Mario Strikers Charged Football

#21
SITAT(Thinaran @ 06.06.07, 18.49) 69195
Kjøpte meg spillet idag! Min vennekode er 146130 622593, og min Mii er Ole-Chr.

Tok meg den frihet å legge meg selv inn i første innlegg.
Oleo, jeg ser du lurker. Spille?
[/b]
Jeg moste deg B)

Spille igjen før eller etter Lost? Det er lenge siden sist jeg vann en kamp ^_^


For oversiktlighetens skyld, tar jeg meg friheten å redigere inn vennelisten i første post også på denne siden, håper ingen har noe imot det

-Mod.


Opprinnelig skrevet av Vennelisten i Tales' første post i emnet
Tales: Vennekode: 421007 453485 Mii: Tales
Lodin: Vennekode: 236323 886730 Mii: Lodin
doc bungle: Vennekode: 189079 236965. Mii: Bungle Boy
Ghaz: Vennekode: 240618 835298 Mii: Mats
Tutankoopa: Vennekode:373763 445654 Mii: Oleo
Onkelsander: Vennekode: 408123 271681 Mii: Onkel S
Thinaran: Vennekode: 146130 622593 Mii: Ole-Chr
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#24
Trenger å spille mer singleplayer før jeg prøver online igjen. Hvordan i helsike skulle jeg kunne vite at Dry Bones kan teleportere seg inn i målet, eller at Hammer Bros kan slå folk ihjel MENS han har ballen.

Pluss at jeg konstant ender opp med å gi motstanderen power ups ved å takle figurer som nettopp har passet ballen.

Og en ting til, hvordan skyter man sånne bananskudd og tar brasser?
 
#25
Bananskudd? Mener du skjeve skudd? Der ballen bøyer seg? Det hjelper å sende ballen fram og tilbake til ballen blir hvit og skyte med en spiller med god styrke.

Jeg skjønner ikke hva du mener med brasser.

Kan jeg spille mot deg en gang til før du blir god? :usikker:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#26
Wario hadde en move hvor noen skjøt ballen til han, og han tok et brasseskudd som fikk spillet til å gå slo-mo.

Var sikkert et «hvitt» skudd det og ...
 
#27
Man kan score lettere når spillet går i slo-mo. Tror hvitt skudd er nødvendig for at det skal gå. Selv har jeg aldri skjønt hvorfor alle andre scorer lettere i slo-mo enn jeg. Har ikke helt skjønt hvordan det fungerer.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#28
Jeg ble overrasket over at jeg slo deg Tales! Trodde du var mye bedre enn meg :p

Thinaran: Brasseskudd ser forskjellig ut med hver karakter, og det aktiveres rett og slett med at man sentrer høye baller til hverandre, og så slepper du Z og holder inne B før ballen kommer til spilleren du vil skyte med. Samme gjelder for bakken ;)

Bananskudd er egentlig helt tilfeldig, men kommer oftere med hvit ball -som Tales sier, og en karakter med mye power.

Teleportere gjennom mål med Dry Bones er lett når du kan det (også her hjelper det med hvit ball). Jeg øver på slikt med lvl. 1 boter. Du kan også hoppe over keeper med Toad's "finte". Jeg lærte masse teknikker da jeg leste dette emnet på NF.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#30
SITAT(Tales @ 06.06.07, 22.29) 69246
For å hindre Toad sin "finte"(d-pad) så kan trykke på d-paden eller svinge med Wiimoten, da angriper keeperen Toad selv om han hopper over han.
[/b]
Ante jeg ikke. Er du helt sikker? Når keeperen slår meg er det alltid fordi jeg har hatt dårlig timing, kan ikke komme på ett eksempel hvor det ikke har gått når timingen er riktig.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#32
Sorry, har årsprøve. Må jobbe til minst klokken 5, og så er det trening :(

Uansett, jeg opplever bare at keeperen hopper opp og slår meg når jeg hopper for tidlig.


Er forresten Nintendo's system litt ute på viddene? Da denne sesongen startet kom jeg bare i kamper med folk som var langt bedre enn meg, og jeg ble eid av den ene feige Hammer Bro./Birdo'en etter den andre.
Men igår, da jeg spilte litt ranked etter å ha eid Tales og Thinaran kom jeg bare mot folk som var mye dårligere enn meg.
Så jeg kommer mot folk med god rank når jeg har dårlig, og folk med dårlig rank når jeg har god. Hadde jeg bare flaks/uflaks eller?
 
#33
Det varier med meg. Noen ganger kommer jeg opp mot noobs som jeg tar lett, mens andre ganger kommer jeg opp mot pros som knuser meg.

Er det forresten bare meg som har problem med å dette ut av kamper hele tiden? Noen ganger ser det ut til at det blir dårlig nettverk forbindelser som forårsaker at hele greien faller ut. Mens andre ganger føles det som om de blir sure på meg fordi jeg vinner over dem, og dermed resetter de Wiien sin for å slippe å tape enda en kamp. -_-

Hei Tales! Skal vi ta et par kamper klokka fem eller? What do you say?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#35
SITAT(doc_bungle @ 07.06.07, 10.59) 69295
Er det forresten bare meg som har problem med å dette ut av kamper hele tiden? Noen ganger ser det ut til at det blir dårlig nettverk forbindelser som forårsaker at hele greien faller ut. Mens andre ganger føles det som om de blir sure på meg fordi jeg vinner over dem, og dermed resetter de Wiien sin for å slippe å tape enda en kamp.[/b]
SITAT(Tales @ 07.06.07, 13.35) 69329
Var forferdelig fristende å disconnecte og slette deg fra listen(min liste altså)
[/b]
Aha. Der tenker jeg du har svaret ditt doc. :p Merket at du brukte Hammer Bro-taktikken litt vel mye jeg også, bare sånn til etteretning.
 
#36
Jeg er spilte en kamp online nå, og jeg er bombesikker på at om man masher d-paden så hindrer man Toad fra å hoppe over keeperen. Jeg lo godt hver gang jeg gjorde det :p

EDIT: Eller, jeg tror jeg tar feil. Eller ikke, tror jeg-_-
 
#37
Yaiks, har jeg virkelig blitt så ille å spille mot når jeg bruker de hammerbrødrene? :(
Greit jeg får kutte ut med dem da, og unnskyld til Tales. Det var ikke meningen å fornærme deg fra forrige gang.
 

Lodin

Der Waaaah
#39
Jeg blir med på en turnering hvis noen gidder sette den opp.
Da blir jeg fort eliminert og slipper å spille mer. <_<