Mass Effect 2 [360, PC, PS3, Wii, DS, PSP, GameGear, Lynx, 3D0]

øy gutta hold spoilars i ME3-tråden, da. (Gleder meg til sisteoppdraget kjenner jeg.)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, for å svare litt her så var det
hun Asari-kjerringa med muggene (mora, ikke dattera) som jeg har glemt navnet på
som leda Tali i dævven. Grunnen var at
Miranda var fobanna fordi jeg prøvde å ikke være en pikk (eller ikke være ei fitte, blir det kanskje) og få både hun og Jack til å roe seg ned.
Så, ja. Etter hvert sjekka jeg guide, og fant ut at
Jacob og Miranda var de eneste som var ledermateriale.
Okay, kult liksom.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Det er vås.
Jeg har brukt Garrus de to siste gangene, og det har gått fint. Er tross alt ganske åpenbart ut i fra hva en vet om han at han passer til jobben, men en kan vel ikke akkurat si det samme om Samara, som er har vært ute for seg selv i mange hundre år. Guiden du leste er med andre ord skrevet av idioter. Selv brukte jeg Legion til no hackings, Garrus som leder begge gangene, Samara for å holde oppe kraftfeltet og Grunt for å lede overlevende tilbake til Normandy. Har også brukt Miranda som leder tidligere, samt Tali i sjakta og Mordin som eskorte. Alt har funket. Er i grunn bare å bruke hodet litt, så er det ikke akkurat fryktelig vanskelig å peke ut rett mann/kvinne til jobben(e).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, jeg har bare spilt det en gang. Uansett fikk jeg beskjed om at det var bra valg og sånt og da er det litt teit når en av folka mine dør fordi det var feil valg selv om spillet sa det motsatte, uttrykkelig. Og det, folkens, er mongo.
 

Lodin

Der Waaaah
Om man ikke velger Garrus er man en jøpip.
Han er den eneste man faktisk vet at har lederegenskaper, til tross for at han emogrynter en del etter tapet av det forrige teamet. Jacob og Miranda bare skryter av hvor jævla proffe de er, men viser det ikke en eneste gang iløpet av spillet.
 

demake

Seksuelt godteri
Skjønner jeg må skaffe denna spillen.
Jeg ble gira av Druaden sine poster.
 
Har spilt igjennom 2 eller 3 ganger, husker ikke helt. Er en av de få "moderne" eller whatever spilla jeg virkelig elsker.

Alle folka mine overlevde hver gang, bare så det er sagt. Sikkert fordi jeg er en slik flott commander.
 

Terje

mostly harmless
Jepp, har spilt gjennom begge spilla to ganger selv og alle greide seg hos meg også. En gang som paragon, en gang som renegade. Kommer til å kjøre en tredje runde hvor jeg føkker det ganske heftig opp med vilje en gang. Ikke såpass at Shepard sjøl dauer, skal kunne fortsette den også inn i tre'ern. Men tror det blir litt artig å se hvilken retning det tar hvis man f. eks. aldri bruker paragon/renegade options noensinne, kødder til lojaliteten til en del av folka og litt annet sånt.
 
Eller det jævla punktet i spillet hvor man må
velge i mellom Jack og Miranda
og blir eid med mindre man har kjørt paragon eller renegade istedenfor å blande litt sånn som jeg liker å gjøre. Det suger litt siden man må visstnok må ha nærmest full paragon eller renegade for å ordne opp i det igjen.
 

Lodin

Der Waaaah
Så hvis EA revelusjonerer mediet med Madden 2012 så står du klar med lommeboka? :p
Men ja, jeg tror også dette passer for særinger som ikke liker sci-fi. Settingen er så gjennomført at det blir troverdig akkurat som i all god fiksjon. Siden resten av pakka og holder høy standard bør det være grei skuring.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kom en patch til PS3-versjonen nettopp!

Fra Bioware-forumet skrev:
Patch Notes
-Fixed a crash related to memory fragmentation. This fix will also resolve the crashing that corrupted Save Games.
-Slightly improved load times and level streaming.
-Added some telemetry to better improve future titles.
-Updated some strings to fix spelling mistakes (Sorry Kaidan!)
-Fixed the picture frame in Shepard’s Cabin to accurately reflect your love interest choices in Mass Effect: Genesis.
-Fixed a rare crash in the PSN version in Shepard’s Cabin.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kan man ikke bare være kjerring og faktisk bli sammen med Wrex? Eller støtter ikke spillet den typen bestialitetsforbrytelse.