La oss se gale japanere

#22
Dæven.... det er det sykeste jeg har sett innenfor final fantasy noen gang.....
Skal tro det har tatt en stund...
 
C

Crizpy

Gjest
#23
Hehe..mastre opp så mange materiar, MÅ ta tid..seff har du mastra en materia, og har en fra før av, går det jo dobbelt så fort..og så videre.
 
#25
før jeg så videoen så trodde jeg det var barry`s lucky sevens angrep dere

pratet om... men det gjør bare en 400 - 500 tusen damage, det der var jo helt

sykt...

når HP er 7777 så får han det for de som ikke vet va jeg prater om... tror

alle karakterene skal kunne få lucky sevens angrep men jeg har bare fått det til med barry,

var ved ett slumptreff mens jeg slåss mot emerald så ble barry skadet akkurat nok til å få

7777 hp. plutselig åpnet barry den berømte can med whoop ass på emerald gutten, jeg satt

bare måpende å skjønte ikke helt va som skjedde. men det hjalp ikke, tapte iallefall... å

det skjønner jeg godt når jeg ser den videoen der, barry må jo ha gitt godt over million i

damage...
 
#28
Morsomt, morsomt! Men likte nå dette

bedre jeg! Er extremt blodtørstig!
Tihi, off-topic! :p
 
#29
Opprinnelig skrevet av Potetfar@20.04.2004, 17.16
Morsomt, morsomt! Men likte nå dette bedre jeg! Er extremt blodtørstig!
Tihi, off-topic! :p
Ja, d dær var veldig off-topic + at jeg hater Max Paine, så jeg måtte bare kommentere. Max Paine har ingenting å gjøre i et FFVII-topic.
 
C

Crizpy

Gjest
#30
Opprinnelig skrevet av Scwepps@20.04.2004, 15.32
før jeg så videoen så trodde jeg det var barry`s lucky sevens angrep dere pratet om... men det gjør bare en 400 - 500 tusen damage, det der var jo helt sykt...

når HP er 7777 så får han det for de som ikke vet va jeg prater om... tror alle karakterene skal kunne få lucky sevens angrep men jeg har bare fått det til med barry, var ved ett slumptreff mens jeg slåss mot emerald så ble barry skadet akkurat nok til å få 7777 hp. plutselig åpnet barry den berømte can med whoop ass på emerald gutten, jeg satt bare måpende å skjønte ikke helt va som skjedde. men det hjalp ikke, tapte iallefall... å det skjønner jeg godt når jeg ser den videoen der, barry må jo ha gitt godt over million i damage...
Det er ikke altid det er en fordel med lucky sevens.
Hvis det tar 7777dmg da, og du tar normalt over 7777, er det bare dumt.
Jeg brukte Cloud til å summone KOR med w-summon
Da ble det 2 kor på cloud, og de andre mima. dvs 6 stk.
Den greia der kjørte jeg 2 ganger, og dro en omnislash på slutten (pga for lite mp)
Da, døde jævelen..
 
#32
Opprinnelig skrevet av Crizpy@21.04.2004, 14.29
Det er ikke altid det er en fordel med lucky sevens.
Hvis det tar 7777dmg da, og du tar normalt over 7777, er det bare dumt.
Lucky seven angriper for 7777 skade oppimot 30 ganger+. Det blir en hel del skade etterhvert :shifty: (<-- faen så slu den der var)

Om du slipper opp for mp etter å ha summonet KoTR gjør du noe feil, du må selvfølgelig ha mp absorb linket opp til KoTR, da får du igjen over 2500 mp hver gang.
Filmen var digg, jeg må prøve det der en gang. Synd det vil ta en evighet å bygge opp så mye counter og mime...
 
C

Crizpy

Gjest
#33
Hmm..ok. Aldri fått 7777, men jeg trudde det var det samme som et slag, bare at den ga 7777 dmg istedet for feks 2000..men 30 ganger! mæd!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#34
64 ganger for å være mer nøyaktig. Det gjelder uansett om en eller flere har 7777 HP. Jeg tok Emerald bare ved hjelp av 7777 en gang, og da sørget jeg for at alle hadde 7777 HP og limit break før kampen. Jeg bruke Cloud, Barret og Yuffie, som da fulgte opp med Omnislash, Ungarmax og Doom of the Living etterpå. Husker ikke om jeg tok han helt da. Er veldig lenge siden. Har faktisk ikke slåss mot Emerald på nesten to år. Må nesten prøve det igjen. Det er mange morsomme måter å ta han på, og denne her var veldig spesiell. Får nesten prøve det en gang.

