Aha, cool. Må teste det
En combo jeg har funnet fram til er 2,1,4+p, k,s, j.k, j.p, j.s
Har prøvd å kutte ut siste j.s og få inn noe annet, air dash til et-eller-annet, men ser ikke lyst ut. No mer eller mindre artig som kan funke?
Og hva/hvilke combos er greiest å starte med, som krever JI? Chipp gjør seg ganske bra nytte av det han og, så er are fordel å få det inn med flere
Den vanligste combone jeg pleier å bruke;
214, 5S, JI, 5S, Sjc, j.S, j.P, j.S, J.C, j.S, j.P, j.S, j.D
(Du kan bytte ut starten etter superjump med j.P, j.K, j.S hvis det føles lettere)
Gatling into 5HS, HS-fujin~D eller 2D, HS-fujin~D
Så etter hvor de er på banen;
mid screen, HS-Fuijin~k-hop, 5P, ON
Corner, HS-Fujin, motstanderen kommer på andre siden, 5K, 5S, ON
Corner 2; run up fujin loop, eller air combo; som regel; 5K, 5S, SJC, j.K, j.S, jHS, j.D, falling HS, butterfly den er vanskelig og vrien timing, forskjellig på alle karakterer. Klarer den bare solid på Johnny og Axl av en eller annen grunn. Du trenger ikke jump installe heller...
Lær deg og TK Orb veeeeldig lavt. RC til combo + ON eller fujin loop.
Jeg kommer bort til dere etterpå idag

Spela litt vettu

Er du der kan jeg spille litt Anji mot Eagle så kan du se hvordan min spille-stil er.
Den har blitt veldig ground based og satser på re-butterflies nå.
Noe mer ? hehe