Litt informasjon

Sancti

Terrorkatt
#84
Huh .. har det skjedd noe? Jeg kan ikke se at det er annerledes...
 

Sancti

Terrorkatt
#87
Tilleggsinformasjon:
Ubrukelige innlegg blir slettet, slik at ikke flere skal bli fristet til å svare på dem.
:trollmann:

Spillegal har en irc-kanal; #spillegal @ EFnet. Der kan dere skrive så mange ubrukelige ting dere bare orker (nesten).

Medlemmer som har hatt for vane å spamme en del, bør fra nå av prøve å holde seg litt i tøylene. Når vi er lei av å slette innlegg og sende advarsler, vil det komme anmerkninger og utestengelser.
 
#89
Det tror jeg nok helt sikkert ikke, med mindre dere lager skikkelig trøbbel der også. Jeg og Vanguard skal bli kanalsjefer i løpet av denne uka, men jeg har sett hvordan kanalen er, og den blir nok den samme. Har sett både 4chan-linker, *kozing*, *tafsing*, osv, så det skal nok mye til å få smekker i IRC-kanalen.

Ta det med ro alle tidligere medlemmer av anti-skoen, jeg kommer nok mest sannsynlig ikke til å bli like maktgal som sist.
 
#90
Ånei! Linker til 4chan! *gisp* Også tafsing, da gitt? :confused:
 
#93
... må anti-skoen startes igjen, nå? Hvem skal jeg sparke i gang denne gangen, da? Trulsegutt er jo i armyen ... :(


Spøk til side; hvorfor trenger vi kanalsjefer?
 

Sancti

Terrorkatt
#95
Så vidt jeg vet har jeg ingenting med irc-kanalen å gjøre (bortsett fra at jeg er innom der et par ganger). Jeg er bare forumsjef. :>
 

Sancti

Terrorkatt
#99
Jeg tror Yetipants har begynt å jobbe med noe nå, så dere får ha tålmodighet litt til ...