La meg vise dere dem! Pokémon seX & Y

Lodin

Der Waaaah
#44
Fra hestekjeften sjæl. Ikke save på de blå områdene siden det kan føkke opp når du laster inn fila. Om det alikevel skulle skje har folk kommet forbi det ved å hamre på home knappen i noen minutter. :ehm:

E: Det kommer patch "snart". I mellomtida råder Nintendo deg til å save inni bygninger i Lumiose om du må. Patchen vil og fikse ødelagte saver.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#45


Det er nesten FOR lett når man har tilgang til GTS... :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Veit du hva som går an i Black/White, eller? Å sette opp DNS-innstillingene i DS-en til en webapp hvor du kan laste opp dine egne 'mons som du har hacka sammen i en editor. Så får du dem rett inn på maskina via GTS. Sier seg selv at det tar et kvart sekund å legge på en Master Ball eller annet snask, i tillegg til at du bare kan sette på de EV-ene du vil ha. Blir ikke veldig overraska om det der funker i X/Y også.
 

Lodin

Der Waaaah
#47
Spiller ingen rolle for jeg fikk Mega Lucario nå og snart får jeg enda en stein så jeg har Mega Venusaur også! :yoshi:
Eneste jeg ikke fatter og forstår er hvorfor ikke starterne har megaform? Kan kun drømme om hvor awesome en Mega Geninja hadde vært. :brainfuck:
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#48
Ding-ding-ding...



Følte slutten ble litt for bruteforce med den lineupen der. Dekker jo det meste av grunnelementene, men Elite Four hadde et par luringer som nesten tok meg til tider. Bare nesten seff, for når du har en mega-Blastoise på godt over lvl. 80 er man egentlig rimelig safe uansett hva de graver fram...
 
#52
Litt keen på å teste det spillet her, men fy farken, fins det en mode med bare de 151 originale Pokémon? Nekter å spille med alle de der elendige monsa.
 
#54
Han der er sinnsykt phet. Og det er stort sett de andre nye 68 Pokemonsa.

Jeg har maxa ut han på bildet som jeg glemte navnet på i farta. Og gitt han 252speed evs, 252 spatk, og resterende på hp. Har et relativt bra moveset på han nå, og fått testa det såvidt i online battles, som jeg heldigvis har kommet seirende fra nå. (20 strake!) Jeg valgte å gi han Life orb, bare for å pumpe opp angrepa enda mer, og det har vist seg å være et klokt valg, siden han stort sett ohkoer det som er av motstand.

Fikk en Gengar bytta til meg i dag fra en vennlig japansk guttunge, som snakket dårlig engelsk. Naturen kunne ikke sugd mer, men det blir jo egg av den her uansett.

Målet mitt nå er å fange en Mawile, mens jeg venter på at Ghastly egget skal klekke, så hvis det er noen som har en Mawile, så rop ut høyt!
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#55
Litt keen på å teste det spillet her, men fy farken, fins det en mode med bare de 151 originale Pokémon? Nekter å spille med alle de der elendige monsa.
Enig. I tiden da jeg spilte Pokemon Blå kunne jeg alle 151 pokymansa på rams. Den spillen spilte jeg ihjel, og jeg fikk også tak i alle sammen. Når Gull/Sølv kom ut gadd jeg ikke fullføre en gang fordi det var så mange nye jeg ikke skjønte noe som helst av. Nå er det sånn ca 600 stykker? Det er 450 for mange.
 

Sofie

Like my body?
#57
Nå er jeg bare i min spede start (takk, ExciteMike!), så jeg gjør som jeg alltid gjør, tar meg god tid til å tusle rundt i gresset. Har ikke spilt Pokeyman siden Sapphire (med unntak av noe ræl jeg såvidt var innom på Gamecube), og hva skal man si, forbedringer har skjedd. Liker best at alt ikke tar så. Jævlig. Lang. Tid.

Ellers da, har truffet på Pikachu sånn 100 ganger, skjera? Har selvfølgelig fanget et eksemplar av hvert kjønn, men lurer på hvorfor jeg treffer på ham så mye, når Jonathan bare traff han en gang? Dette er rett før den første byen, i alt det der gresset man må gjennom. Var en eller annen random som bare "åå, har du pikachu, så heldig, ikke alle kan få han!" Hææ? Fordi laderen var i? Fordi jeg er.. Jente, som liker søte mans? Nei, vetta søren.
 
#58
Da er jeg i gang med å parre Pokeymans. Har et par Amaura egg nå, så hvis du valgte tyrantrum fossilen er jeg med på å bytte! Ghastly med bra nature har jeg også. Requests kan jeg sikkert ta i mot. Jeg har Charmander. Chespin. Froakie. Fennekin og Squirtle om startere er din greie
 
#59
Dere får starte Pokemon-tråden for Ola Dunk.
Er det ikke dette som er Pokemon-tråden for Ola Dunk? Elitistene vil vel bare ha de fete, orginale pokymonsa.


ps: Har alle kjøpt X? Burde jeg da kjøpe Y? Eller har det nada å si med online trading? Og kan man fange Mew?