[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg er forresten Suptom på Origin hvis noen tenker å prompe multi på personal console.

Jeg trenger et nick. Tomas er ikke unikt nok. XxSepHiRoThXx?

Ser meg nødt til å utsette dette spillet to uker grunnet eksamen :penga:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har fortsatt ikke bestemt meg for å ta fri neste fredag eller ikke. Frister litt å jobbe torsdag, ta med spillet på vei hjem og deretter prompespille hele helgen og gå tilbake til hverdagen mandag.

Men har veldig lyst.

Jeg har også samme problemstilling. Har veldig lyst da, men en feriedag til å spille vet jeg ikke helt...

Vi får se hva som skjer.

Lodin

Der Waaaah
Lol, Bioware og EA har gått til krig på Jutub. Begge disse videoene ble fjerna pga. copyright infringement. Ikke uventet svarer nettet med å laste dem opp igjen og gi dem enda mer oppmerksomhet. XD

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå våkner vi alle med big, gay woodies i morra.

demake

Seksuelt godteri
Jeg vil fortsatt sexe Mordi(n) mest av alle.

Lagde en ny karakter der jeg holder meg til Liara etter å ha lest noen stygge rykter. Og jo, ikke lenge igjen nå

Launchtrailer! Go!

Elkjøp puler oss i pompen og selger ME3 til 499 på launch. Buu! Hadde håpet på en 299/399-kampanje, men neida. Jaja, får bare bruke en hundrings mindre på snop enn planlagt, så sånn sett er det sikkert like greit.

Kroppen min er i ferd med å klargjøres. Starta såvidt på suicide mission i går, og har etter det bare Overlord og Arrival igjen før jeg er klar for treern. Det blir å eie, og jeg er offisiell på hypetoget. Hvem er med meg!?

Får det for 399 på Origin, forøvrig er kroppen min veldig klar, trenger bare å knyte opp noen løse tråder i 2'ern

EDIT: Preloader nå, slippes visst i korea 16:00 norsk tid imorgen. Hvordan setter man opp proxy?

For PC-folk (jeg hater dere)

For alle oss andre: Take Earth Back med Femshep

Early unlock (altså, nå):

a) http://www.flyvpn.com/

eller b)
Go to Internet Explorer
Options
Connections tab
Lan Settings button
Tick: Use a proxy server for your LAN
Addy: 210.105.194.99, IP: 3128 (If this no longer works, try one from here: [1] http://www.xroxy.com/proxy-country-KR.htm)
OK
Connect, decrypt game will load then just unselect the box when you're done.
Enjoy ;D
Edit: Image of settings window- [2] http://dl.dropbox.com/u/530580/Misc/me3.jpg
(Apologies for the hasty unformatted and badly explained post I wanted to get this out there before I went to work.)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kroppen min er i ferd med å klargjøres. Starta såvidt på suicide mission i går, og har etter det bare Overlord og Arrival igjen før jeg er klar for treern. Det blir å eie, og jeg er offisiell på hypetoget. Hvem er med meg!?
Jeg er med deg! Skal whiteknighte dette spillet fra A til Å, ble ikke noe fri på fredag så da blir det hardcoregaming hele helgen, håper jeg er ferdig før Skroa ellers blir jeg inne og gamer mens dere andre stikker ut.