[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg føler meg litt skitten ettersom jeg egentlig hadde tenkt å vente til driten ble billig (vanlig-versjonen altså), men 399,- forhåndsbestilling på Elkjip er liksom ikke så jævlig ille ... Høres ut som BioWare vinner igjen :qq:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Venter nok til Steam-salget. :smugdog:

Nabbe

Har fin hatt.

Ville bare påpeke dette.

Det er en forskjell, men det er ikke en god representasjon av den. Så det så. :ras:

PS: Elkjøp 400kr 360. I posten, forhåpentligvis dagen før det slippes.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Kjørte nettop gjennom japanerdamaDLC-en, og den var helt okaj. Mye mer 'komplett' enn de ræva hordemodegreiene vi fikk i ME1. Ny squadmate med egne one-off skills (én du kan lære selv), et nytt våpen, ny musikk, og et oppdrag som er passe vanskelig og er designet for å ta i bruk dama sine skills. Dævva et par ganger på Insanity og tok meg vel et par timer å gjøre meg ferdig. Verdt de 40 kronene hvis du er ute etter mer ME2 å dille rundt i.

Shadow Broker gir mye for penga også får du en del kule ting etterpå som er fine å ha igjennom resten av spillet. Løp og kjøp er mitt tips. Bare gjør det. Nå.

Nabbe

Har fin hatt.
I mellomtiden har jeg begynt på første spillet igjen. Denne gangen spiller jeg som en renegade femshep, siden jeg ikke hadde ei fra før av. Ikke fått spilt så veldig mye, så jeg har ikke kommet lenger enn at jeg nettopp har holdt tale for crewet på Normandy. Satser dog på at jeg blir ferdig før mars, slik at jeg kan pløye gjennom toeren (denne gangen med alt DLC-et) før ME3 dumper ned i postkassa.

Allikevel blir det nok til at jeg spiller gjennom ME3 med manshepen min først, siden han var den jeg brukte først både i det første og det andre spillet.

"Because he's a big, stupid JELLYFISH!"

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
JAVEL DA

Edit: Stol på min evne til å få et innlegg smelt inn mellom det jeg svarer på når jeg skriver 2 ord.