Kræsj i Justins Bandikåk 5. - 7. August 2011

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#81
Buggz og meg selv har sovet litt og er nå klar for mange gode timer med gaming! Både stream og sofacam er going strong så ingen grunn til å ikke slenge seg med og koze seg i chatten!
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#82
Om jeg ikke sover altfor lenge på søndag og eller må kjøre papsen på Gardemoen så popper jeg innom med multitappen for litt fire speller kræsj tim ræsing
 

Javi

elsker dette landet
#86
Noe dårlig oppløsning på den streamen, får ha større plakat nesten gang.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#88
Bra, da går det an å lese plakaten for de som bare ser på webcam.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#89
Alle Gjøvikerne som skulle løpe til spillegal/live?
 
#90
Under neste stream blir jeg med og reklamerer på den foppallbanen. Skulle gjerne vært hjemme for denne streamen, Crash bandicoot, og spesielt ræserspillet, eier
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#95
Da lurer vi bare på om Trench_Rat har tenkt å gi en eller annen form for livstegn.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#96
Det gjorde han dessverre ikke, men vi kom igjennom alt vi ville samt avholdt det første offisielle SG-mesterskapet i Crash Team Racing (som jeg personlig mener fortsatt er et kremspill), ferdig for nå men satser på å være tilbake i oktober!

Tilbakemeldinger folkens? Kom med de!
 
#97
Noen ideer til hvilke spill som skal kjøres gjennom neste gang? Hva med GTA 3, VC og SA, med vice city storiea og liberty city stories som ekstra om det blir tid til overs.
 
#98
Synes dette var en fin helg gutta! Fulgte med nesten hele lørdagen og så en god del i dag, har spilt Crash Bandicoot en hel del i oppveksten så for meg var det midt i blinken. Særlig seint lørdag kveld var det god stemning både i stua og på chatten. Kjipt med labert seertall sammenligna med tidligere maratonhelger, jeg chalker det opp til sommerferie og litt ukjent spillserie for innsatsen i sofaen var det iallfall ingenting å si på.

Spillserier jeg kunne tenkt meg å se maratoner av er først og fremst Mario og Metroid, men det hadde også vært kult om dere bevegde dere litt utafor formatet, og takla et utvalg av spill innenfor en sjanger eller segment. Jeg synes det er artig å se på nesten uansett hva dere spiller, så kommer nok til å følge med når dere (forhåpentligvis) kommer tilbake i oktober.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#99
Vi kommer tilbake i Oktober, det er i alle fall sikkert! Innen da har jeg ordnet med det tekniske også, så vi en gang for alle slipper kamera-på-TV. Forslag er notert og diskuteres fortløpende.

EDIT:
Jeg tror faktisk du er inne på noe der, muskadet. Problemet med en Silent Hill-helg er egentlig SH1, SH3 og SH4. En bedre idé er kanskje en slags history of horror games. Resident Evil har vi allerede vært gjennom, men det er fortsatt mye godt å plukke. Silent Hill 2, Eternal Darkness (en personlig favoritt) og Amnesia er det første som slår meg. Kanskje Fatal Frame? Jeg tror dette kan være artig både for de involverte og for seerne da jeg ser for meg at det blir ekstra liv i sofacammet. :D
 
Jeg syns fortsatt Mega Man-maraton er noe som bør gjennomføres.

Fikk ikke sett noe denne helga, men det ser ut som det eide. Gode greier!