Mass Effect 2 [360, PC, PS3, Wii, DS, PSP, GameGear, Lynx, 3D0]

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#61
Passet meg greit siden jeg startet Vanguard til andre playthrough nettop, og kan ikke forestille meg at jeg hadde brukt hagle i noen av de andre klassene.
 
#62
Jeg anbefaler bare å vente med å ta i bruk den hagla til du har oppgradert Charge til Heavy Charge. Skillen er nesten helt ubrukelig før det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Den der var faktisk fet å høre på. Well played.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#70
Man kan trykke på A foran dyret, så.... skjer det absolutt ingenting.
 

Lodin

Der Waaaah
#71
Joda, Boo kommer ut og sier squeek.

Kom på noe fra da jeg akkurat hadde lagt inn spillet og fant dette i keybindingsene.



Neste uke skal Discovery ha en eller annen Mass Effect spesial fordi det ikke er nok å trøkke kanalen full av mekanikere og tatovører. Uansett spekuleres det i om Hammerhead som er den nye Makoen skal vises fram der. Blir nok no slags DLC eller ad-on.

E: Bilde fra en dokumentar, men det er og med i kunstboka som følger med i spesialutgaven og beskriver en hovertank som tar over etter Makoen.

 

Novastrum

Feminist-elitist
#72
Spørsmål: jeg ser for meg at jeg bør reinstallere pc-maskinen min snart. Mister jeg cerberus-access da, eller vil det fungere etter reinstallasjon?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#73
Ganske sikker på at det går via bioware-kontoen din. Ikke saksøk meg hvis pc'en din eksploderer dog.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#74
Får satse på det, ellers blir det underholdende DRM-ragu i vente.
 

Lodin

Der Waaaah
#76


Huzzah! Hammerheaden dukker opp i slutten av mars i ei pakke som heter Firewalk. Man får leke seg med hovertanken i fem missions og greia er gratis for de som har regga seg på Cerberus.
 

Lodin

Der Waaaah
#78
Og en fjerde post fordi de og har annonsert første pakke med betal-DLC. I Kasumi's Stolen Memory skal man verve en tyv til laget. Totalt er pakka på 90 minutter (20 altså) og man får med litt annet stæsh også.
En fyr fra Bio lover og i et intevju under GDC at Shepard og co før eller senere vil havne på jorda i senere DLC.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#79
Moar like 'space port på planeten tellus'.

Når det er sagt spiller jeg Mass Effect 1 på nytt nå, og disse to spilla til sammen begynner å nærme seg noe favorittspill greings.
 

Lodin

Der Waaaah
#80
Da var altså Fire Wanker ute, men jeg venter til også Kasumi-pakka slippes den sjette april. Sånn ellers slapp de hesterustning i dag også. For noen usle dollars kan man få nye outfits til Jack, Thane og Garrus. Er ørlittegrann frista siden Garrus sin utgave reparerer rustninga hans så an ikke ser så totalt uteligger ut.