La oss spille Zelda, i Bergen 18-19. juni!

oma

Village Drunk
#81
Det kan lukte silent hill ja, det er flere av oss som har spilt dem og som har lyst å spille dem igjen. Hadde vært kult å ta remaken av Ico og Shadow of the Colossus når den kommer, men alternativene tar vi når vi begynner å tenke på det igjen ^^
 
D

Deleted member 91

Gjest
#83
Silent Hill-playthrough hadde jeg lett sett på, alltid vært gira på den serien men aldri orka å slite meg gjennom de kjipe puzzlene og combaten.
 
#84
Silent Hill har eg aldri spelt, så den hadde vore spanandes å sjå på, evt til og med prøve! Men aller helst sjå folk som faktisk har peil. :p

Har ein kompis som er gira på Contra, burde vel være mulig å kjøre noke greier der også?
 
#85
Silent Hill hadde absolutt vært en vinner hos meg, har ikke spilt igjennom noen av spillene, men prøvd noen av dem. Hadde vært morro og sett hele spillet for en gangs skyld :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#87
Bra saker gutta! Utrolig moro vi har en avdeling Bergen som gjennomfører sånne saker, gleder oss til mer!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#89
Jeg så ikke på så mye, men det virka som det var god stemning i studio da det etterhvert ble flere av dere. Kvaliteten på streamen var også absolutt godkjent. Jeg tror vi hadde dårligere kvalitet på FFSju og MGS. Uansett er det veldig moro at flere kjører på med spillstreamer, og vi håper på å se enda flere i fremtiden.
 
#90
Jeg kan maratonspille Football Manager en gang hvis det er interesse. Live & direct, straight outta the promperom. Seriegull med Bodø/Glimt, det blir gloriøst.
 
#92
Som underholdning mens spillet loader (og det gjør det ganske mye) kan vi høre på fotballsanger mens jeg forteller festlige anekdoter fra min karriere som fotballmanager i de gamle spillene. Jeg kan også ta på meg dress når det er finale og andre viktige kamper.
 
#94
Kjør på. Ingen grunn til at vi skal begrense dette konseptet. Hadde kikket innom for å sei det sånn.

Kva med Let's Play: Brettspill? To dedikerte streams med random underholdning? :)
Har eit uprøvd Frag Gold Edition som må plukkes opp ein gang.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
En annen ide er å ha Fetthesten med over skype så han kan bidra med sin unike innsikt og analytiske evner mens jeg spiller.
Så lenge jeg ikke må bidra med innsikt og analyse vedrørende det du sitter og spiller, så stiller jeg meg bak dette forslaget.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#96
sagosen: Jeg har skaffet Dominion. Skal skaffe fler brettspill slik at man kan arrangere no skitings. eneste problemet, som med alt annet i min verden, så blir det ikke før etter sommeren. Sorry Martin, JustinCase, Buggz. det bare.. Jeg er så.. Så JÆVLIG uorganisert. Har fortsatt ikke hatt innflyttings og er redd for at hvis det blir det med sgere så må jeg pusse opp kåken etterpå, noe jeg ikke er veldig interessert i. :(
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#97
Så lenge jeg ikke må bidra med innsikt og analyse vedrørende det du sitter og spiller, så stiller jeg meg bak dette forslaget.
Hvis du kan analysere et annet spill som har "excel-gameplay" så kunne det vært morsomt på den måten at de som hører på først tror at du kommenterer det han driver med helt til man plutselig hører noe sånt som: "ja, det er litt rart at du tok det valget, jeg ville mye heller tatt og kjøpt det sverdet for så å stabbe det rett i øyet til orken."

edit: men det kan også bli jævlig teit. jepp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#98
Jeg kan spille den utgaven av Football Manager jeg har installert:



Det er ganske bra, men jeg står fast på sistebossen.
 
#99
Ser for meg høyttalerne spraker mens skype-Fetthest gauler etter innkast under det digitale kraftoppgjøret mellom Bodø/Glimt og Mandalskameratene midt på lørdagsnatta mens "Bønda ifra nord" går på repeat i bakgrunnen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har fortsatt ikke hatt innflyttings og er redd for at hvis det blir det med sgere så må jeg pusse opp kåken etterpå, noe jeg ikke er veldig interessert i. :(
Vprste jeg har hørt.