Har bare vunnet over morra hans, dyktig spiller)

• PsychoJin(4. plass Spillegal Treffet Tekken 5 Turnering)

• Andre

• Totalt antall stemmer
    0

EagleJin

Bear Necessity
Rankinglista i Korea er anderledes enn i US. Var det sist jeg så i hvert fall. Beviser bare at det ikke er karakterene som nødvendigvis er guder, men at spillerne gjør dem gode.

Nilo: Den lista der er så riktig man kan få den, men som sagt. Det ble rank'a en liten stund etter T5 hadde kommet ut i Korea (Arcade), etter en stor turnering. Den har sikkert forandra seg nå ja, men ikke så veldig mye antar jeg. Å følge USA Ranking lister blir bare feil, de er ikke gode nok.. så enkelt er det.

Edit: Hwoarang S Rank? Da er det noen som har røyka seriøst! :ler:

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@22.07.2005, 21.02
Gleder meg så jævlig, og jeg håper seriøst det kommer en ekstrem shocker til NM, en som er helt ukjent går av med seier, det blir bare konge, gleder meg som faen!!! Kom igjen med paul'n din du, jeg skal vise min Law som har supo sjel i seg....når du slåss mot meg, slåss du ikke bare mot meg, men du slåss mot SUPO og MEG
244473​

hehe jeg vet at du er good med law det er det jeg egentlig gleder meg til, å spiller mot deg Finale hehe høres bra ut? andre plass? lmao. forresten Det blir ikke no law eller Wang på Supo i NM han kommer med en som han spiller helt gærn med så så det er bare å passe på azz :tommelopp:

Supo? Ikke law og heller ikke wang!! Hva i helvete!! Hvem skal han spille med!! Få supo hit... Og du vet at jeg tuller, du og jeg vet at du eier meg med din paul

oma

Village Drunk
ser at førstepremien i nm er en tur til LosAngeles for to... er dette til andre turneringer?

Supo? Ikke law og heller ikke wang!! Hva i helvete!! Hvem skal han spille med!! Få supo hit... Og du vet at jeg tuller, du og jeg vet at du eier meg med din paul

Ja han er på ferie da så det blir litt vanskelig å få tak i han :svette: men han kommer til å spille med feng og med Feng så er han helt rå :svette: han er den beste i Norge med Feng det kan jeg bare trygt si :tommelopp:

EagleJin

Bear Necessity
oma: Det skjer ikke med flere turneringer i dette landet. Ikke med vårt utrolig store spillmiljø.

Kan bli interessant.. Fler og fler får øya opp for Feng. Lurer på hvilken Feng, Steve, Bryan eller Nina som vinner :p

oma

Village Drunk
første premien i NM er en tur til LA, denne turen til LA er det bare en vanlig ferietur til LA eller er det for å kunne spille i turneringer i LA?

Så s rank er det beste...hmmm nina er jo satans god da...men kameraten min jørgen aka gud bruker law... Han er så jævla irriterende!

Litt rart at Jin var så langt nede...han eier jo lezom

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@24.07.2005, 14.24
Okey...sushi...få spille mot guden din da!!! Law vs Law...:)
244842​
Det er ikke min gud... <_< det er kameraten min....det er han som bruker law, ikke jeg. Men håper dere for spilt mot hverandre. Han er ganske god...bruker masse feige teknikker og juggler mye...

oma

Village Drunk
hadde ikke gått an å vite hvem de forskjellige kommer til å bruke i nm? viss (big if) jeg kommer til nm så kommer jeg etter all sansynlighet til å bruke Law

Opprinnelig skrevet av oma@26.07.2005, 13.19
hadde ikke gått an å vite hvem de forskjellige kommer til å bruke i nm? viss (big if) jeg kommer til nm så kommer jeg etter all sansynlighet til å bruke Law
245352​
Kankje ikke alle er sikre enda?
og kanskje noen kjører overraskelsestaktikk (Red Hawk med sin Feng ? =D )

er kanksje ikke så lurt å røpe hvem man skal spille som , men
jeg kan lige godt si det siden jeg ikke har noe sjangs uansett :svette:
Blir nok Jin ja, selvom jeg syns han har blitt temmelig svak i t5.
er så vanskelig å skifte main :usikker:

Klar å gjett hvem jeg skal bruke f.eks. :p

Opprinnelig skrevet av oma@26.07.2005, 17.52
ape mannen? strength alone can not win young one?
245425​
Han har 0 av garanterte launchers... Det svir veldig... Jeg må gutse på counter...

Men han står på lista ja:p

hehe
du sier no der
uansett, hvem vant tekken tournament 2-nm?
og var det en tekkennm2?
jinsama, hvem skal du bruke i nm
blir det christie+
satser alt på Law