Mass Effect 2 [360, PC, PS3, Wii, DS, PSP, GameGear, Lynx, 3D0]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Henda i været de som prata med den dama og ikke lukta den lunta.

*Folde hendene*
 
Okei, feis nettopp igjennom Lair of the shadow broker og...

Fy faen det eide! Bossfighten mot Shadow Brokern sjøl ble noe vel enkelt når jeg bare durer på med den collector-gønnern, men det driter jeg i for det var noe vel fett å bruke alt stæsjet hans etterpå. Sjekk dossierne til folka, det er jævlig mye lolbare greier der. Fikk no enormt med gamerpoints også til at det bare tok et par timer, men men. Dette eide, og hvis vi får tilgang på alle ressursene i det neste spillet blir det å eie. Bra avslutning på 2ern dette, selv om det virker som det kan komme småting underveis utifra det jeg forsto da jeg sniktitta på overvåkningsbildene.

....det eide! Kjøp det. Seriøst. Hvis du ikke spiller det kommer jeg personlig til å slå deg i hodet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Helgeplanene mine involverer faktisk å brokere no shadowings så jeg slår tilbake med en tripreport etter hvert.
 
Den greia der blir inkludert i PS3-utgaven, amirite? =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...Ett år etter de andre.
 
Må si at Lair of the Shadow Broker skuffet veldig. Det var bra det som var, men jeg ville ikke lagt av en helg for noe som tar maks halvannen time å gå gjennom. Det er ikke akkurat slik at utforskningsmulighetene er spesielt store der, og dersom du ikke har planer om å spille gjennom hele spillet mer enn en gang og allerede har fullført main story'n så vil jeg ikke påstå at du får noe særlig mer ut av det enn en bitteliten del av historien (som sannsynligvis vil være greit å ha med seg før ME3 kommer ut).

Men, klart, det lille som var å glede seg over var fantastisk og holder minst like høy standard som resten av spillet. Legger også til at dette er den eneste DLC'en jeg har kjøpt til ME2. Er ikke sikker på om det er verdt å kjøpe noen andre hvis det LOTSB er noe noe å gå ut fra.
 
For de 80 kronene de kostet syns jeg halvannen times kvalitetsspilling er ganske grei value for penga. De andre DLCene er i grunn ikke i nærheten, Overlord var litt meh og Firewalker var dritt. Ingen av de er essensielle for å nyte Mass Effect, men de er såpass billige at det er verdt det for et par timers ekstra spilling om man er såpass stor fan at hovedspillet ikke er nok.
 

Lodin

Der Waaaah
Driver å pløyer gjennom som Paragon nå og det er fete saker. Tok Kasumi's Hrrmery istad som den første av DLCene jeg ikke har prøvd og likte den. Litt annerledes James Bond mission i starten og grei skuring med skytinga. Trur og jeg kommer til å bruke hu en del siden snikemovet og stungranaten eier.
Har og Firewalka litt og kan ikke klage. Savner fortsatt Makoen og det er kjipt at man ikke kan gå ut av Hammerskallen, men den er i det minste artig å fise rundt i. Så får vi se om de vage missionsene som er knyttet rundt den går no sted.
Uansett er ikke jeg den som blir mest skuffa over det som er sluppet av DLC. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Syntes ikke Leier'n til Skyggebrekker'n skuffa så voldsomt, det var en del artig lore der (som er noe av det jeg bryr meg mest om i Mass Effect), noen gode vitser (Bioware ansatte tydeligvis skribenter med humoristisk sans en gang mellom ME1 og 2, jfr. den hysteriske reklamen for Macbeth framført av Elcor fra hovedspillet f.eks., og eksempelet jeg tenker på fra Lair er seff
Xbox Live-kontoaktiviteten til Legion
) og ikke minst to fete bosskamper. Klart det er poengløst å spille noe sånt med en save hvor du allerede har runda spillet, men jeg har planer om å klinke gjennom en gang til i vinter og da blir Kasumi, Lair og Firewalker noe av det jeg tar først. Cop-out med tanke på pulescena med Liara, da.

Det jeg likte best ved Lair var hvor grundig laga det var, med tanke på at det helt tydelig var spilt inn mye forskjellig dialog istedenfor at de bare unngikk dialogscener med andre enn Shepard som i Overlord. Ikke at Garrus fikk sagt så mye underveis, men Liara viste at hun hadde lagt merke til greiene jeg hadde drevet med tidligere i spillet. Og, vel, selve leiren til Brekker'n var imponerende laget. Verdt spenna sier jeg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Eller så kan man bare spille spillet fordi man faktisk får med seg alt rundt ME1 i ME2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du får med deg hovedhistorien hvis du leser det som står før spillet begynner, men alle de små detaljene som gjør settingen artig blir borte. Så, god ide.
 
Eller så kan du, you know, se ?
 
Jeg bare gjenoppliver denne tråden litt for å si at det kommer noen Mass Effect 2-greier snart og jeg snakker ikke om PS3-utgaven, men noe DLCings som kommer ut en gang i år for å varme oss opp før Mass Effect 3 kommer rundt jul. Cerberus-feeden tar seg også en liten pause, ikke at jeg leser de greiene der uansett. Jeg kommer til å kjøpe den DLCen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Apropos DLC, coppa Skyggebrekkeren og De To Andre DLC-ene i jula (200 points stykket motherflipper), tenkte jeg skulle sette tenna i det så snart jeg var ferdig med New Vegas. Burde jeg hoppe rett på Broker siden den er best, or wut?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Må ha med deg Kasumi iallfall, hun eier.