Wow... der fikk du meg overbevist gitt...
Vel, det er fortsatt noen ting, som må sies. Klart er det greit med en karakter, men i IGN har de uansett en slik spillkarakter som forteller deres opplevelse. Mens gamespot har denne tilt karakteren. Dermed er delkarakterene der for å lettere se om det er din stil. Som sagt hater kanskje anmelderen gameplayet, men grafikken er meget pen. Hva hvis en annen fyr elsker gameplayet, og få god lyd og grafikk osv i samme pakka? Da er det pågrunn av anmelderen sin hat over spillet. Jeg prøver ikke å vinne i diskusjonen på noen måte, jeg er på en måte overbevist.Og du er over legen. 
Oh, and by the way. Leste nettop Kirby Air Ride anmeldelse på Gamer.No. Jeg er simpelt meget imponert. Her skryter de banene, grafikken og nesten alt, bortsett fra kontrollen. Her ville jeg klare fint å la meg friste uten delkarakter.

Oh, and by the way. Leste nettop Kirby Air Ride anmeldelse på Gamer.No. Jeg er simpelt meget imponert. Her skryter de banene, grafikken og nesten alt, bortsett fra kontrollen. Her ville jeg klare fint å la meg friste uten delkarakter.