Litt informasjon

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg er din pliktoppfyllende tøs for life, Yetisnupp!
Det vil si, helt til fredag. Da vil morgan rive ut endetarmen min og voldta den.
 
Opprinnelig skrevet av Luthien+30.01.2005, 01.10-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@30.01.2005, 00.54
Du fikk med deg at jeg skal lage til sammen fire skins, ja?
170907​

Men det 3... Må du?
170910​
[/b]
Har vel ikke noe å si om han lager det ... man velger jo selv hvilket av de fire man vil bruke.
Yeti: blir ett av dem for oss svaksynte? :flau:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Når det er så mange som vil ha et rosa kozeskin, og så få som klager, ser jeg ikke problemet med å lage det. Dere som ikke liker det kan pent la være å bruke det. :)

Sancti: Det vil bli flere versjoner av hvert skin med forskjellige tekststørrelser og skrifttyper. Så kan man selv velge hva som passer best.
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@28.01.2005, 16.06
Kan allerede nå avsløre at de nye fargene på skinnet vil bli oransje/signalgrønt, med klar, gul skrift.
Neida. For å gi et lite innblikk i planene mine (for jeg er nemlig blitt hoved-skinner, og prosessen er godt i gang), kan jeg avsløre at de som liker Invision-fargene nok vil like det første skinnet, som blir den nye standarden.
De som liker gamle vanilje-SG vil nok like det andre skinnet, som kommer en stund etter det første (når vi har fått laget ferdig nye ikoner og sånt).
De som liker rosa kommer til å like det tredje skinnet.
Til sist skal vi ikke se bort ifra at vi klarer å mekke noe som ligner litt på det grå/oransje skinnet også.
Hvem sa at forumledelsen ikke hører på medlemmene? ;)
170223​

Når kan vi forvente å se det første skinnet ferdig? Vet du noe om det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I løpet av uken. Skal få knotet ferdig CSS-en og mekke ikoner, så er det meste klart.
 
ops! oppdaga ikke denne tråden før 6 dager senere :flau:

Men uansett vil jeg ønske deg lykke til Siri!
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@29.01.2005, 17.17
"Tusen takk for at du er så snill og oppfyller ønskene våre, Yetipants. Det setter vi pris på!"
Åh, det var da så lite... Alt for dere, mine kjære undersåtter... *snufs*
170684​
:kos:
 
Ville bare informere om at det er lagt til et nytt punkt i forumreglene.
Det ser slik ut:

10. Skriv på norsk: På dette forumet bruker vi enten norsk eller nynorsk. Unngå å skrive SMS-forkortelser og dialekt. Man skal likevel ikke henge ut folk som har skrivefeil, husk at det finnes mange med dysleksi og lese/skrivevansker.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
:))

En glimrende regel.

Og ...

Opprinnelig skrevet av Yetipants@30.01.05
I løpet av uken. Skal få knotet ferdig CSS-en og mekke ikoner, så er det meste klart.
I løpet av uken, hæ? :p
 
Opprinnelig skrevet av Sancti@11.02.2005, 00.01
Ville bare informere om at det er lagt til et nytt punkt i forumreglene.
Det ser slik ut:

10. Skriv på norsk: På dette forumet bruker vi enten norsk eller nynorsk. Unngå å skrive SMS-forkortelser og dialekt. Man skal likevel ikke henge ut folk som har skrivefeil, husk at det finnes mange med dysleksi og lese/skrivevansker.
175832​
Grei regel det der, men det heter bokmål, ikke norsk. Norsk er både bokmål og nynorsk siden de tross alt er likestilte.
 
Da inkluderer det jo begge deler uansett? :trollmann:
Jeg skal fikse på det, jeg.
 
Tenkte det ikke var vits i å lage et helt nytt emne, så jeg putter det inn her og håper noen leser det:


Når dere rapporterer innlegg er det fint om dere fra nå av kan skrive navnet på personen som har skrevet innlegget dere rapporterer. Det er nemlig slik at alle moderatorene mottar en kopi at rapporten, og noen ganger blir den rapporterte posten slettet før en annen moderator rekker å se den. Når han da klikker seg inn på linken i rapporten, kommer altså den posten som lå etter det rapporterte innlegget opp. Da kan det av og til være litt vanskelig å skjønne hva som er hensikten med rapporten, for noen ganger kan innlegget som kommer opp være litt på grensen, uten at det egentlig er noen stor sak. Da er det greit å kunne gi en tilbakemelding til personen som rapporterte og forklare hvorfor det ikke blir gjort noe med og BLABLABLABLABLA, dere trenger ikke skjønne det, bare
skriv navnet på innleggets forfatter når dere rapporterer et innlegg! :trollmann: