Learn Guilty @RBN

#21
YesYes, da har GG blitt bestilt, så snart kan jeg og Hugs bli bedre kjent med det.

Etter litt studering av vids har jeg bestemt meg for å bruke Jam, mens Hugs skal bruke Potemkin, fordi Hugs hørte noen rykter om at Potemkin er broken...

Så ser frem til å få litt tips og veiledning underveis, når spillet er i hus.
 
#22
Skal svare helt ærlig... Æsj...
Enda en mirror match :(
3 Potemkins i norge, lol...
PB på pad hørtes vondt ut...

Jam er gærn... Rett og slett gærn..
Jaja, vi får bare snakkes senere om det, sliten ikveld:p

EDIT:
Hahaha, to ting jeg så med Sol nå... Tingene jeg trodde var halvsirkel forover og halvsirkel bakover er pokker meg bare kvart sirkler.. HAHA
Grand Viper og Sidewinder er vist bare kvartsirkler ifølge dustloop
 
#23
prøvde GG sist rbn, syns det virka litt kult..er hypp på å lære meg sol badguy, hvem kontakter jg????
 

EagleJin

Bear Necessity
#24
Dako: Snakk med NukleuZ eller Robbie3s :D

Meh.. Ingen av dere som spiller Aba? >.<
 
#26
Yes, fikk GG i posten igår. Så skal nok møte resten av Team Kasa iløpet av helgen slik at vi får spilt nok til å lære oss basics.

Regner med å få filmet noen kamper etter at vi har praccet nok, slik at vi får lagt dem ut :p

Hadde vært greit med noen tilbakemeldinger generellt om moves vi ikke burde bruke med visse characters, hva vi burde bruke mer av og lignende etter at vi har fått lagt ut kampene.
 
#27
Nuke, jeg velger deg! :eek:

Har smått begynt med Anji nå, så det hadde vori artig med tips.
Men, kommer ikke til å klare å legge hverken Chipp eller Ky fra meg, nå som jeg har kommet i gang med dem.

Fikk endelig inn Ky's (anti-air) 6p, s, j.k, j.s, jc j.s, srk i kamp her om dagen som legal combo.

(håper notasjonen var riktig..if not, correct me..totalt uvant ;) )
 
#29
Yes, fikk GG i posten igår. Så skal nok møte resten av Team Kasa iløpet av helgen slik at vi får spilt nok til å lære oss basics.

Regner med å få filmet noen kamper etter at vi har praccet nok, slik at vi får lagt dem ut :p

Hadde vært greit med noen tilbakemeldinger generellt om moves vi ikke burde bruke med visse characters, hva vi burde bruke mer av og lignende etter at vi har fått lagt ut kampene.
Sleng dem ut;)
Hjelper gjerne til vi regner jeg med!

Nuke, jeg velger deg! :eek:

Har smått begynt med Anji nå, så det hadde vori artig med tips.
Men, kommer ikke til å klare å legge hverken Chipp eller Ky fra meg, nå som jeg har kommet i gang med dem.

Fikk endelig inn Ky's (anti-air) e6p, s, j.k, j.s, jc j.s, srk i kamp her om dagen som legal combo.

(håper notasjonen var riktig..if not, correct me..totalt uvant ;) )
Sure thing!
Noe spess du lurer på?
Anji har bra lockdown hvis han får lov..
Noen raske ting;
Anji er "jump-install" character, trenger du hjelp så si ifra.
Han trenger som regel 25% tension for å ta en lusen combo.
Double Butterfly er 1-frame timing (en bug faktisk ^^)
HS fujin er som VV(SRK med sol) bare horisontalt, med inv. frames. Den EIER backdash fra butterfly pressure!
Det finnes noe mot hva enn motstanderen vil gjøre for å komme seg ut(hvis de ikke er sånne som Sol da:p)

Har du noen spørsmål bare skriv dem ned eller spør;) BTW. når Eagle spiller Pot så er det ifølge meg, beste match up'en for Anji.
Abuse 5P mot Pot, hit-confirm til 2D, HS-Fujin~D.
 
#30
Aha, cool. Må teste det :D

En combo jeg har funnet fram til er 2,1,4+p, k,s, j.k, j.p, j.s
Har prøvd å kutte ut siste j.s og få inn noe annet, air dash til et-eller-annet, men ser ikke lyst ut. No mer eller mindre artig som kan funke?

Og hva/hvilke combos er greiest å starte med, som krever JI? Chipp gjør seg ganske bra nytte av det han og, så er are fordel å få det inn med flere ^^
 
#31
Aha, cool. Må teste det :D

En combo jeg har funnet fram til er 2,1,4+p, k,s, j.k, j.p, j.s
Har prøvd å kutte ut siste j.s og få inn noe annet, air dash til et-eller-annet, men ser ikke lyst ut. No mer eller mindre artig som kan funke?

Og hva/hvilke combos er greiest å starte med, som krever JI? Chipp gjør seg ganske bra nytte av det han og, så er are fordel å få det inn med flere ^^
Den vanligste combone jeg pleier å bruke;
214, 5S, JI, 5S, Sjc, j.S, j.P, j.S, J.C, j.S, j.P, j.S, j.D
(Du kan bytte ut starten etter superjump med j.P, j.K, j.S hvis det føles lettere)
Gatling into 5HS, HS-fujin~D eller 2D, HS-fujin~D
Så etter hvor de er på banen;
mid screen, HS-Fuijin~k-hop, 5P, ON
Corner, HS-Fujin, motstanderen kommer på andre siden, 5K, 5S, ON
Corner 2; run up fujin loop, eller air combo; som regel; 5K, 5S, SJC, j.K, j.S, jHS, j.D, falling HS, butterfly den er vanskelig og vrien timing, forskjellig på alle karakterer. Klarer den bare solid på Johnny og Axl av en eller annen grunn. Du trenger ikke jump installe heller...
Lær deg og TK Orb veeeeldig lavt. RC til combo + ON eller fujin loop.

Jeg kommer bort til dere etterpå idag;) Spela litt vettu;)
Er du der kan jeg spille litt Anji mot Eagle så kan du se hvordan min spille-stil er.
Den har blitt veldig ground based og satser på re-butterflies nå.

Noe mer ? hehe
 
#32
Helt glemt meg liksom! Jeg kan lære bort pewpew sol i guess. Er vell den eneste som spiller han fast. (PS. Om det er clean hits dere er ute etter... move along.)
 
#33
Er det en idé at eg skaffer meg dette spelet på Xbox 360 via US Store downloads, eller bør eg heller forsøke å finne det til PS2? Har tenkt å skaffe meg stikke til 360 uansett, så gamepad'en burde ikkje være nåke problem, spørsmålet er om det er vesentlige forskjeller mellom PS2-versjonen og XBOX-utgaven?
 
#34
veldig off topic, men trengte å poste denna :p