KugelnSTURM [PC, X360, PS3]

Vil du eventuelt spille denne spillen?

  • SEFF!

    Stemmer: 7 50,0%
  • IKKE FAEN, TRENGER MIN DOSE GENERISK!

    Stemmer: 0 0,0%
  • AAAAARRRRGHHHHH!!

    Stemmer: 7 50,0%

  • Totalt antall stemmer
    14
#61
Tar meg selv i å grine litt hver gang jeg innser akkurat hvor gøy det her er. Rulla campaign så langt, og det funker. Historien er bedre enn hva jeg hadde forventa, men det er nok i overkant med cutscener.
Musa føles ikke helt tight desverre. Skrudd av accel og smoothing, men det er fortsatt er fortsatt accel etter å ha testa. Direct input skulle vært mandatory på pc-skytere.
Synes det kjører helt kurant på PC-en min. Spiller med 1680x1050, 0xAA og alt på low. Holder seg rimelig stabilt på 60, men det kommer dips i 40-50-regionen, uten at det nødvendigvis er pga mye action.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Tror nesten jeg veit hva den muslaggen kommer av hvis du får 40/50-dips med alt satt på Low, gitt. Og jeg tror ikke akkurat Epic har giddet å mekke sin egen input-API når DirectInput eksisterer, så akkurat den kommentaren der skal du få lov til å utdype litt.
Drauden skrev:
... 26. februar. Men hey, dette er det eneste interessante skytespillet i år siden DN Forever blir generisk bæsj.
Fy fader, skarp som en kniv du.
Lodin skrev:
Ikke glem at man kan spille Deus Ex som en balls to the wall shooter om man absolutt vil da. Jo også BF3 såklart. :p
Duke Nukem og BF3 blir de andre manshootsene jeg kjøper i år, virker det som. Deus Ex kommer jeg så klart også til å kjøpe, men både du og jeg veit at det ikke er en manshoot. ^^

Sånn ellers kommer et nytt profftips til dere som planlegger å spille på PC: Smell opp vanskelighetsgraden på det som av en eller annen grunn heter Hard men som burde hett Medium. Tror dette er den letteste Hard-vanskelighetsgraden jeg har vært borti på ganske lenge, jeg er på slutten av kapittel fire og har dødd tre ganger. Sammenlign med CoD-spillene hvor å spille på Hard pleier å medføre at jeg dør tre ganger per rom, hvis det er et enkelt rom. Det kan dog muuuligens ha noe å gjøre med at CoD-spillene er ræva designet, hva veit jeg.
 
#63
Tror nesten jeg veit hva den muslaggen kommer av hvis du får 40/50-dips med alt satt på Low, gitt. Og jeg tror ikke akkurat Epic har giddet å mekke sin egen input-API når DirectInput eksisterer, så akkurat den kommentaren der skal du få lov til å utdype litt
Det er ikke lag, det er accel. Kanskje det var raw input jeg tenkte på? Du har den input-optionen i QL og den er accelfri. Uansett hva det heter, så er det ikke avhengig av FPS.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#64
Digger dette spillet.

Først når jeg fikk leashen så bare


Så fikk jeg leke med mechagodjirraen og jeg bare



Og så fikk jeg guided sniper rifle og jeg bare

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Digger dette spillet.

Først når jeg fikk leashen så bare

Så fikk jeg leke med mechagodjirraen og jeg bare

Og så fikk jeg guided sniper rifle og jeg bare
Og så om litt får du et våpen som heter
The Penetrator
og du bare

Roar skrev:
Det er ikke lag, det er accel. Kanskje det var raw input jeg tenkte på? Du har den input-optionen i QL og den er accelfri. Uansett hva det heter, så er det ikke avhengig av FPS.
Kan iallfall fortelle deg hvor mye jeg har av muslagg, musakselerasjon og annet fjas som har med musa å gjøre og det er null og niks. Men stå på, jeg får skikkelig inntrykk av at dette er noe du kan masse om. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#67
I går så spilte jeg ferdig Bulletstorm, og før siste kapittel så var jeg bare


Og så spilte jeg siste kapittel og jeg bare


Det er ikke det at det plutselig blir dårlig, det er bare det at siste kapittel er en cutscene som setter opp slutten, og så er det en sekvens hvor du skal komme deg til slutten og der er det en riiiimelig hard kamp og jeg tenkte "kult, bra oppvarming til sistebossen og slutten og greier" og så er resten av spillet bare plotteri og en sekvens hvor du møter en ny type fiende. Som tåler litt mer og har et nytt angrep, og ingenting mer. Så, liten downer, og det slutter selvfølgelig med en cliffhanger. Men men, det betyr vel bare at vi får Bulletstorm 2 til neste år, og det er ingen negativ ting.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#68
Enig med slutten.

På en annen side er dette muligens det første fps i senere tid jeg a) gadd å fullføre, og b) gjerne ville spille igjen rett etter jeg var ferdig.

Sliter med MP, noe jeg har skjønt mange har gjort. Så, om noen har dettanpå PS3, hook gjerne opp (pga invite-greia funker fett nok, mens quick game ikke fungerer fett nok)
 
#71
Kult.
Tøft å prøvd oss på denna, men trenger folk som er litt gira da, ikke bare stikke etter 15 min lissom. Er vel den eneste vi trenger å samarbeide hardt på.

Anarchy Master (30G/Bronze)
Achieve a score of at least 50,000 as a team in Anarchy mode
This is easily the toughest achievement/trophy of them all! The max score limit in Anarchy Mode is only 30,000, this achievement/trophy requires you to earn 50,000 points through skillshots. To do this you must use massive team work. Some skillshots are worth a lot of points, but when you do those skillshots with a team, you earn even more points. Have on team member kick an enemy to levitate them, then have another team member send them to an environmental skillshot. Work together as much as possible. Reach the score limit as early as possible to earn an extra bonus towards the 50,000. If you don't have enough and the wave is almost over, have some team mates kill themselves so you can revive them. Reviving them will earn you 50 points each.