Mario Kart 8

#41
Hatt to dager uten gaming pga jeg må gjøre ferdig siste rest på veranda sånn den er klar til 4-player gaming kveld på lørdag med prosjektor, guttaboys + grilling/øl mellom slagene. Er nok ferdig i morgen, da er det tilbake til å bli eid foran målstreken av juks og fanteri. Awww yeah ^^
 

ganon

The Boshy
#43
Startet å mario karte i går og det er fett som fy! Jeg ble ferdig med 50cc og startet på 100cc i dag. Mellom slagene har det gått i online som fungerer nydelig. Har en rating på rundt 1600 nå. Er det noen som er gira på å bli med online etter klokken 20.00 i kveld?

@ExciteMike

Hvor er time trials tråden?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#44
Noen som vet om det er matchmaking basert på rating online? Har ikke spilt så forderdelig mye online enda. Har aca 50cc og prøver meg på 100cc nå. Og sperga på et par time trials. Overraskende gøy det også. Og hvis det var noen tvil. Dette er Marioeste kartet. PS4-en støver hardt ned om dagen på grunn av Donkey Kong og dette.

Jeg skal prøve å hive meg på etter 20 i kveld!

Jeg har ikke orket å sette meg ned med en adderunde enda, men kanskje jeg gjør det etterpå, evt. kan dere adde meg som novastrum på WiiU.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#45
Lett med på MK8 I kveld!

I går kjørte jeg mot Hagegnomen (hvem er det?). Det gikk riktignok ikke knirkefritt.
Lost communication, communication error, error, spectating, spectating og når jeg endelig kom igjennom hadde jeg valgt en ufattelig ræva karakter/bil-kombo. Nemlig Bowser/Sports Bike/Slims/Blomst. Det gikk i dass, og jeg havna langt bak hver gang. Hagegnomen eide ganske greit på flyplassbanen, og var over gjennomsnittlig god på de andre.

Jeg valgte å quitte for å byte karakter og bil. Jeg valgte Wario/Comet/små hjul/Blomst. Jeg valgte å joine Hagegnomen igjen, men tror dere ikke at jeg vi nok en gang fikk Lost Communication!? Gnomen kom aldri tilbake, og fikk ikke sett at jeg feide alle av banen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Skal prøve å bli med, men spørs om jeg rekker. Driver og sanker stjerner på 100cc ennå, har også klart tre stjerner på Mushroom Cup i 150cc men det teller vel lite. Med dette og Scram Kitty er det Wii U som gjelder om dagen, gett.
 
#48
Tips: Ingen poeng i å samle mer enn en stjerne per cup lenger. Får en bil ekstra for en på hver cup, men stjernene vises ikke lenger ved siden av navnet ditt online. Snart ferdig med mirror mode selv, forøvrig... Så spørs det om jeg skal gidde time trials eller hive meg på online.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#49
Bestilt nå, kommer imorgen. Over alle dere.

Hører rykter om at motion controls faktisk ikke er ræva. Er det verdt å investere i noen Wiimote-ratt? I såfall, det er bare plastikk, er det ikke? Så hvis man sparer noen kroner på 3rd party Wii-ratt så er det ikke noen egentlige fordeler med det offisielle MK8-rattet?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#50
Blir det noe action?
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#51
Er online, men hadde deg visst ikke på lista.
Godta invitasjonen min og bli med meg fra vennelista ingame.

mnilsen88 / Martin
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#53
Dumme spillen som lar noe se ut som en snarvei, når det faktisk er en blindvei! :ras:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#55
Det blir bare raeging herfra uansett!
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#58
Vi har laga et rom. Jeg tipper du kan joine ved å gå inn på vennelista og velge en av oss med flagg, og deretter join.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#60
Jeg får ingen av dere opp med flagg lenger, selv etter en reboot. Går det an å sende en invite elns?