Og det hadde vært veldig greit å høre hva han kødden sier for noe. Det er en stor fordel å snakke Engelsk, siden kanskje flere enn bare japsene er interresert i det.

If memory serves, så har Emmy 1 million HP... Så ja, han må ha gjort over en million i damage.
Mener nå det er 900.000. Kan sjekke det ut og bekrefte/avkrefte det senere.
 
#35
Hvis du sier det, så stemmer det :$
Du kunne ikke være så snill å slenge opp noen effektive måter å få 7777 på? (om du har noen triks du kan ramse opp) Leste en gang om hvordan du kunne få max hp'en til Barret opp til 7777. Slik kunne han konstant ha 7777 i kamper (Helt til han fikk ny lvl ihvertfall, for jeg tror guiden krevde at han var lvl. 80 :( )
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#36
Den enkleste metoden jeg vet om for å få 7777 er denne (har funnet den ut selv B) ):

Sørg for at karakteren får en HP-verdi som kan deles på 2 eller 4 og bli til et tall som slutter på 77. Bruk Cat's Bell for å få til dette. Så gir du en Cover materia på master level til en annen karakter og entrer kamp utenfor Kalm, på det grønne området. Her er det ingen fiender som kan bruke magi på deg. Så bruker du Demi2 eller Demi3 på karakteren for å få til HP-verdien som ender på 77. Deretter er det bare å fylle på med Potion og Hi-Potion for å få 7777. Simpelt nok.

Skal alle ha 7777, er det vanskeligere. Kan skrive strategi hvis du absolutt vil vite det, men jeg orker ikke nå.

Jeg skulle likt og visst om det du snakker om, at man kan få Barrets HP til 7777 konstant. Veldig vanskelig å finne info om det, men det skal gå an. Jeg tror jeg hadde 5555 HP med Cid en gang, men jeg husker ikke om det var med eller uten materia. Hvis det er med, har det ingenting å si, for det er original HP som gjelder når man skal bruke HP Plus. Hadde jo i utgangspunktet bare vært å slenge på en HP Plus på level 4.
 
#37
På stranda utenfor kalm er det et monster som ignorerer deg helt til du angriper det. Det er en stort skilpadde.
Bruk mini på karakterene og slå til du får et tall som slutter på 77.
Løp fra kampen og bruk potions for å få 7777 hp.

Vanskeligere er det ikke.
 
#38
Jeg fant igjen guiden:

First you should equip Barret with the Missing Score and a Wizard Braclet, he must be on level 70,
then equpi him with the following materia:
5 of HP Plus (1 star),
Phoenix (2 stars),
Time (2 stars),
Barrier (2 stars),
Full Cure (2 stars),
Destruct (3 star).
You can also equip him with as much materia as you want that does not alter his HP (command materia).
If you have done this correctly Barret will have 7777 HP and every attack he hits will be for 7777!
 
#39
Hmm det var sjukt å se på! Men går altså Mime >><< Quadra Magic sammmen?! i det tilffelle kan hende at han brukte quadra magic siden Quadra magic er altså 6 materia lvl ikke sant?
Bare tenkte at det kunne vært mime å quadra magic tilsammen siden han bruker ungermax 6 ganger
(7 med den første)
 
#40
Hmm det var sjukt å se på! Men går altså Mime >><< Quadra Magic sammmen?! i det tilffelle kan hende at han brukte quadra magic siden Quadra magic er altså 6 materia lvl ikke sant?
Bare tenkte at det kunne vært mime å quadra magic tilsammen siden han bruker ungermax 6 ganger
(7 med den første)
Emerald angrep ham én gang etter at han brukte ungarmax. Hadde din kombinasjon fungert, ville ikke Emerald kunne angripe før han døde.