Kræsj i Justins Bandikåk 5. - 7. August 2011

Nabbe

Har fin hatt.
#61
Da er Crash 2 i boks. Så sånn er det.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#62
Det forseggår i Justins eminente bandikåk på beste Tøyen-kant.
huum jeg tenkte det var på ett lokale, er det åpent hus? har foresten en multitap liggende ett sted hvis 4player CTR frister

edit: ps2 multitap må vel ha CTR på disk da
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#64
huum jeg tenkte det var på ett lokale, er det åpent hus? har foresten en multitap liggende ett sted hvis 4player CTR frister

edit: ps2 multitap må vel ha CTR på disk da
Oh man, multitap hadde eid! Har CTR på disk og så det hadde blitt ordnings, og det er åpent hus for alle som vil! Adressen er Eiriksgt. 15 på Tøyen, vi sitter der hele helgen så bare å dukke opp.

Nabbe: Du eier, godt jobba!

Edit: Da er det vel slik at Buggz og Nabbe kommer innover sammen, så setter vi opp det tekniske greiene og satser på å være i gang i syvtiden, Sjutten har en travel hverdag så han kommer så fort han har mulighet!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#65
Ok, nå ligger det an slik at jeg ikke får kommet til starten ved 19-tida. Blir nok nærmere midnatt. Da er spørsmålet hvordan vi gjør det med spillinga. Jeg har ihvertfall mest kompetanse i enern og treern og jeg har såpass føkka døgnrytme nå at jeg lett kan spille hele natta. Det gjør ikke noe om dere starter på enern uten meg, men hvis dere føler for det kan dere gjerne starte rett på CTR.

PS. Har dere treern eller skal jeg ta det med?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#66
Ta med alt du har Sjutten. Og om du ikke visste det så er det slik at det er du som har mest kompetanse i alle spillene, men da bare starter vi på eneren og kjører på, vi kan eventuelt bare ta brett og så samle diamaneter når du dukker opp. Eller kanskje vi kan starte med CTR, kan se på det etterhvert.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#67
Okey, den er grei. At dere starter på enern og tar brett høres ut som en god ide. Dere klarer sikkert å ta med dere de lette diamantene underveis også kan jeg samle opp resten når jeg dukker opp. Det som er bra er at vi har videoene mine på Youtube til hjelp hvis det skulle være noe vi lurer på.

CTR har jeg bare kjørt gjennom én gang for ca. ti år siden, så jeg er litt usikker på kompetansen der. Hvis Nicholas stikker innom tror jeg nok at jeg blir grusa. Men vi får se hva som skjer. Vi får se.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#68
Jobber til klokka enogtjue, mulig jeg tar en titt på streamen da. Med mindre jeg har noe bedre å gjøre i kveld selvsagt. :smugdog:

Det har jeg sikkert ikke.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#69
Oh man, multitap hadde eid! Har CTR på disk og så det hadde blitt ordnings, og det er åpent hus for alle som vil! Adressen er Eiriksgt. 15 på Tøyen, vi sitter der hele helgen så bare å dukke opp.

Nabbe: Du eier, godt jobba!

Edit: Da er det vel slik at Buggz og Nabbe kommer innover sammen, så setter vi opp det tekniske greiene og satser på å være i gang i syvtiden, Sjutten har en travel hverdag så han kommer så fort han har mulighet!
prøver å komme innom på lørdagen da
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#70
Nå er det igang!
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#71
feed siden er fucked up for meg. video øverste til venstre og chat nederste til venstre
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#72
Ja, etter mye om og men er vi godt i gang, nærmer oss 30% på første spillet men er ikke i nærheten av å starte på det vanskelige, så blir mye deilig RAEG, logg på og følg med folkens! Spillegal.no/live
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#73
Til Trench_Rat og alle andre det måtte gjelde, bruk en ordentlig nettleser. Og hvis det fortsatt er fucked vil jeg gjerne vite hva slags nettleser det dreier seg om (ikke si IE).
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#74
Opera og IE nyeste
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#75
Funker fett i Opera 11.50 her.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#76
virker fint i opera etter at jeg refresha måtte laste ned "instillinger" (regner med at dette er noe flash greier)
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#77
når begynner dere å prompe på formidagen i morgen. Har blitt inviter av partysentralen på fest på kvelden. Men er hypp på litt 4player CTR
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#78
Vi slutter ikke å prompe før søndag ettermiddag da, det sier jo seg selv.
 
#79
Supert så langt gutta! Fortsett i samme stilen, gleder meg til dere tar fatt på treeren.
 

Lodin

Der Waaaah
#80
Disse spilla ass. Glad jeg holdt meg til Mario 64 og dets like.
Uansett skal jeg delta i familiefestivitas i morra, men det pleier å være ferdig rundt 6-7 så da blir det vel å prutte over. Det er dog med forbehold om at jeg ikke spiller samme hvor jævla trøtte alle andre blir.