Lite forslag angående Kjøp, salg og bytte

Status
Stengt for ytterligere svar.

Sancti

Terrorkatt
#61
Jeg må igjen bare beklage til dem som er midt i kjøp eller salg, men dere får trøste dere med at det antakeligvis vil gå seg til etter en liten stund.
 
#65
Opprinnelig skrevet av Toz@01.06.2005, 12.42
Mojambo: Det er nå du også skal poste: "Ah. da forstår jeg"  :tommelopp:
228518​
Muhahaha, enda en post! Jeg kommer nærmere og nærme... *host* Ah, da forstår jeg!
 
#66
hva med å gjøre visse unntak dersom personen har skrevet 50 innlegg som kan regnes som "høy kvalitet" (innlegg som viser mye innsikt og som faktisk er relevante i diskusjoner :))
 

Sancti

Terrorkatt
#67
Opprinnelig skrevet av Mojambo+01.06.2005, 12.45-->
<!--QuoteBegin-Toz
@01.06.2005, 12.42
Mojambo: Det er nå du også skal poste: "Ah. da forstår jeg"  :tommelopp:
228518​
Muhahaha, enda en post! Jeg kommer nærmere og nærme... *host* Ah, da forstår jeg!
228519​
[/b]
Feil, det er sånn du ikke skal gjøre hvis du vil unngå anmerkninger.

Elfkin: Det er ganske tidkrevende å sile ut dem som har gode og dårlige poster, så inntil videre vil det i hvert fall bare fortsette å være slik det er.
 
#68
Opprinnelig skrevet av Sancti+01.06.2005, 15.06-->
Opprinnelig skrevet av Mojambo@01.06.2005, 12.45
<!--QuoteBegin-Toz
@01.06.2005, 12.42
Mojambo: Det er nå du også skal poste: "Ah. da forstår jeg"  :tommelopp:
228518​


Muhahaha, enda en post! Jeg kommer nærmere og nærme... *host* Ah, da forstår jeg!
228519​
Feil, det er sånn du ikke skal gjøre hvis du vil unngå anmerkninger.

Elfkin: Det er ganske tidkrevende å sile ut dem som har gode og dårlige poster, så inntil videre vil det i hvert fall bare fortsette å være slik det er.
228562​
[/b]
Ja, jeg skjønte det da...ironi kalles det. Fint ord.
 

Sancti

Terrorkatt
#69
Spam er spam, om det er med eller uten ironi spiller ganske liten rolle.
 
#71
Vel, det hjelper fint lite å spamme i en diskusjon med forumsjefen for å få opp postcounten.

Ellers vil jeg tilføye at jeg syns den nye "regelen" er helt grei, bytter for øyeblikket ikke med noen juniormedlemmer uansett.
 
#72
Opprinnelig skrevet av Freezar@01.06.2005, 19.25
Vel, det hjelper fint lite å spamme i en diskusjon med forumsjefen for å få opp postcounten.

Ellers vil jeg tilføye at jeg syns den nye "regelen" er helt grei, bytter for øyeblikket ikke med noen juniormedlemmer uansett.
228648​
Det er faktisk idiotisk å kalle det jeg sier for spam. I alle innleggene mine har jeg faktisk svart på noe. *Unødvendig kommentar var vel greit nok...
 
#73
Opprinnelig skrevet av Mojambo+01.06.2005, 19.35-->
<!--QuoteBegin-Freezar
@01.06.2005, 19.25
Vel, det hjelper fint lite å spamme i en diskusjon med forumsjefen for å få opp postcounten.

Ellers vil jeg tilføye at jeg syns den nye "regelen" er helt grei, bytter for øyeblikket ikke med noen juniormedlemmer uansett.
228648​
Det er faktisk idiotisk å kalle det jeg sier for spam. I alle innleggene mine har jeg faktisk svart på noe. *Unødvendig kommentar var vel greit nok...
228651​
[/b]
Kan du forklare forskjellen mellom Unødvendig Kommentar, og Spam?
 
