KugelnSTURM [PC, X360, PS3]

Vil du eventuelt spille denne spillen?

  • SEFF!

    Stemmer: 7 50,0%
  • IKKE FAEN, TRENGER MIN DOSE GENERISK!

    Stemmer: 0 0,0%
  • AAAAARRRRGHHHHH!!

    Stemmer: 7 50,0%

  • Totalt antall stemmer
    14
#21
Lurer på om man rekker å skyte på en sånn taumine fra demoen, før man kjører i gang med drillen på breakdance-trikset.
Enda mer lurer jeg på om man rekker å ta en surgeon før flaren eksplorerer når man går for fireworks.

FAEN JEG MÅ HA DET HER NÅ
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Lurer på om jeg gidder bruke noe annet enn lassoen og diverse nærangrep siden det alltid er lettest og fungerer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
...hvis det bare er en fiende som skyter på deg. Ser et par potensielle problemer med den taktikken der etter hvert, gitt. :p
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#24
satte meg ned med demoen igår, tok et par runder med det igjen. Overraskende stor underholdsningsverdi når kontrollene sitter, og man begynner å få igang diverse combos og skillshots. Artig-artig, skal nok skaffes. Sliter litt med å få til denna fireworks skillshotten bare, men sikkert kun pga jeg er dårlig i spillet. Og ja, liker humre-faktoren man får av spillet når man får skillshots som "rear entry", etc ..
 
#25
Du må skyte flaren når du har sendt folka høyt nok, evt. sparke de av en platform på de plassene der de faller langt ned.
 
#27
The increase in rapes can be attributed in large part to the playing out of [sexual] scenes in video games,
\m/

Tyskland får selvfølgelig den ultimate vaginaversjonen: http://kotaku.com/#!5755663/germany-cuts-bulletstorms-legs-off

Det er ikke mye som får meg til å føle meg som en brunkledd student med sterke politiske meninger som baserer seg mest på vås og hipsterpropaganda, men er i hvert fall sjeleglad for at den norske regjeringa ikke er så ille.
 

Lodin

Der Waaaah
#28
:eng: All statistikk fra USA viser at alle former for vold inkludert tekting har vært i en konstant nedadgående kurve siden 70-tallet.
 
#33
Er vel kjent for de fleste nå, men Bullestorm har blitt leaka. Til PC spør du? Nei. :penga:
Skal vel være en demo på vei, men den blir vel ikke sluppet før fullreleasen. Nesten så jeg er frista til å avvente kjøp, for å se om pc-versjonen er totalt dick. Then again, er det vanskelig å la være.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Flere enn meg som har kjøpt Bulletstorm på Steam og irriterer seg over at det ikke går an å preloade? Vel, det går det an å gjøre noe med. Greit å slippe å måtte laste ned sju gigabyte før du får spilt på freddan.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#35
Hvorfor i alle dager gir de ikke (Valve/Steam/Utgiveren) ut en link til slike praktiske greier?

Det er jo essensen av god brukeropplevelse å slippe å laste ned hele greia samtidig som hundretusen andre.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#37
flere en meg som kan huske da MDK hadde styrbare sniper kuler i 1998 :smugdog:



 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Ja, jeg. Husker da MDK var en jævla big deal. *Snufs*