La oss spille Zelda hos Filip 6-8. mai!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#1

Den første hælja i mai er det ett år siden FFSju og dette har vi tenkt til å feire med en ny spillhelg. Datoen er 6. til 8. mai, stedet er som vanlig hos Filip i Eiriks gate og det som skal spilles er Zelda. Nærmere bestemt følgende spill:

A Link To The Past
Ocarina Of Time
Wind Waker
Link's Awakening (hvis det blir tid til overs)

Bekreftede deltagere: Sjutten, JustinCase, Buggz, Fetthest

Logo og greier kommer snart.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#2
Vel. Om dere går for Syphon Filter, så har jeg de tre første liggende. Dark Mirror kan skaffes til en rimelig pris på Amazon. Regn åtte - ti timer på hvert spill ... så blir det fortsatt kanskje litt for mye tid til overs.

Omega Strain snakker vi ikke om.

Edit: ingen shipping utenfor USA gitt. Menneh, Crash Bandicoot er jo en ganske ålreit mulighet. Hadde i alle fall benket meg foran skjermen og glant på det. Heller det enn mer Final Fantasy.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#3
Har dere spikra datoen, eller? Må rydde i kalenderen for å følge dette live!
 
#4
Jeg foreslår, wait for it, indie/arcade-spill. Folk foreslår dritt, vi kjører et par polls en uke før elns.

Og jeg kommer uansett denne gangen, i det minste på besøk. Jeg blir hele helga om jeg ikke jobber og dere spiller noe jeg faktisk har snøring på.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#5
Datoen er mest sannsynlig spikra nå, og det ser ut til at det mest sannsynlig blir Crash Bandicoot.

Da er det altså snakk om å kjøre 100% på CB og CB2, 105% på CB3 og 101% på Crash Team Racing. Får vi tid til over kan vi spille The Wrath Of Cortex, som er et ikke Naughty Dog-spill, men det duger til tross for en del feil og mangler.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Indiespill kan jeg glatt væme på, iallfall. Bare sånn forslag til seinere. Men men.

Og det ser ut som om det går smooth at jeg blir med den helga, bare sånn at det er sagt.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#8
Jeg trener litt og griser gjennom på 00agent på et par timer. Neija, er med på fps-ings, og kommer nok med mitt grusomme nærvær uansett.


Også kan vi ta en sånn klassisk 3 mot 1 i Goldeneye hvor jeg dreper alle og ler så rått at alle hater meg for alltid. Jeg er den dprligste vinneren i Goldeneye.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Er i utgangspunktet tenkte vi Zelda, men om Bergengjengen har en plan der kan vi kjøre Crash Bandicoot synes jeg! Ellers godt å se vi har mye å velge i til neste spillhelg etter denne.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#11
hvorfor ikke kjøre zelda og la det bli en konkurranse. Eastside versus westside
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
La oss kjøre Zelda, for da kan jeg faktisk bidra. Crash Bandicoot kan jeg ikke en damn shit om og Mega Man tror jeg fort blir gammelt (ingen pønn intendert).

Super Mario-thon er også en mulighet der jeg kan bidra. Speede Mario1-3, 100% Super Mario World, 100% Mario 64 og så bare brenne gjennom Sunshine og Galaxy 1 eller 2? Tror det lar seg gjøre og en rekker ikke se seg lei på én type spill (les: problemet vi hadde da vi nådde Resident Evil Zero).
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Hva sier dere Bergen, 6-8. mai, dual Zelda-maraton?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#14
Låner gjerne en hånd på Zelda, kunne runde OoT på en seks-syv timer da jeg var top of my game; og er passe flink på Majora også.
 
#15
For første gang kan det til og med se ut til at det kan bli litt oerhörtings.

Stemmer for Mario siden nyere Zelda er fullt av mellomsekvenser.

Eller Thief, seff.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#16
11 dager igjen nå, folkens. Blir det Zelda, Crash eller Mario? For min del spiller det ingen rolle.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#20
Ser ut som det blir Zelda om ikke Bergen kommer på banen!