L.A Noire

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Håper noen kan spille det og melde fra om hvordan det er, stoler på SG.
 

Lodin

Der Waaaah
Starting today, "The Naked City" DLC case ($4.00 for PSN/320 Microsoft Points), "A Slip of The Tongue" DLC case ($4.00/320 Microsoft Points), Broderick Detective Suit and Gun ($1.00/80 Microsoft Points), Sharpshooter Detective Suit and Gun ($1.00/80 Microsoft Points), The Badge Pursuit Challenge ($2.00/160 Microsoft Points), and Chicago Piano Machine Gun (free community unlock) are available.
On June 21, "Nicholson Electroplating Disaster" DLC case will be released, and "Reefer Madness" DLC case follows on July 12. Both are priced at $4.00/320 Microsoft Points.
Så sånn er det. Om ikke annet plukker jeg opp Noire på fredag og da copper jeg nok dette og.
 

Lillegutt

Welcome to the poopdeck.
Joda, men SWAT er æksjenspill hvor man skyter folk i balla med erteposter. Vi vil ha cerebral etterforsking. Ikke at jeg tror lawnwar gir oss så mye av det.
Condemned spilla kan man forøvrig si mye rart om, men åstedsgranskinga der er ganske kul.
Hurr durr.. Har hørt at den CSI spillen er sånn point & click etterforskning.. Har en kompis som har kjørt igjennom det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har spilt dette i en times tid nå, og død og dæven dette var lite imponerende. Beste var da jeg rota til et avhør tre ganger på rad, klarte det på fjerde (teite meg som innbiller meg at det kreves bevis for å få en tilståelse), og fikk forfremmelse og gode greier. De tre forrige gangene var jeg en skuffelse, da. Så, dårlig statistikk så langt.

Og ja, uncanny valley in full effect. Brr.
 
Hm, kanskje jeg skal vente til det kommer en utgave av L.A noire tilsvarende denne:
 
Har spilt frem til andre forfremmelsen nå, og er ambivalent i forhold til hva jeg synes. Jeg kan godt like både førtitallsnoir og neonoir (Chinatown og The Conversation er blant mine favorittfilmer), men spillet fenger meg ikke så mye som jeg forventet på forhånd, hovedsaklig fordi historien føles for episodisk og hovedpersonen ikke er kul nok. Likte Staton i Mad Men (noen andre som la merke til cameos fra både Peggy og Kinsey i hit-and-run-oppdraget?), men her er han grå og tannløs og den WWII-bakhistorien er så standard og forutsigbar at man kan se hvor den er på vei hen på en mils avstand. Håper jeg tar feil, men.

På den positive siden er det kult å kjøre rundt i L.A, og det begynner å føles skikkelig tilfredstillende å løse oppdragene. Det visuelle ser kjempeflott ut og alt det der, selv om man sitter godt planta i uncanny valley 90% av tiden. Blir å runne i løpet av de nærmeste par dagene, så vi får se hva som skjer.
 
Er skuffet over LA Noire, konseptet er greit nok, men det blir for linært og du får det meste lagt i hendene dine.....og det å tolke de man snakker med for å se om de lyver eller snakker sant er komplett umulig :$