[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

Ifølge IGN-anmeldelsen følger valgene over, ja.
 
Kasta meg inn i ME3 igjen for å teste side missions og DLC. Frem til nå har jeg ikke kommet til Kroganverdenen, men har kjørt igjennom Omega, From Ashes og Leviathan. Omega var helt grei, artig med mer Aria etter ME2 og det føles naturlig å fortsette med den tråden etter du fikser gjengene på Citadel. Helt alright med andre ord.
From Ashes har jeg spilt før, og kommer fremdeles ikke over at dette ikke kommer standard med spillet. Å ha Javik med på laget burde vært et krav for alle som spille, hans perspektiv i samtaler på Normandy og under missions gjør underverker for innlevelsen og man får vite så mye om universet som ellers ville vært låst atte hjælp. Jævla EA.
Leviathan var... Ehm, egentlig ganske dårlig. Detektiv-sekvensene kan man løse ved å spamme use, men tråden holdes levende ved at man reiser rundt i galaksen og finner ut av shit. Hadde aldri betalt for dette igjen, det eneste som er bra med dette DLCet er at man finner ut
Leviathans var apexrasen før cycles kom, de ønsket å bevare liv da de underlegende rasene drepte seg selv og hverandre. De konstruerte en intelligens som et verktøy for å løse problemet, og løsningen var å høste inn Leviathans som den første Reaper (Harbinger). Hver cycle gir en ny reaper som igjen er skapt i Harbingers bilde.
Slutten er dog ikke problemet, det er måten den blir levert til deg uten at du må gjøre noe annet en å se på. Meh. Se sekvensen på youtube.

Har ikke kommet til Citadel DLC enda, men regner med at det første oppdraget tikker inn etter jeg fullfører Kroganplaneten. Er litt ticked da jeg ikke får oppleve Wrex Grunt Shepard Shepard da jeg sauset Wrex i 1'ern for å få spare meg lidelse. Doh.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er nok av forskjellige scener fra space-skroa som avgjøres av forskjellige stats og sånn. Jeg fikk heller ikke den scena selvom begge deltok.