Mario Strikers Charged Football

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#41
SITAT(Tales @ 08.06.07, 17.03) 69460
Hva skjedde med deg Tutankoopa? 0_o

Tales - Tutankoopa
5 - 1
3 - 2
4 - 2
[/b]
Som jeg sa på NF fikk jeg litt problemer med lagg, og at Wario ikke ville ta direkteskudd når jeg ba ham om det. :$ Ikke det at du ikke fortjente seieren altså, du spilte bra ;)

EDIT: Begynner å spille litt snarlig, så om noen blir med er det bare å hive seg på ;)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#44
Oi, imponerende. Jeg har kun klart å komme til 2800-plass :$ Rakk akkurat å kjempe meg opp på 24 wins og 24 tap før sesongen sluttet. Jeg skylder på at jeg kom i kamp mot en haug av feige spammere og folk som var litt for gode for meg i begynnelsen av sesongen. :grine: Samt at Nintendo ofte rotet litt med statsene mine, men det problemet har vel alle...

Uansett gøyere med Friendly ;) Apropos, noen som er med på kamp i morgen? Jeg er klar for kamp i 11-14 tiden...
 
#45
Jeg er tilgjengelig i hele dag.

Angående turneringen så har jeg ett forslag om vi ikke får til en åttemannsturnering: Alle spiller mot alle. Tre poeng for seier, to for seier i Sudden Death, ett poeng for tap i Sudden Death og null for tap. Den som har mest poeng vinner hele greia selvsagt.

Eventuell turnering og tråden for det starter <strike>på mandag </strike> snart det er mange nok som er interesserte :)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#46
Hørtes bra ut. Jeg er med :) Men var det ikke noen som skulle kjøpe dette spillet om litt. Yetipant og oerhort ellernoe. Skal man vente på at de får tak i spillet kanskje?

EDIT: Skal visst ikke på trening likevel idag, så jeg tar nok ett par kamper utover kvelden...
 
#48
Anbefalte en kamerat av meg om å kjøpe det idag, kanskje han kjøper det i morgen. Han har testa det, og likte det, så..:)
 
#49
Var innom elkjøp, expert og lefdal i dag. Ingen hadde det. Trege trøndere tvinger meg til å være ufrivillig økonomisk, yay!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Okay, okay, i morra er sannsynligvis dagen. Da skal det handles ny TV, komponentkabel til Wii, og muuuligens Marios Oppladde Streikere. Får se om dama husker at hun skylder meg en bursdagspresang.
 

K999

Keystone State Of Mind
#51
Ikke start Turneringen enda. Jeg kjøper spillet idag, moar liek 1 time. Og jeg må øve meg litt, har bare prøve spilt litt hos en venn av og til.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
Dama huska meg. :D

Har så langt bare kost meg med den fine grafikken og testa ut noen av opplæringsbitene, men etter jobb blir det nok litt foppal i sofaen, gitt. ^_^
 
#54
Da melder jeg meg på cup-en! Kjøpte meg spillet i dag, og har kun testet det så smått, så min vennekode er 090296 551334 om noen vil ha en lett kamp (jeg har lagt til alle dere).
 
#55
SITAT(Ghaz @ 12.06.07, 15.40) 69944
Kjører cup før tirsdag da, etter det kan jeg ikke på en stund?
[/b]
Vel, jeg må øve til eksamen fra torsdag til søndag så jeg vil helst vente med det til etter det.

Jeg sier vi begynner på fredag neste uke. Og det blir alle mot alle så vi ikke blir ferdig før det har begynt. Ok?

Klaymen: Mii-navn? Logger meg på nå.
 
#58
Ja, hadde ikke så mye sjangs. :p Fikk i allefall inn mål etterhvert da. :p

Edit: Er det normalt at det lagger sånn, eller kun når du spillte mot meg?