La oss spille Zelda, i Bergen 18-19. juni!

Aslak

Humanoïde, incognito
#61
Hvorfor er det ikke link i førsteposten? Husker ikke linken til bugzzegreia. Neo.spillegal og spillegal/neo funka ikke.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#63
Enig med Buggz
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#65
Dette så meget bra ut! :) Så hva er planen? Spiller dere Majoras Mask til enden nå? Med eller uten alle maskene? Forsto ikke så mye av den chatten.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#67
Den er visst ikke så glad i meg.
 

oma

Village Drunk
#68
vi skal spille gjennom majoras mask, så begynner vi på windwaker, det er uten å fullføre sånn supermye.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Stå på gutta, fulgte sånn kvartveis med mens jeg spilte The Witcher i kveld. Detta er bra saker.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Stå på gutta, fulgte sånn kvartveis med mens jeg spilte The Witcher i kveld. Detta er bra saker.
 
#70
Enig med Yeti. Dette kræsjer litt med progaminga jeg må følge med på fra Dreamhack, og chaten tar meg i pompen men jeg følger med.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#74
Velkommen, Tove!
Da har jeg våknet etter ikke mange timers søvn. Jeg kræsja inn i leiligheten min ved fem-seks-tida i natt og hacka inn Kiwi-Ørjan i SQL-databasen før jeg gikk og la meg. Følger spent med videre nå.
 

demake

Seksuelt godteri
#78
Jeg kan ikke stikke bort til Oma seinere likevel. Jeg kom akkurat på at jeg skal til Oslo i morgen for å se George Clinton (den bpeste negeren), så jeg må pakke snippsekken og gjøre kroppen min klar for litt groovy funk.

Blir å følge med på strømmen etter jeg er ferdig å spise middag.

Takk for meg i allefall. Det har vært gøy!
Neste gang det blir La Oss Spille i Bergen så stemmer jeg for Silent Hill 1 og 2.
 

oma

Village Drunk
#79
Da gav vi opp, en ikke fullt så vellykket streamservice, men en veldig moro helg for oss deltagere. Vi fikk fullført Majoras Mask, på ca 23 timer, og vi tok ett tempel på Windwaker. Profitt. Det blir å gjøre igjen ^^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#80
Well played, folks. Det ble straks mer ålreit da dere ble flere og det ble litt kommunikasjon både i sofaen og mellom seere og dere. Får dere litt mer has på planelgging av oppstarten blir neste event gode greier. Luktet jeg hint om Silent Hill?