Mass Effect 2 [360, PC, PS3, Wii, DS, PSP, GameGear, Lynx, 3D0]

Halky

Veteran bruker ;)
Har selv fullført spillet 2 ganger, en med mest mulig paragon poeng og en med full renegade. Første med full paragon overlevde alle, som var en save som jeg overførte fra ME1. Det er den jeg skal spille først på i ME3 også for og føre min historie videre. De eneste som ikke overlevde fra min første gjennomgang var crewet på skipet, siden jeg ikke reiste fort nok til siste oppdrag, men det rettet man opp i på andre gjennomgang.

Men ja når det gjelder å få alle til og overleve så gjelder det og ha alle lojale. Hadde selv mine alle lojale da det er den beste måten. I første omgang så bruk Tali, Gethen eller Kasumi til og åpne de slusene. Neste når man kommer til der hvor crewet holdes, så bruk gjerne Mordin til og følge dem tilbake. Garrus og Mirranda er flinke til og lede team, brukte selv begge til og lede hvert sitt team. Brukte også Jack/Mirranda til og bruke det biotic skjoldet, da de begge klarer det like fint. Siste greia så ta da de svakeste med deg, og la resten bli igjen og holde linjen.

Selv tokk jeg forresten som renegade og solgte Gethen til Cerberus :p Mens beholdt han i Paragon saven min :D
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fikk en oppdatering fra Mass Effect på Facebook, datoen for Arrival-DLC-en er 29. mars på både 360 og PS3!

The pack will set you back 560 Microsoft Points on XBLA, £5.49 or roughly $7 on the PSN store and 560 BioWare points on the PC.
 

Lodin

Der Waaaah
Spille om man alikevel har tilgang på datapese eller 360. Å bare se tegneserien gir ikke samme innlevelsen og opplevelsen av karakterer og valg. Samt at det er en bra spille da.
 
Har ikke pc eller 360. Kanskje jeg kan balansere ut med boka, tegneserier og digital-tegneserier. Så kan jeg redde Rex fordi jeg liker hvordan han ser ut.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
:eng: Wrex.
 
Wrex.
 
NÅR KOMMER DET AAAAARGH.
 
Jeg er klar for en prompete kveld i selskap med Commander Shepard. Foregår Arrival etter mainquesten er ferdig eller er det en normal sidequest? Er på andre gjennomspillinga nå, og har spilt ca. halvveis i den så det hadde vært gjevt om jeg bare kunne fortsette å spille den.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Meh. Fortsatt ikke fått spilt Lair of the Shadow Broker, og har ikke lyst nok til å kjøre gjennom spillet én gang til helt ennå til at jeg gidder punge ut for det, så både det og Arrival får vente en stund. ME3 skal komme rundt juletider, right? Klarer å vente til den tid kommer.
 
Shit is on. Laster ned nå.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Fyfan begynner å bli tid for å fullføre de tre første DLC-pakkene merker jeg. Zor
 
Og Arrival er et makkverk. Eller, det er helt kurant hvis man er veldig fan av ME2, men det er alt for mye cover skyt cover og alt for lite historie. Og jeg klokket det på en time og 15 min?

Reapers er på vei,
dette kunne vært introen til ME3. Burde vært gratis som reklame og hype for den neste spillen

e: ræg, fortsatt lvl 29, med 250xp igjen for 30. Er side missions (planet) noe skøy?