Leipzig Games Convention 2006

Halky

Veteran bruker ;)
Altså, om jeg har forstått det riktig, så kommer ikke FIFA 07, til PS3, eller til PS2? Samma gjelder igrunn PES6 greia. Det syntes jeg var merkelig, spessielt med tanke på FIFA spillene, som har mere eller mindre kommet ut til alle consolene, nå også til Game Cube, de siste årene. Dette høres helt teit ut etter min mening.

Kilik

Lokal moderator
Halky: Nei, spillene kommer fortsatt ut til PS2/GC/Xbox. Her snakker vi neste-generasjon der X360 har eksklusivitet.

Ny Red Steel (Wii)-trailer. Ikke akkurat imponerende progresjon. Så og si det samme som ble vist på E3-traileren, men med styggere grafikk. Dette lover ikke bra for lanseringsspillet :(

Lodin

Der Waaaah
Grafikken er ikke dårligere, det er bare kvaliteten på klippet som suger hardt. Syns det er verre at de ikke har vært mer orginale enn å stæle logoen til Kill Bill. <_<

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er jævlig spent på om det kan stå på egne ben som FPS, igrunn. Når du kommer forbi fjernkontrollen så vil du ha et ordentlig FPS å spille, og jeg kan ikke se en eneste ting i den traileren som ser interessant ut. Tregt, stygt, lineært og kjedelig. Sverdingen så morsom ut, da. I ca. fem minutter.

Kilik

Lokal moderator
Jeg synes Eurogamer oppsummerer messa ganske bra. Microsoft er vinneren og Sony er den klare taperen. FIFA/PES-dealen var vel den store nyheten. Ellers var det Valve med HL2:Ep 2 og Konami med Metal Gear Solid-trailerne sine som imponerte meg mest.

Kilik

Lokal moderator
22.september. Der vil nok Sony utvilsomt slå til hardere. Sony har bekreftet 27 spillbare PS3-spill...

Jeg er fortsatt litt paff over hva de har gjort med Turok, i hvert fall hvis man skal dømme etter bildene. Det som virkelig hadde tatt av, hadde jo vært om de hadde tatt macho-indianer-settingen til det ekstreme, og tatt den dønn alvorlig (og ikke ødelagt alt sånn som i Prey). Nå ser det derimot ut til at det blir ENDA EN forbasket squad-action-skyter. Hvem i alle dager trenger flere sånne?

Og Tony Hawk har sett sine beste dager. Den filmen som ble lenket her virket i hvert fall som en kjedelig versjon av samme spill som vi har spilt tusen ganger før, og ettersom Tony Hawk etter treern ved flere anledninger har vært svært nær Det Perfekte Videospill innafor sin lille subsjanger, ser jeg ikke helt hva de sikter etter, annet enn bedre grafikk.

Men det var da ingen som spilte Tony Hawk på grunn av grafikken i noe tilfelle?

CyberK

Finner ikke på noe.
Denne her dumpet inn i innboksen min for et par dager siden, men har ikke fått sjekket før nå.

Ladies and gentlemen: You cannot kill the Messiah. Kane lives.