Mass Effect 2 [360, PC, PS3, Wii, DS, PSP, GameGear, Lynx, 3D0]

Lodin

Der Waaaah
#81
Overlord kom og gikk og jeg får ikke ut fingern og starter på det nye gamet mitt. Uansett er nå neste eventyr annonsert og det plukker opp den løse tråden til Liara i Lair of the Shadow Broker.



Hva skjer når hu finner ut om Tali? uguu~
 
#83
Hei dere...

"Mass Effect 2 is coming for the Playstation 3! Mass Effect 2 and hours of bonus content will be available for the PS3 in January of 2011. Visit the Mass Effect 2 website for more details."
Nå kan endelig undermenneskene som bare har Playstation 3 også kose seg med et av de beste spillene denne generasjonen har å by på.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#84
Meh.

Gidder ikke spille Mass Effect 2 hvis jeg ikke først kan spille Mass Effect 1.
 
#85
Du får skaffe deg en Microsoft-basert plattform hvis du vil spille det siden MicRo$$$oft sitter på rettigheta der.

Uansett, det er ditt tap. Er absolutt mulig å kose vettet av seg med ME2 selv uten å ha spilt enern.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#87
Jeg trodde man kunne videreføre ME1-saven sin til ME2, men det er da ikke no big deal? Kanskje de mekker en kjapp prologue før spillet starter. Nesten like fett som å, du vet, spille spillet selv.
 

Lodin

Der Waaaah
#88
Er da ikke verre enn å stille noen sentrale spørsmål i starten sånn som i 1.
Noe det allerede burde vært i 360 og PC versjonen.
 
#89
Jeg trodde man kunne videreføre ME1-saven sin til ME2, men det er da ikke no big deal? Kanskje de mekker en kjapp prologue før spillet starter. Nesten like fett som å, du vet, spille spillet selv.
Kjipere å gå glipp av to dritgode spill istedenfor ett da.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#90
Mens jeg venter fortsatt på Mass Effect 2 som jeg bestilte fra Play.com for sikkert to uker siden :argh: Rakk i det minste å skaffe og fullføre eneren, som jeg ikke hadde spilt siden launch for tre år siden. Det var helt streit, så veit dere det.
 
#91
ME var et av de bedre spillene jeg har fullført, men det var deler (makomakomako) som ikke var like bra. Se denne filmen og start på ME2, du taper lite på å ikke fullføre enern.

SPOILER osv
 
#92
ok jeg så ikke dette før nå men JAAAAAAA HVA VAR DET JEG SAAAAAAA!!!!11
 
#94
Liara DLC ute nuh, 1,5gb... dette kan bli bra!
 

Lodin

Der Waaaah
#95
Kommer det som noen stor overaskelse at DET ENDA IKKE ER SLUPPET TIL PC!?! :argh:
Hadde ikke engang tenkt å spille dette ennå, men faens Bioware gjør dette hver jævla gang.
 
#96
Ikke så spoilende spoilers:
Miranda kan ikke få barn. Legion er en sykt god gamer. Grunt googler "sharks"

Spoilende spoilers:
Pulte Liara (kan fortsatt sexe nr 2) etter en annen romanse, feels good. Var en litt dyr dlc, men den er også et godt frempek på ting som skjer i ME3
 
#97
Skulle kjøpe det, også hadde jeg bare 700 funbux, så jeg raeget litt. Så jeg bare avventer litt med å kjøpe det til jeg klarer å forberede meg mentalt på å gå inn på den jævla drittsiden å kjøpe mer points.
 
#99

Lodin

Der Waaaah
Ok, på tide å starte opp dette igjen og unngå fler spoilere. Fant akkurat ut at bartenderasarien på Illum er
mora\faren til Liara.
:psyduck: