Mario Strikers Charged Football

#1
Da er det bare å skrive opp vennekodene og Mii-en deres og utfordre hverandre så det suser etter.


Tales: Vennekode: 421007 453485 Mii: Tales
Lodin: Vennekode: 236323 886730 Mii: Lodin
doc bungle: Vennekode: 189079 236965. Mii: Bungle Boy
Ghaz: Vennekode: 240618 835298 Mii: Mats
Tutankoopa: Vennekode: 373763 445654 Mii: Oleo
Onkelsander: Vennekode: 408123 271681 Mii: Onkel S
Thinaran: Vennekode: 146130 622593 Mii: Ole-Chr
Klaymen: Vennekode: 090296 551334 Mii: Klaymen
K999: Vennekode: 086001 577255 Mii: Creams
Yetipants: Vennekode: 154721 092529 Mii: Yetipants
MonkEboy: Vennekode: 412418 112215 Mii: Andrii
Buggz: Vennekode: 476846 167192 Mii: Buggz
EyeEll X:Vennekode: 124656 455562 Mii: Aleksander
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Skjer ikke noe før i morra en gang. Da åpner dyrebutikken så Reggie og Miyamoto kan få kjøpt flere hamstere til løpehjula. :v:

EDIT: Kom på nå og fikk tapt en kamp. Editer koden min inn i første post.

EDIT igjen: Får bare beskjed om at koden din ikke er gyldig Tales. :grine:
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#9
Legg meg til:

FC: 3737 6344 5654
Mii: Oleo

Skal legge alle dere til neste gang jeg kobler meg opp. Ser fram til en kamp, for dette spillet er sinnsykt moro online :)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#11
Noen som er med på en kamp denne fine lørdagskvelden? Jeg logger meg nå i hvert fall på i 7-8 tiden, så inviter meg (hvis ikke jeg inviterer deg da) hvis du ser meg :)

EDIT: doc bungle, må bare takke deg for noen kjempekule kamper. Gøy at vi var sånn noenlunde på samme nivå (du var nok litt bedre though). De Hammer brødrene dine irriterte vettet av meg, for ikke å snakke om den ene sudden death'en der. Knallgøy :D

Må si jeg er skikkelig imponert over denne online-tjenesten, det går kjapt og greit og er lite lagg :) MSCF må være det beste spillet til Wii så langt. Har faktisk kost meg mer med det enn med Twilight Princess :eek:
 
#12
Velbekomme Tutankoopa. Du gav meg en skikkelig omgang du og. :$

Bare skrik opp hvis du vil ha en ny omkamp en eller annen gang. Det gjelder dere andre også. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Har lyst til å være med og spille jeg også, men mai var den måneden hvor bilen måtte på verksted, og damas avgangs-sjukepleiergreier måtte betales. Når skattepengene kommer blir jeg med. :)
 
#14
Det høres nesten ut som det hadde vært lurt å lage en egen Mii for onlinespilling, så kunne man gitt den samme navn som man bruker som kallenavn her på SG og andre steder, og så blir det ikke så mye forvirring. Tror jeg skal gjøre det slik når jeg skaffer dette spillet etter hvert, i hvert fall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Ikke dumt. Min skal bli kort, feit, neger og så stygg som mulig.
 
#16
Spør her siden det er det mest aktive Mario Strikers emnet:

Jeg skal mest sannsynlig kjøpe wii, ihvertfall når ssbb kommer ut, er det verdt penga å kjøpe maskinen og strikers nå, eller er det et spill man blir lei av etter et par uker?
Lurer på om jeg skal vente, muligens faller maskinen litt i pris også etterhvert ...?
Har lest et par reviews, og det virker lovende ut ifra hva jeg har sett av klipp og bilder, men det slår meg som et spill som fort får plass i hylla.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#17
Vanskelig å si egentlig, spillet har jo ikke vært ute ett par uker ennå :p

Men det er ett morsomt spill, enkelt og avhengighetsskapende (bare en kamp til!) og online fungerer som bare det. Og i tillegg til det enkle gameplayet er det også litt taktikk, ettersom du velger ut ditt eget lag og sånt.
En-spiller delen (cup'er og lignende) er helt greit, det minner meg på mange måter om Mario Kart.

Jeg tror i hvert fall at spillet kan vare en god stund. For meg i det minste. Jeg kjenner jo tross alt fortsatt abstinenser etter å spille litt til.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#18
Kjøpte meg spillet idag! Min vennekode er 146130 622593, og min Mii er Ole-Chr.

Tok meg den frihet å legge meg selv inn i første innlegg.


Oleo, jeg ser du lurker. Spille?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#19
SITAT(Thinaran @ 06.06.07, 18.49) 69195
Kjøpte meg spillet idag! Min vennekode er 146130 622593, og min Mii er Ole-Chr.

Tok meg den frihet å legge meg selv inn i første innlegg.
Oleo, jeg ser du lurker. Spille?
[/b]
:)

Men jeg beklager, må nok arbeide. Er klar for en kamp til lørdag-søndag regner jeg med. Skal legge deg til i hvert fall.

Tales, ser du har fått deg en fin Wii-avatar-thingy. Jeg bare hermer litt jeg ;)

EDIT: Skitt au, jeg blir med Thiniaran. Skal vi si klokken 8?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#20
Jesus, Tales, jeg forstod ikke hvordan du gjorde halvparten av de greiene du gjorde på banen. Og hvorfor er Bowser like rask som Yoshi?


Tut:
Tja, hvis du ikke har spilt spillet intenst siden launch. Vakke no morsomt å bli knust. :(