Spilt i snart fem timer og jeg ser hva folk masa om i 2010. Selv om comic-delen gav meg en veldig overfladisk versjonen av det første, føler jeg at jeg har fått med meg det meste. Jeg valgte Obama som president, Wrex overlevde, jeg drepte en edderkoppdronning og Ash overlevde. Det er de valga du får i tegneserien.
Har så langt hentet professordoktoren, han australske leiesoldaten, Garrus/Garett(husker ikke, han råtøffe alienen Sheperd kjenner fra før) og ho tyvejenta. Garrus/Garett er yndlingen så langt, men var det meninga at
Det neste nå blir nok å gjøre oppdraget til et par i squadden min, og deretter hente han siste som sitter i fengsel.
Men ja, dette eier. Eneste grunnen til at jeg stopper å spille nå er fordi jeg må opp tidlig i morgen. Ellers blir lørdagen veldig Mass Effect-ish + taco. Må suge inn så mye som mulig før det færas til Skottland med engelskgruppa mi.
Har så langt hentet professordoktoren, han australske leiesoldaten, Garrus/Garett(husker ikke, han råtøffe alienen Sheperd kjenner fra før) og ho tyvejenta. Garrus/Garett er yndlingen så langt, men var det meninga at
han skulle bli skutt av helikopterfartøyet da jeg skulle redde han?
Men ja, dette eier. Eneste grunnen til at jeg stopper å spille nå er fordi jeg må opp tidlig i morgen. Ellers blir lørdagen veldig Mass Effect-ish + taco. Må suge inn så mye som mulig før det færas til Skottland med engelskgruppa mi.