KugelnSTURM [PC, X360, PS3]

Vil du eventuelt spille denne spillen?

  • SEFF!

    Stemmer: 7 50,0%
  • IKKE FAEN, TRENGER MIN DOSE GENERISK!

    Stemmer: 0 0,0%
  • AAAAARRRRGHHHHH!!

    Stemmer: 7 50,0%

  • Totalt antall stemmer
    14

Drauden

SGs kollektive lillebror
#1
Tør nesten ikke gi dette spillet en vanlig font, så:



Fuck yeah.

Denne skyteren ber alle andre generiske skytere om deres oppmerksomhet for et øyeblikk, samtidig som den gjør klar flammekasteren og...



"OI DEN SÅ DU IKKE KOMME" skriker den og spytter på det brennende liket til Medal of Honor.

"Unnskyld meg, men vi har også flammekast--" prøver Call of Duty å si, men jævelen får ikke fullført setningen før Bulletstorm bare...



"KJEFTEN PÅ DEG" hyler Bulletstorm mens han fester pisken rundt pikken til Call of Duty og kaster han avgårde.

Hvis du har en 360 eller PS3 så kan du laste ned demoen og se for deg selv. Hvis du bare har PC (lol), bare hør alt du kan gjøre i dette spillet:


  • Skyte
  • Sparke
  • Brenne (andre)
  • Sprenge (andre)
  • Lemleste (andre)
  • Henge (andre)
  • Kaste (andre)
  • Si kule ting mens du gjør en kombinasjon av alt ovenfor.
Attpåtil for du poeng for å gjøre alt dette. POENG!
"Online?" lurer du. SEFF!
"Sinnsykt bra skrevet historie?" Sikkert ikke, men heller sånn latterlig overkill med vitser, bæsj og blod!
"Duke Nukem Forever kan ta seg en bolle?" LETT!
"Et såpass revolusjonerende spill kan vel ikke komme før om lenge...?" SLUTTEN AV FEBRUAR!

Sånn, orker ikke leke superengasjert lenger. Ville bare ha en verdig over-toppen introduksjon til et over-toppen spill.
Hva synes dere?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#2
applaus for bra intro.

Spillet funka for det det var (demoen, altså). masse æksn, blod og "hahaha. Daaaaaaiiijuuum!"-kommentarer. Synes kontrollen funka bra, ikke drøyt vanskelig å få til fete komboer (men med læringskurve). enviro-kills et pluss. Tror nok jeg vil skaffe, men spørs nok om jeg står først i køen
 

Novastrum

Feminist-elitist
#3
Applaus x2. Kall meg en drittunge, men denne spillen her ser ut til å fylle et høl jeg har mangla input i siden Prey kom ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Jau. Jeg har planer om å feie gjennom Painkiller igjen sånn at jeg er stoked når Bulletstorm kommer. Painkiller er, som dere sikkert husker, spillet hvor du får tak i et gevær som skyter shurikens og lyn. Og spillet hvor du får tak i et gevær som skyter digre trestaker som fester fiender i veggen, samt at den skyter is. Bare fordi. Det er også spillet hvor du dæljer nazister i en militærbase ett øyeblikk, klovner i et operahus det neste, og hekser i middelalderen en liten stund etter det igjen.

Edit: Og hvis man har PC og en konsoll kan man teste Bulletstorm-demoen og glede seg til man får spilt det på den beste maskinen med det beste grafikket og det beste kontrollet. :riffa:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#6
Edit: Og hvis man har PC og en konsoll kan man teste Bulletstorm-demoen og glede seg til man får spilt det på den beste maskinen med det beste grafikket og det beste kontrollet. :riffa:
QFT

 
#8
Likte ikke demoen og liker ikke markedsføringa til spillet. Skal ikke si den er mer kynisk eller mer raua enn all annen spillmarkedsføring, men noe med akkurat denne scratcha meg the wrong way. Joda, Duty Calls fikk meg til å humre litt, men det blei laga med reklamering i bakhue og det er ikke akkurat bitende satire når spillet det markedsfører (indirekte) har flere av elementene som blir parodiert i seg =/

Men hey! Battlefield Bad Company 2 kjøpte seg litt cred med samme holdningen mot CoD for ett år siden, så det funker sikkert bra for dem igjen, right?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#10
"Special Forces with pussy-ass heartbeat monitors"

Må nok prøve demoen snart ja.
 
#12
Gleder meg vilt til å spille det her med mus og tastatur. Kontrolleren forsura en ellers fet demo.
GANGBANG \o/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#14
+ moms da, eller vet du noe ikke vi andre vet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Jeg vet at Zavvi har sånn "Send this order as a gift"-boks du kan klikke i og så blir momsgrensa på magisk vis tusen spenn.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#16
Med mindre du har testa det ut i praksis, så er jeg ikke helt sikker på at det der funker så bra som man kan håpe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Har testa det ut i praksis, men ingen garantier gitt.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#19
[yt]hIHAhiz6EYg&feature=player_embedded#[/yt]

Det klikker. I vinkel.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#20
Ok