#75
For sånne som meg som ofte er innom og leser, men ikke skriver så mange innlegg så var dette litt kjipt. Av og til føler jeg bare at jeg må svare på noe, men nå får jeg ikke anledning til det i Generelt. Jaja, det betyr vel bare at jeg må bli litt mer aktiv i de andre delene av forumet det.
 

Sancti

Terrorkatt
#76
Dette er ikke gjort for å straffe dem som ikke er aktive i form av innleggsskriving, men for å få et større fokus på det som egentlig er forumets hovedtema, nemlig spill og spilling.


Edit: For å gjøre det enda klarere; jo flere som registrerer seg kun for å selge noe eller for å poste trivialiteter i "trivielt", jo lenger beveger vi oss bort fra å være et spillforum, og det er ikke ønskelig.
Det har ikke noe å gjøre med at du ikke kan være en seriøs selger/kjøper hvis du bare har to innlegg, men det er for å hindre at folk skal registrere seg kun for andre ting enn selve spillinteressen.
 
#77
Spam: Pointless, subjectless posting on a bulletin board forum.

Det tilsvarer "Unødvendig kommentar var vel greit nok..."
 
#78
Snakk om idiotisk og sneversynt tankegang..... hva har antall innlegg på et spillforum med hvor seriøs man er dersom man skal selge noe spillrelatert? Utrolig patetisk at antall innlegg blir en målestokk på hvor seriøs man er.

Det eneste dette gjør er å dra ned nivået på et forum som allerede ligger på et neandertalernivå.... stort sett! Nå blir folk som ønsker å kjøpe og selge på dette forumet tvunget til å pøse ut 100 innlegg, DET kommer sikkert til å heve kvaliteten på Spillegal sitt forum.

Det er bare å ta av seg hatten og gratuelere "de sløveste knivene i skuffen" for dette fantastiske initiativet!!
 
#79
Opprinnelig skrevet av milsem@03.06.2005, 09.54
Snakk om idiotisk og sneversynt tankegang..... hva har antall innlegg på et spillforum med hvor seriøs man er dersom man skal selge noe spillrelatert? Utrolig patetisk at antall innlegg blir en målestokk på hvor seriøs man er.

Det eneste dette gjør er å dra ned nivået på et forum som allerede ligger på et neandertalernivå.... stort sett! Nå blir folk som ønsker å kjøpe og selge på dette forumet tvunget til å pøse ut 100 innlegg, DET kommer sikkert til å heve kvaliteten på Spillegal sitt forum.

Det er bare å ta av seg hatten og gratuelere "de sløveste knivene i skuffen" for dette fantastiske initiativet!!
229248​
Ok, hvem skal man høre på? Dere nykommere med < 100 poster som whiner og sutrer, eller de som har vært her i flere år og utgjør selve essensen i spillegal? Og om du mener forumet ligger på neandertalernivå foreslår jeg at du finner deg et annet forum, tror gamer.no sitt kan passe for deg, der har man jo mye mer oppegående mennesker! ^^
 
#80
Opprinnelig skrevet av The Creature@03.06.2005, 04.04
Spam: Pointless, subjectless posting on a bulletin board forum.

Det tilsvarer "Unødvendig kommentar var vel greit nok..."
229220​

--------------------

En gang så KNULLA JEG EN KJERRING I FITTA!!! HAEEHAHEHAEEAHAEHAEHHEHAAHEAE!!!

Proud medlem of Duke fanclub

Godt å vite at denne personen har over 1300 innlegg, også fantastisk å vite at han engang "...KNULLA EN KJERRING I FITTA!!!...". Dette er, per Spillegal sin definisjon, en seriøs aktør på dette forumet som man trygt kan handle med. GRATULERER!! Det triste er at dere ikke ser hvor trist dette er.......
 
Status
Stengt for ytterligere svar.