Lite forslag angående Kjøp, salg og bytte

Status
Stengt for ytterligere svar.

Sancti

Terrorkatt
#41
Sant... men om man får se den, så øker kanskje lysten til å bli litt mer aktiv i de andre delene av forumet. ;)
 

Sancti

Terrorkatt
#43
Spam vil ikke bli akseptert, og blir fort utdelt anmerkninger for. 3 anmerkninger gir utestengelse, og vi regner ikke med at folk har lyst på det.
 
#45
Ikke for å syte, men litt dumt at jeg som har en liste liggende på kjøp salg og bytte(har gjort flere byttinger også)+har svart på mange topic der og venter svar, ikke får sjekke det. Er helt med på ei grense og skjønner at det kanskje hadde vært vanskelig å gjøre unntak, men men...
 

Sancti

Terrorkatt
#46
Det er bare å beklage, men det er vanskelig å begynne å gjøre unntak. Du skal fortsatt ha tilgang til å lese forumet, så jeg håper eventuelle salg som allerede pågår vil ordne seg likevel.
Ellers er det bare å fortsette å være aktiv i forumet, også de spillrelaterte seksjonene. :tommelopp:
 
#47
Opprinnelig skrevet av Sancti@31.05.2005, 00.34
Det er bare å beklage, men det er vanskelig å begynne å gjøre unntak. Du skal fortsatt ha tilgang til å lese forumet, så jeg håper eventuelle salg som allerede pågår vil ordne seg likevel.
Ellers er det bare å fortsette å være aktiv i forumet, også de spillrelaterte seksjonene.  :tommelopp:
227976​
ehmm...jeg kan ikke lese salg og kjøp forumet nei. det dukker ikke opp. Kan se de andre forumene på generel8ute å poste) men ikke det.
 

Sancti

Terrorkatt
#48
Beklager, min feil. :flau: Man skal kunne lese de andre, men k/s/b vil ikke være synlig.
Men nå er du én post ifra å ha tilgang igjen, så jeg regner ikke med det blir noe stort problem for deg lenger. :)
 
#49
Opprinnelig skrevet av Sancti@31.05.2005, 00.48
Beklager, min feil.  :flau: Man skal kunne lese de andre, men k/s/b vil ikke være synlig.
Men nå er du én post ifra å ha tilgang igjen, så jeg regner ikke med det blir noe stort problem for deg lenger. :)
227982​
hehe, it's all good in tha hood! :)
 
#52
Går det an å ha en liten opprydning i postcountene litt oftere enn den ene gangen? En ting er å gi han fyren anmerking, men det hadde vært en bedre straff og heller slettet spam-innleggene hans og oppdatert postcounten slik at vi nærmest tvinger han til å skrive noe fornuftig. Men på en annen side så regner jeg med at de som allerede har en eller flere pluss fortsatt får tilgang til "kjøp,salg og bytte"-seksjonen selv om de har lite poster?
 

Sancti

Terrorkatt
#53
Det blir dumt å gjøre forskjell fordi noen har rukket å selge noe allerede, så alle med færre enn 100 innlegg er flyttet over i gruppen som allerede ikke har tilgang til å skrive i Generelt. Slik kommer det også til å fortsette å være.

Når det gjelder oppdatering av postcount, så var visst ikke det noe vi kunne gjøre særlig ofte. Jeg oppfordrer heller til å dele ut advarsel så fort man ser tendenser til spamming, og deretter anmerkninger hvis det ikke gir seg. Det er lite vits å prøve å nå 100 innlegg raskt ved spamming hvis man blir utestengt i en måned.

Det som også går an, hvis en person spammer ekstremt mye, er å si ifra til meg, så skal jeg trekke en passe mengde innlegg fra telleren hans. =D
 
#54
Opprinnelig skrevet av Sancti@31.05.2005, 13.18
Det blir dumt å gjøre forskjell fordi noen har rukket å selge noe allerede, så alle med færre enn 100 innlegg er flyttet over i gruppen som allerede ikke har tilgang til å skrive i Generelt. Slik kommer det også til å fortsette å være.
Ser nå at det ikke gjelder kun kjøp, salg og bytte, men hele generelt-seksjonen, og da er det selvsagt forståelig.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#56
Vel nå er jo Spillegal først og fremst ett spill side/forum og ikke en salg og kjøp side for folk, som mange har brukt den til.
 
#57
Ja, men når folk som registrerte seg for 2 uker siden har 100 innlegg, så er det helt fint? Det gjør de sikkert bare for å få access til kjøp og salg
 

Halky

Veteran bruker ;)
#58
Vel hvis dem spammer seg til 100 raske så får dem vel advarsler og det hele. Så det lønner seg ikke og gjøre det på den måten.
 

Sancti

Terrorkatt
#59
Nå er det jo slik at de som har under 100 innlegg mister tilgangen til hele "Generelt", og da vil det også være vanskeligere å spamme seg til 100 innlegg uten at det vil bli lagt merke til i spillseksjonene.
 
#60
Opprinnelig skrevet av Avskum@31.05.2005, 00.20
Ikke for å syte, men litt dumt at jeg som har en liste liggende på kjøp salg og bytte(har gjort flere byttinger også)+har svart på mange topic der og venter svar, ikke får sjekke det. Er helt med på ei grense og skjønner at det kanskje hadde vært vanskelig å gjøre unntak, men men...
227970​
ditto her!
midt i en handel for øyeblikket :mad:
kan i det minste nå folka på pm...
skal heller ikke legge skjul på at det går mest på k/s/b-emnet her på forumet, men jeg føler at det ikke er et stort problem ettersom jeg har drevet med det i en del å nå.
Ikke har jeg mange innlegg igjen til jeg når grensa heller, så et øyeblikks raseri mot regelen går sakte men sikkert over i en varm omfavnelse.
Vi vil jo ikke at emnet skal utvilke seg til det man kan se på nintendo-forumet...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.