[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hvorfor hater man automatisk på Prinze? Bare jeg som ikke har sett han på ti år?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Han spilte i She's All That, en jentefilm som var veldig populær. Han var med på å ødelegge Wing Commander. Han spilte douchen i Scooby-Doo-filmen. Han er gift med Sarah Michelle Gellar. Alle nerder er påkrevd å hate Freddie.

Han var tøff i 24 :v

Han er gift med Sarah Michelle Gellar. Alle nerder er påkrevd å hate Freddie.
Først var jeg litt :argh: men så stalker jeg henne på imdb og nå er jeg litt :meh:.

Uansett, ME3 kommer snart. Merker det på kroppen, må få tilbake kjeksboxen fra søster og kjøre en gjennomspilling av de to andre igjen tror jeg. Blir stas <3

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kjenner også på kroppen at jeg har lyst på en gjennomgang til, men jeg digget hvordan min første spillegjennom endte så fint at jeg bare venter til Mass Effect 3.

Du kan ta new game+ med samme karakter og samme valg uten problemer. Og du kan velge å fortsette fra den første fila i ME3 hvis de fortsetter med samme system som de brukte i ME2.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Rekker ikke bli ferdig før mars kommer uansett, så null stress. Vil heller bare glede meg.

Lodin

Der Waaaah
Jo også retconna de såklart det der med at Protheansene ble helt forvridde og muterte når de ble Collectors for de så sånn ut. Er i grunn overaska over at de ikke har fjerna maska til Tali.

Lodin

Der Waaaah
Hahaha, jeg har sjeldent vært med om et spill hvor utgiverne jobber mest mulig aktivt for at jeg ikke skal ville ha det.