Leving bak rattet: Gran Turismo 5!

Need For Speed 2 SE er det beste i serien.
Plukka med meg NFS2 SE på PC til 30 kroner hos Fretex for noen dager siden. I original esken og alt. :D
Enda ikke fått det til å funke riktignok, dvs jeg får ikke installert det på Vista 64. :(
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bare slenger meg på toget som ble skuffa over HP-demoen, men som digger fullversjonen (på 360, seff).
 
Med FIFA er det hovedsaklig fordi PC-utgaven er en port av konsollversjonen som kom ut året før siden EA rett og slett bare gir faen og har gjort det i flere år nå.
Mjo, men det er ikke det eneste. Dragon Age på PC har jeg også hørt er litt annerledes enn konsollversjonen (ingen auto-level up).
 
Det kan man da selv velge? Står såklart som manuelt på PC, men er man babby kan spillen gjøre det for en. :smugdog:

Hmmm, ok, mener å ha lest at PC versjonen ikke har muligheten for auto-level. Uansett et kjedelig spill. ;)

Tviler på at Win7 eiere har noe større suksess, med mindre du kjører antikk-utgaven (32bit). At Vista er så ubrukelig er også sterkt overdrevent.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gah. PC-versjonen av Dragon Age har auto-leveling. Annerledes kamera også. Er det da et annerledes spill, mener du? Kanskje Polyphony Digital kan gi ut Gran Turismo 5 på nytt bare at menyen er speilvendt, og kalle det Gran Turismo 6? Spiseflikkeri, ass.
 
:rolleyes:
Gah. PC-versjonen av Dragon Age har auto-leveling. Annerledes kamera også. Er det da et annerledes spill, mener du? Kanskje Polyphony Digital kan gi ut Gran Turismo 5 på nytt bare at menyen er speilvendt, og kalle det Gran Turismo 6? Spiseflikkeri, ass.
Det var bare et eksempel, ikke vits å gjøre så mye ut av det. Slike filleting bryr meg ikke, men det er greit å vite om det er noen spesifike detaljer som gjør konsoll versjonen til et bedre valg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Synes nesten jeg hører lyden av glass som knuser her jeg ass.

Nei altså ingen forskjeller utover de åpenbare, som er at PC-versjonen går bedre hvis du har bra rigg og konsollversjonene gjør det lettere å spille sammen med venner.
 
Den gjennomsnittlige SG'er er gjennomsyret av kverrulans. Jeg er ikke den første som gjør det, akkurat.
 

Lodin

Der Waaaah
Først litt lol. Under noen av bilene er logoen til Autoart. De er et firma som mekker fancy modellbiler og PD er vistnok storfans. Derfor tenkte folk flest at det var et nifty easteregg. Det var det derimot ikke. Ergo, lol.

Så til noe ganske stilig. B-spec moden i spillet lar en være manager for en sjåfør og kun gi instruksjoner under et løp. Snart kan man spille den moden fra en vanlig nettleser. Sånt kan man like.
 
Haha, enten det var med vilje eller ikke så synes jeg det er ganske morosamt uansett. B-spec intaweb edition er ikke så dumt. Forferdelig kjedelig modus når man sitter der med rattet foran seg så da vil man vel helst spille selv. Blir fint å kunne tjene inn ekstra gryn mens man surfer på webben.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Hvorfor mener sjefen det er pinlig? Må jo være fordi det ikke skulle være der, ergo har enten Autoart levert bilene til PD.. Eeeeller har de bare scanna undersiden på modellbilene sine.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noen dreit seg ut og glemte å fjerne vannmerket på de innscanna teksturene.
 
Hadde bare rattet mitt vært støttet... :(

Dette hører vel egentlig ikke hjemme i en GT tråd. Hvorfor ikke lage en egen tråd?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hvis man har kjøpt en PS3 og ventet på GT5 i fem år kan man liksågodt kjøpe en 360 og vente et år til på Forza 4.