Mass Effect 2 [360, PC, PS3, Wii, DS, PSP, GameGear, Lynx, 3D0]

Var det noen som trodde at det skulle være noe annet? Det heter føkkings Arrival for faen.
La meg omformulere: Dette burde ha vært en intro til ME3, evt en teaser.
Ikke betalt DLC til ME2.:penga:
 
Makkverk? Nigga please. Det satt ikke himmel og jord i bevegelse, men det er velkjent Mass Effect-action med en del hint og drøpp vedrørende storyen videre. Lengden var også akseptabel med tanke på prisen. Syns likevel de kunne venta et par måneder til med å slippe det fordi nå føles det som ME3 er 1000 år unna.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg så innom i kveld og fant ut at jeg mangler litt over 400 XP for å dinge 30 og at Arrival koster 560 Biowaredollar til PC. Tar det en annen gang.

Edit: Fant også ut at Mass Effect 2-DLC ikke er kompatibelt med de polske, tsjekkiske og ungarske utgavene av Mass Effect 2. EA is fucking us again, :penga: osv.
 
Jeg begynner helt forfra igjen siden jeg har ikke rørt DLC pakkene til verken Mass Effect 1 eller 2.
Optimalt sett så skulle jeg fullført spillet begge spillene med en god og en ond character. Men det blir det neppe tid til, så det får bli med den ene gode helten. Greit å få frisket opp storyen i hukommelsen. Og med litt timing så er ME2 med all DLC fullført ikke så altfor mange måneder før ME3 pryder tvskjermen.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Arrival var ikke all verden altså? Flott. Da blir det enda lettere å vente til ME3 er litt nærmere med å kjøre gjennom toern igjen.
 

Lodin

Der Waaaah
How do I get my copy of Mass Effect 2?

To qualify and get your Mass Effect 2 PC download code, please follow these steps before April 30, 2011 at 11:59pm PDT:
  1. Purchase your copy of Dragon Age II (if you do not already own one).
:ras:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du må lese det med liten skrift, Lodin.
 
Nabbe skrev:
Arrival var ikke all verden altså? Flott. Da blir det enda lettere å vente til ME3 er litt nærmere med å kjøre gjennom toern igjen.
Kameraten min likte ihvertfall veldig godt Arrival og den derre Shadow Broker DLC'en. Resten var bare greit nok. Nå vil jeg bare hjem og fortsette på ME1. Og denne gang skal Wrex ikke daue. Dreit meg ut på det sist siden jeg er RPG noob og hadde ikke prioritert stats riktig så jeg fikk aldri velge.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Shadow Broker har jeg jo hørt veldig mye bra om, men fortsatt ikke fått rotet meg til å kjøpe og spille, så da føler jeg at jeg like greit kan vente til ME3 er litt nærmere før jeg kjører på. Må uansett gå gjennom hele dritten på nytt. Det er sånn jeg ruller.
 
Shadow Broker er jævlig bra. Sånn er det med den saken.
 
Jeg trodde jeg fikk en rolig kveld med ME2 men det viste seg at min kjære nyinnkjøpte PS3 var uenig. Laste ned updates, installere, krangle med EA om online pass og tilslutt laste ned enda mer. Alt det satte stopper på langsomtid med et spill. All candy er spist opp og det er enda 50 min igjen å vente.