Leving bak rattet: Gran Turismo 5!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
GT5 og Forza er babbys første bil-sim da. :smugdog:
 
Ikke i dag. Realisme betyr ikke vanskelighet. Kjørefysikken i GT5 er faktisk noe selv bilsim entusiaster er imponert over.

Slike kommentarer er fra folk som tror at å kjøre bil i virkeligheten er som å smøre in hjula dine med Zalo og dra på glattkjøringsbande.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jassågitt? Kjører bil ca. hver eneste dag (sånn på ordentlig altså), og har da på ingen måte hevdet at vanskeligere = mer realistisk.
 
Med den erfaringen burde du i det minste klare å gjenkjenne kjørefysikken i GT5 som rimelig realistisk. Med mindre du aldri har spillt GT5 da, og bare troller. ;)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jaggu, jeg fulgte ikke godt nok med i en diskusjon rundt GT5. My bad.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nope, det er rent tilfeldig. Jeg ruller litt med øynene når folk mener GT5 er så innmari realistisk, men hver sin smak. Jeg kan ikke fordra spillet.

PS: Jeg kjører også bil daglig.
 
Selv om det er realistisk betyr ikke at du trenger å like det. Uansett er det mye som skal til for at det skal ligne så veldig på virkeligheten, med mindre det blir spesialdesignet en cockpit sak som skal simulere G-kreftene som oppstår i bilkjøring. Men innenfor de begrensede rammene så er det så realistisk som det kan bli for øyeblikket, av det jeg har å sammenligne med hvertfall.
 
GT5 er ikke realistisk, enkelt og greit. Jeg ler også av folk som mener de er i en posisjon til å bedømme sånt når de aldri har kjørt en bil i over 80 kmt før. Om du vil se en skikkelig sim kan du begynne med å laste ned rFactor og en skikkelig mod, GT5 er tull i forhold.

Og nei, GT5 gjør det ikke bra i forhold til de "begrensede" rammene sine, ikke i det heletatt.
 
Folk som mener GT5 simulerer hvordan en bil oppfører seg over 80kmt på en realistisk måte.
 
Je, du får mene hva du vil. Håpløs diskusjon som har blitt diskutert frem og tilbake i evigheter snart. Often er de som er mest kritiske til GT5 folk som aldri har prøvd spillet skikkelig engang. Vet det er folk som har spillt både rFactor or all verdens andre simulatorer, som også priser GT5 høyt for fysikkmotoren.

Uansett, en diskusjon det ikke er noe vits å bruke mer tid på. Godt spill er det hvertfall, for min del.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Generally favorable reviews til tross for Lodins shortcomings, det virker faktisk realt det.