Har selv fullført spillet 2 ganger, en med mest mulig paragon poeng og en med full renegade. Første med full paragon overlevde alle, som var en save som jeg overførte fra ME1. Det er den jeg skal spille først på i ME3 også for og føre min historie videre. De eneste som ikke overlevde fra min første gjennomgang var crewet på skipet, siden jeg ikke reiste fort nok til siste oppdrag, men det rettet man opp i på andre gjennomgang.
Men ja når det gjelder å få alle til og overleve så gjelder det og ha alle lojale. Hadde selv mine alle lojale da det er den beste måten. I første omgang så bruk Tali, Gethen eller Kasumi til og åpne de slusene. Neste når man kommer til der hvor crewet holdes, så bruk gjerne Mordin til og følge dem tilbake. Garrus og Mirranda er flinke til og lede team, brukte selv begge til og lede hvert sitt team. Brukte også Jack/Mirranda til og bruke det biotic skjoldet, da de begge klarer det like fint. Siste greia så ta da de svakeste med deg, og la resten bli igjen og holde linjen.
Selv tokk jeg forresten som renegade og solgte Gethen til Cerberus
Mens beholdt han i Paragon saven min 
Men ja når det gjelder å få alle til og overleve så gjelder det og ha alle lojale. Hadde selv mine alle lojale da det er den beste måten. I første omgang så bruk Tali, Gethen eller Kasumi til og åpne de slusene. Neste når man kommer til der hvor crewet holdes, så bruk gjerne Mordin til og følge dem tilbake. Garrus og Mirranda er flinke til og lede team, brukte selv begge til og lede hvert sitt team. Brukte også Jack/Mirranda til og bruke det biotic skjoldet, da de begge klarer det like fint. Siste greia så ta da de svakeste med deg, og la resten bli igjen og holde linjen.
Selv tokk jeg forresten som renegade og solgte Gethen til Cerberus