[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

Er den ute på PSN også? Vurderer egentlig å stå over for å unngå spoilahs.

Så... Enda et spill jeg ikke kommer til å spille (betale for, mener jeg) fordi EA fortsatt krever at du skal bruke Origins?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Dette kommer til å bli spilt på kjeksboks. Mest fordi det er der jeg har spilt ME1 og ME2 og dermed også har savene mine der, men å kunne unngå Origin er en solid grunn i seg selv.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg boykotter boykotten av Origin og ser ikke store greia i å bare nuke hele greia etter jeg er ferdig med spillen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lastær'n ned nå og ja Origin selger sjela di til Satan ps Steam er fortsatt Jesus.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Installerte Origin og så at jeg allerede hadde noe dill der. Har helt glemt at jeg har brukt EA store før. Føler meg litt skitten.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Som sagt er Origin mye verre enn Steam. Mye, mye. Fysj.

Lodin

Der Waaaah
Hva med Impulse a? De ble kjøpt opp av Gamestop som lova at de ikke skulle endre no. Så et halvt år etter er hele greia stappa med GS-logoer og det går ikke ann å søke etter spill lenger. Eller det går, men søkemotoren gir bare resultater som allerede er på forsida. :penga:

Kleevah

Livsfarlig amatør
Til gjengjeld har vi jo fått Stardock-spilla på Steam, så jeg kan ikke klage akkurat.

Det Blir Å Eie å få Ashley tilbake, samt Wrex. Håper de drar frem hele gjengen fra 1 og 2, unntatt de kjedelige folka som suger. Sånn som Jacob, den ubrukelige pikken.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gønna gjennom demoen nå, den var Mass Effect 2 bare uten dølle hacke-minigames (takke faen). Ja, og du kan gjøre combat roll nå, tok litt tid å venne seg til det. Sånn ellers? Setup i denne spillen er den verste. Jorda blir angrepet NÅ på tide å rusle rundt i galaksen i noen uker hei hei! Jeg sier bare at hvis de drar en faens "nå er 70% av jordas befolkning borte, få ræva i gir hvis du ikke vil ha tidenes verste slutt"-greie så blir'e månelyst. Ja, dro en runde med Horde Mode også, den virka helt standard men siden actiongreiene i Mass Effect er ganske artige blir det antageligvis noen flere runder der når fullversjonen ligger på disken. Ellers noen inntrykk:
  • Jorda som første setting var en real nedtur etter to spill med fantastiske fremmede planeter og hi-tech-romstasjoner; gjør ikke meg så mye om planeten går dukken.
  • Ashley var tilbake, og det gjør meg litt mer tilfreds med at den nye Mass Effect 2-saven min defaulta til at Kaidan var i live. Møkkakjerring.
  • Wrex var også mystisk gjenoppstått og jeg merker at krogans fortsatt kan ryke og reise. Drittart.
  • Vanskelighetsgrad i Mass Effect er faen meg ikke noe å spikre puppen i veggen for. Hehe jora blir nok en Normal her ja :mafia:
  • Den andre delen av demoen viste fram noe jeg regner med er et nytt paradigme i Mass Effect 3, nemlig økt fokus på scriptede kjeder av fiender som rusher framover. Men! Ikke noe Call of Duty-skrot her, det var flere steder hvor jeg kunne angripe situasjonene på flere måter. AI-en var også litt oppgradert, dvs. mer combat rolls og forflytning, ikke bare cover-horing. Bra.
Var vel ikke så mye å lure på om jeg skulle ha Mass Effect 3, greit å se at det mest sannsynlig blir ålreit.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da har jeg også pløyd igjennom demoen og det er så greit når sheriffen skriver alt det jeg tenker. Gjenmøte med gamle kjente og flere woah!-momenter ga den gode ME-følelsen men ikke minst har ikke EA voldtatt gameplayet. Virker som tempoet er skrudd litt opp og jeg som spilte adpet merket at jeg ventet lenge på cooldowns, virker som de har "balansert" cooldowntime og. Løpinga er raskere og bedre men det slår meg ikke de har forandret på kjernen av skyting og cover (det har ikke blitt helt Gears) så om noe gleder jeg meg kanskje bittelitt mer enn før.

Dette blir bra.