Mario Kart 8

Kleevah

Livsfarlig amatør
#21
Club Nintendo er noe egne greier drifta av NoE og helt uavhengig av det vanlige NintendoID-kontogreiene på maskina ja. Ser ikke helt hva slags ulemper det skulle ha å regge der hvertfall, spillet er jo bare en download og du får nøkkelen med en gang. De har dog noen rewards-greier der som av og til har fysiske produkter, og det tror jeg funker litt dårligere (man må vel ha en fake UK-adresse for å signe opp, jeg husker ikke helt da kontoen min er fra de glade GC-dager).
 
#22
Javel, da har jeg registert meg. Får se om jeg også får gratis spill nuh.

edit: Funka fint det. Nå er jeg bare veldig usikker på hvilke spill jeg skal gå for.
Ingen av spilla er noe jeg egentlig ville kjøpt selv, men jeg har ingenting å tape når det er gratis. Men det står mellom Mario og Zelda. Mario, der vet jeg hva jeg får regner jeg med. Samme greia som alltid. Og Zelda.. vel, prøvde Zelda Ocarina of Time waaay back. Ble ikke akkurat solgt da og er usikker på om jeg vil synes det samme om dette (jaja, jeg vet jeg ikke har sjel og er død innvendig)
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#23
Jeg får så vondt i henda av dette. Jeg tenkte at jeg klemte kontrollerene for hardt og prøvde å ikke gjøre det, men halveis uti sitter jeg å griper som en ape uansett. Og så gjør det vondt. Hva i faen? Er de nye kontrollene til WiiU bare laga for babby?
 
#25
Den tablet kontrollen er noe drit. Likte den ikkeumiddelbart etter å ha testet den i butikken når maskinen ble lansert. Tenkte nå som jeg har maskinen så kom jeg til å venne meg til den. NEI.
Absolutt ikke. Kan ikke se for meg at testpanel for kontrollen ga tommelen opp her. Var nok en viss japaner så skulle klemme gjennom visjonen sin samma faen.

Men over til Mario Kart.
Nå er det full raeg på gang her. Siste turneringen, siste banen. Leder gjennom hele dritten uten som mye å se de andre Nintentardsa. Rundt siste sving, da er det red shells, blue shells, lyn og kreft om en annen. Dette er tredje forsøket og det suger å måtte kjøre de tre første banene igjen for fjerde gang uten problem, for å så bli gangbanget i siste svingen av ALT som eksisterer i spillet. Vet ikke om jeg gidder å prøve en gang til, da går kontrollen i veggen. :argh:

edit: Btw, skremmende dødt i Spillegal.no turneringen i Mario Kart :/
 
Sist redigert:

Kleevah

Livsfarlig amatør
#26
Jeg ruller tableten jeg og synes den funker helt fint (hverfall bedre enn wiimoten og wii-classic-controllern som jeg også testa). Et lite triks er at Y-knappen dobler som gass og er mye mer comfy å holde på i lengden enn A hvis man har litt store hender. Synes også Z-triggerne på u-padda er helt fenomenale, spesielt i forhold til 3DSen hvor fingra krampa seg noe jævlig etter et par intensive runder med sjuern.

Og ja, det har også vært helt dødt hver gang jeg har sjekka ut SG.no-tourneyen. Tipper vi må avtale en skikkelig dato og klokkeslett hvis skal få med nok folk.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#29
Er det noen grunn til at denne ikke skal funke med Mario Kart 8 når den kommer ut? Eller er det no' motion-greier man må bruke?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#30
Ville undersøkt det først. Man må ikke bruke motion-dill i MK8, men det står at Smash Bros "will support this control scheme" hvilket kan bety at spillene må bygge inn støtte for det.
 
#31
Spilla litt igår (ok mer enn litt) og var i en lobby der en kar brukte motion controls og totalt eide i hver race. Så tydeligvis fungerer det også slik som det skal, jeg hadde ingen sjans med pro kontrollen. Eller så var resten av oss bare #rævva
 
#32
Noen som hiver seg på Mario Kart i dag da ? Tenkte å slenge meg på litt nå (til tross for at solen skinner ute :ehm:)

rageedit:

Kjenner jeg begynner å bli kraftig forbanna. Historien gjentar seg igjen og igjen.
Siste turneringen, kjører flawless og ser ikke noen racers i det hele tatt. Rundt siste sving, blått skjell og boom, fucked for seier. Hadde jeg enda fått det lydhornet så skulle jeg tviholdt på det, men jeg ender kun opp med å få bananer eller mynter, hvis jeg er super heldig så får jeg green shell. Kunne sparket idioten(e) som har programmert spillet i adams eplet akkurat nå :argh::argh:
(Ja, jeg vet .. "åååh så sint osv".. takler bare ikke sånt dritt :p)
 
Sist redigert:

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#33
Kan noen ta ansvar å lage en turnering i kveld en gang?
La oss si et sted mellom 8 og 10? Den vi har nå er bare aktiv på lørdager så vidt jeg har skjønt.
Utrolig ræva at man ikke kan invitere folk på vennelista si til å spille online.
 
#34
Ja, jeg er ikke imponert over Wii U sin online funksjonalitet, det er sikkert og visst. Prøvde forresten å hive meg inn i spillet til Kleevah, ikke tale om. Fikk bare feilmelding. Så det ble Dota istedet :ras:
Får hive meg online en annen dag, foretrekker å spise og se film på slutten av søndagskvelden.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#36
I kveld erre GoT, men resten av uka er jeg oppe whenever. Her er noen highlights å kose seg med i mellomtiden:







 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#37
Spillet ser storartig ut! Skal jeg droppe ny mobiltelefon og heller anskaffe Wiiju? Og fjernsyn? Og flytte for å i det hele tatt få plass til ett sofahjørne? Jeg har vel ikke noe valg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#40
Har også skaffa spillen. Kan umiddelbart konkludere med at det er et Mario Kart-spill, etter å ha blitt tatt ut av både et blått og et rødt skall rett før målstreken, mens jeg leda, i mitt aller første løp.