Tror neppe Nintendo begynner å markedsføre Zelda når spillet er langt fra å være fullført. Seff er det en fake, ingen nye bilder er blitt brukt, men jeg la merke til at det gikk saktere..
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@16.10.2004, 15.45 Det har dukket opp en TV-reklame av Zelda. Bare synd at den er så fake at jeg får vondt av å se på den.
den reklamen sugde nesten så mye at jeg fikk MINDRE lyst på spillet...
de hadde ikke engang Zelda-musikk i den, det virka ikke som en zelda-reklame en gang.... men alikevel, den er da fake....
håper vi får se mer av dette fantastiske spillet snart...
Hvor i alle dager har IGN fått den infoen fra? Regner med det er spekulasjoner, men de burde ha skrevet TBA 2005, slik som de for eksempel har gjort med Odama. Jeg liker ikke å få falske forhåpninger.
Forresten. Er det noen som vet hvor lenge dette spillet har vært i utvikling? Jeg leste noe om at utviklingen startet nesten samtidig med Wind Waker, men det synes jeg høres veldig rart ut.
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@18.10.2004, 22.47 Hvor i alle dager har IGN fått den infoen fra? Regner med det er spekulasjoner, men de burde ha skrevet TBA 2005, slik som de for eksempel har gjort med Odama. Jeg liker ikke å få falske forhåpninger.
Forresten. Er det noen som vet hvor lenge dette spillet har vært i utvikling? Jeg leste noe om at utviklingen startet nesten samtidig med Wind Waker, men det synes jeg høres veldig rart ut.
Kan vedde nesten alt på at det ikke kommer den datoen. Tipper på Januar, 2006, jeg. Når det gjelder hvor lenge det har vært i utvikling, blir det jo bare spekulasjoner fra min side, men jeg vil jo tippe to-tre måndere fra E3.
Opprinnelig skrevet av Ghaz@18.10.2004, 22.51 Når det gjelder hvor lenge det har vært i utvikling, blir det jo bare spekulasjoner fra min side, men jeg vil jo tippe to-tre måndere fra E3.
Det hørtes litt lite ut. Etter E3-traileren dømme, så spillet ut til å være mye lenger på vei enn to-tre månder. Tror aldri Nintendo kan klare å gi ut spillet i 2005 heller om de startet så sent. Men hva vet jeg. Grafikkmotoren var jo allerede i boks, så det burde jo kutte litt utviklingstid.
jeg vet ikke med dere men på den "traileren". De har ihvertfall brukt samme musikken som det var i filmen fra zelda som de viste under Nintendos pressekonferanse under e3 messa.
Dette zelda-spillet har vært i utvikling siden WW ble ferdig, det ble sagt på e3 i år.
Jeg er ganske sikker på at en nintendotopp har sagt at spillet vil senest være ute i mai i japan. Skal prøve å finne det siden...
Opprinnelig skrevet av Agradula@19.10.2004, 00.35 jeg vet ikke med dere men på den "traileren". De har ihvertfall brukt samme musikken som det var i filmen fra zelda som de viste under Nintendos pressekonferanse under e3 messa.
Og "Triforce" var skrevet feil. Og teksten var... amatørmessig skrevet, generelt. Og klippingen sugde. Og Zelda-logoet så styggere ut enn Ocarina of Time-logoet.