La meg vise dere dem! Pokémon seX & Y

#21
De tre legendariske fuglene er med i X & Y.
Hvis du valgte Chespin som starter, får du Articuno, Fennekin får Zapdos, og Froakie får Moltres. Så jeg håper det kommer til å byttes heftig fremover.

Angående EV og super training er jeg blitt en del klokere nå. Det lønner seg naturligvis å hive seg over super training så tidlig som mulig med den respektive Pokemonen, og hvis du ikke vil fucke opp alt, så slår du av Exp share mens du har han eller hun med på laget ditt.

HVIS du skal være så idiot å ikke EV trene ordentlig, (hallo, tilogmed jeg skjønner det) eller hvis du bare gir blankt faen, har du muligheten til å enkelt resette EV poengene dine med en "reset punching bag" som dropper helt random når du tar minigames.

Pokerus dobler Evene du samler opp (takk,epp!) og power items du får i den battle tower greia øker hver enkelt EV med 4. Det vil si at ved en enkelt minigamerun vil du kunne opparbeide deg 28Evs på cirka 20 sekunder, noe som er helt latterlig kort tid, sammenlignet med før.

Ah, også er det en hemmelig sak, jeg ikke vil avsløre enda, men forråsirresånn, det lønner seg å ha masse venner på 3ds lista di;)
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#22
Dette spillet her altså. Ble kuppa i et svakt øyeblikk i helga, og det har gått non-stop i alle ledige stunder siden da. 5/8 badges nå, elite four bør begynne å preppe seg for no' real rompekjørings snarest.
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Jeh, det eier no jævlig. Har egentlig bare spilt Black før dette, men det er lett å se at det er jævla mye nytt å dille med. Favoritten er såklart at man kan style trenern sin og så spille inn en liten promovideo. :v

Sånn ellers er det en bug som gjør at spillet låser seg om man loader en save fra Lumiose City, den store byen midt på kartet. Ikke save der siden det kan føkke opp totalt. Nintendo jobber med saken.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#24
Spillen eier, ingen tvil om det nei.
Har bare spilt tre timer. Starta med ildbikkja og så nettopp den mystery gift-greia som gir deg torchic. Torchic. Så altfor søtt.

Spillet er mer strømlinjeformet, ting tar kortere tid, man går raskere.
Kan dette være det bpste pokemonspillet?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#26
Nå har ikke jeg spilt pokeymans siden diamond/pearl og i begynnelsen syntes jeg dette manglet sjarmen til de gamle 2D-spillene, men nå som jeg har spilt en liten stund sitter det ganske bra. Det fotball-minigamet kan ta seg et tak da.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#29
Tenkte jeg skulle teste litt Wonder Trade i dag, som fungerer sånn at du sender vekk en pokémon du har og får en annen tilbake fra en tilfeldig bruker som gjør det samme. Etter titals med Bidoof og den jævla kanin-dritten fra første skogen fikk jeg utrolig nok en Charmander (eller ヒトカゲ, siden karen som sendte var fra jappoland). Det eier, for nå har jeg to av de originale starterne! Litt spent på om jeg kan få mega-evolution på den siden jeg ikke har charizard-steinen dog, men det går vel kanskje an å trade til seg sånt også?

Ellers er den tracking-sida som spillet maser om (Pokémon Global Link) endelig funksjonell igjen. Her kan du logge inn og få masse tall, achievements og annen jall. Du kan også kjøpe ting ingame for den merkelige PokéMiles valutaen du får av bla. street-passes.
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Jeg fikk en Mr. Mime i wonder trade. :penga:
Og sånn ellers har jeg skjønt at det er langt mellom badgene i dette spillet. Hva skjer når en mans blir level 30 og jeg bare har en badge?

Jo også se på promofilmen min om jeg er online. Den eier og det gjorde kleevah sin og.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#33
Koden min er 2320-6275-3824.

Jo også se på promofilmen min om jeg er online. Den eier og det gjorde kleevah sin og.
Den filmeditoren er overraskende morsom. Synd man ikke kan skrive egen tekst på ting, men man kan fortsatt lage mye bra (og teite) greier.
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Er ikke alltid jeg gidder skru på onlinen siden det suger mer batteri. Ser du er på nå.
Åssen ble avataren din en eldgammel gubbe?
 
#36
Mens du er tilkoblet ingame, så klikk deg inn på Player search system, også profile. Hvis du studerer mitt profilbilde, ser du bilde av meg og deg i Animal Crossing byen min, mens du sier "Faen, detta suger"
 
#37
Lodin og Kleevah: dere har blitt adda, jeg er klar for en fight når som helst.:D
In other news, noen som har fått seg en shiny?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#38
Kode?

Her er forresten en liten smakebit på Gym #5 for dere som ikke har kommet dit ennå:

 
#40
Faen ta dere. Slet med håndkrampe i månedsvis etter sommerferien på grunn av Animal Crossing (80 timer) og Fire Emblem (70 timer). 3DS'en ekke akkurat ergonomisk, sjø. Og i går – i et svakt øyeblikk – snappa jeg opp X på esjappa. Forbasket.

Tror jeg har brukt mer tid på 3DS i år enn PS3 og 360 til sammen.