La oss spille Zelda hos Filip 6-8. mai!

#82
Blir å være opptatt med andre ting hele helgen, noe som irriterer meg litt. Men kos dere, spesielt med Wind Waker, som er det beste Zeldaet og det peneste spillet noensinne. Discuss.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#83
Vel, jeg derimot skal kose meg og følge med mens dere pløyer gjennom dette. Gleder meg spesielt til OoT siden jeg ikke har sett det på flere år.
Spiller dere N64-versjonen eller GC-Master Quest?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#84
Det har vi faktisk ikke bestemt oss for. Mulig det er like greit å gå for den vanlige siden jeg ikke tror noen er nevneverdig kjent med Master Quest. Jeg husker jeg begynte å spille på det og faktisk satt meg fast i Fire Temple pga noen endringer.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#85
Fint. 64-versjonen har nemlig denne musikken som de valgte fordi den var skummel, men som egentlig er no muslimsk jomfruoffersang.

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#86
Vi blir ikke å spille på en faktisk N64, så jeg tror vi går glipp av den skumle chantinga uansett.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#87
Fake poserz ass.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#88
Kan avsløre at ingen av spillene vi spiller til helga blir gått gjennom på maskinen de egentlig er laget for, kjører dem på Wii. Link's Awakening blir på GameCube hvis det blir noe av.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#89
Blir ikke å se på dessverre, skal på hytta. Er usikker på om jeg ville sett dere spille OoT uansett siden det er mitt ~favorittspill~ og jeg planlegger å bli nyforelsket i det come 17. juni.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#90
Da blir det mobilt bredbånd og låse seg inne i boden med laptopen da Cock!

Men ja, nå er det bare et par dager igjen og jeg begynner å glede meg! Har twitret med hashtagen #Zeldathon og følg gjerne opp, vi har steppet opp det tekniske, kjøpt inn spillpremier for masse penger og leverer god stemning hele helgen så da håper vi jo på mange tilskuere!

På forhånda takk folkens, skal twitre Trine Grung og invitere henne i dag tenker jeg :)

Edit:
Spillegal
@trinegrung Ryktene på internett sier du liker Zelda? Da må du få med deg #Zeldathon denne helgen! http://tinyurl.com/6zcjx9q Mvh @FilipmedF

Edit igjen:
trinegrung
@spillegal jeg ELSKER Zelda spillene......går det rykter om det? SÅ gøy! Hahaha elsker rykter @FilipmedF

Og enda en edit:
FilipmedF
@trinegrung Godt å høre Trine! Håper å se deg innom streamen i løpet av helgen,si ifra så får du en spesiell shoutout! #Zeldathon @spillegal
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#92

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Seff.

En ting jeg lurer litt på, er om vi skal ta tempel 6 før tempel 5 i ALttP for å unngå det jævla klosse-puzzlet. Noen for/mot? Har gjort det før, bare så det er sagt, men mener å huske det var litt småtricky.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#95
Det er jo du som har ansvaret for den spillen, føl fri til å gjøre hva du vil.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#96
Skulle ønske jeg hadde litt mer tid denne helga så jeg kunne vise dere hvor hardcore jeg er (var?) i OoT, og bare runde Majora's kjapt mens jeg var i gang.
 
#97
Vet ikke hvor mye jeg får fulgt med i helga, men jeg håper dere kan vente med høne-antastingen i ALTTP til jeg er tilstede og gir klarsignal.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#99
Vet ikke hvor mye jeg får fulgt med i helga, men jeg håper dere kan vente med høne-antastingen i ALTTP til jeg er tilstede og gir klarsignal.
Snooze = lose.

Også fantastisk fornøyd med at Jon Cato alltid klarer å loke til en detalj i de innlegga om oss, denne gang har han fått CRM-en til å mekke JPEG med ekstra artifacts. For faen. :argh:
 

Lodin

Der Waaaah
Regner med å gjøre som sist å dukke opp en gang på lørdag formiddag og bli der til søndag morra. Tar med no spiller som kan premieres bort og kan sikkert nødspille om alle svimer av som sist.