La meg vise dere dem! Pokémon seX & Y

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#83
Det er ikke tilfeldigvis noen som har en Rotom til overs? Vet ikke om jeg har så mye å tilby, men har noen froakies og sånt. Jeg driter i IV.

Edit: For å ikke være helt ubrukelig kan jeg jo skrive litt om hva jeg synes om spillet. Har 7 merker og har dyra mine sånn rundt nivå 50. Har kost meg veldig og er svært fornøyd med hvordan de har sprita det opp. Apropos sprit så må jeg si det var på tide med 3D-modeller. Man får litt mer tilknytning til beista sine. Synes ikke det er så fett å dille med dem i poke-amie, men det er verdt det når du får fire hjerter. Supertrening var også litt bæsj i starten og jeg drøya en stund med å bruke det, men når jeg først sparka i gang var det ikke så verst.

Jeg har kjøpt alle pokermennspilla fram til nå, men har ikke fullført annet enn de tre første generasjonene. Muligens fire. Det føles godt.
Laget mitt er forøvrig sammensatt av ninjafrosken, den gærne katta, to sverd (som skal få skjold snart), Blomsterpadda (som skal byttes ut), Luchadore-fuglen og sist men ikke minst den tøffe fossildragedinosauren.
 

Lodin

Der Waaaah
#86
Nei, men det var planer om at han skulle spille den nye 'mansen, men det falt i fisk når han slutta hos Destructoid.
 
#87
Jeg drar meg igjennom andre gjennomspilling nå. Det var littegrann mer interessant den første gangen, jeg innrømmer det, men jeg har det fortsatt kickass morro.
 
#89
Femte Pokèmon X & Y gjennomspillings. Denne gangen er det fordi guttungen syns det er kult med det på skolen. Så jeg gir han alle badass monsa fra min save. AKA Mewtwo EV trained med 5 IV i stats. Xerneas med 5 IV og Power herb. Og dere vil ikke vite hva jeg har gått igjennom for å skaffe meg de pokesa. Nummer 2 i europa nå. Var nummer en men en unge på 8 år frarobba meg tittelen. Han skal ha juling. Neida, joda.

Har mekka en Offisiell Pokemon liga i nedre eiker nå. Kommer opp spilletider etterhvert. DS OG korta er lov. Så det ekke verst. Også kommer ungen min til å vinne skolegården.

Hvis ikke, skal jeg kjøpe han en action replay eller noe.