Mario Kart DS

epp

firm and correct
#42
Jeg fikk ikke den linken til å fungere, men har sett 8 stk. spille Mario Kart samtidig på Nintendo UK Launch. Heftige saker.


Hehe.. det kan lønne seg å se hva som står på neste side før man uttaler seg ja.. :)
 
#43
Får ikke sett en dritt jeg :(

Oisann ny link fra Kilik der, og den fikk jeg sett. Hallo folkens, den grafikken er ikke fin.... Isåfall har dere ikke store krava. Men forhåpentligvis blir det bra, og kjøper jeg det. Gamecube versjonen var en gedigen skuffelse for meg. :(
 

epp

firm and correct
#44
Soursen der var ikke best. Jeg har som sakt sett en bedre utgave av samme klippet. Dette lover bra.
 
#46
Mer info om Mario Kart DS:

July 12, 2005

by: Chris Playo

NEW DETAILS: Check out some new information about Mario Kart DS.
In a recent interview with Hideki Konno, the producer of Mario Kart DS,several new details about the upcoming title were revealed. It is now known that the game will feature over thirty courses. Gamer's can also look foward to the fact that over half of these courses will be new additions to the series.

Konno also stated that up to eight users can play the title locally from a single cartridge. While in multiplayer mode, it will now be possible for each user to select the same character. For instance, up to eight gamers can select to play as Luigi if they so desire, as the game is set to display the name of the player above the racer.

New details were also given regarding the game's online mode. The game will offer an online experience for up to four users. The game's battle mode will also be making an appearance online, although cooperative play will not be supported.

Fans of the series can also expect improvements in the games Artificial Inteligence. Usage of the touch screen was also discussed. It will be possible to draw decals onto any of the games karts and touch screen steering will be available.

Be sure to keep in touch with DS Advanced for continued coverage of this developing story.
Kilde.

MoFo2
 
#47
Opprinnelig skrevet av sigkurt@29.01.2005, 23.21
Er det bare keg som får den stygge error 400: Bad Request meldinga? Vil se den jævla filmen nå, noen som har en annen link/vet hva jeg eventuelt gjør galt?
170829​
Nei! Jeg har også det problemet! Takk gud for at jeg ikke er den eneste! :svette:
Help, anyone! :( What should I do??!! :grine:

Edit: Takk MoFo 2! Tuusen takk!
Har nettop sett på traileren, og kjære gud så dette så ut.
Og enda bedre blir det hvis det blir online mulighet!!

Roy: Muligens du tror at GT er bedre fordi at MK er liksom baaarnslig!
Vel, AHAHAHA!
Dust! :ler:

Edit2: Takk Shigsy, selvom jeg har sett filmen fra før av, men når du nevner nyere filmer, må det sjekkes ut!

Edit3: Så nettop på de nyere filmene, og jeg sier det en gang til.(på en annen måte) Jeg er skikkelig imponert azz!