[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

Finner'n ikke på PSN :penga:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Detta var jævlig imponerende. Skytinga er nå nesten verdig et fullendt skytespill, og de bruker mye, mye mer unike animasjoner for dialogene som øker kvaliteten på kuttescenene noe vanvittig i forhold til kotor-greiene vi er vant til.

Kroppen min er klar.

Spilte bare første delen og den var ganske meh i forhold til den fantastiske åpningen fra ME2. Før nå har Bioware knapt løftet en lilletå for å etablere et forhold til jordkloden og dens betydning i ME-universet og heller fått den til å føles ganske uviktig i det store og hele. Angrepet på Normandy i ME2 føltes både mer personlig og langt mer hektisk siden du fikk se alt man bygde opp i ME1 bli sprengt til fillebiter, samtidig som det hadde en fin funksjon i det å la spilleren starte med blanke ark. Den var kjapp, dramatisk og effektiv. Gode saker! Her føles det mer som at de lener seg på "Men det er jo jorda DU bor på!!" som blir ganske billig. Og at den ungen trolig daua er liksom ikke så trist i sammenhengen av hva et slikt angrep faktisk vil medføre.

NUVEL. Nok sutring. Mass Effect 2 var supre saker og det er ikke noen tvil om at jeg vil spille dette. Håper bare at de klarer å ta vare på det personlige aspektet av historien til ME2. Det var hva som skjedde med crewet MITT jeg brydde meg om under sisteoppdraget av ME2, ikke hva konsekvensene for galaksen i henhold til success/failure kom til å bli.

Lodin

Der Waaaah
Det var Mass Effect gitt. Blir å coppes, men jeg liker fremdeles ikke all retconninga. Og multiplayeren var såklart dritt.

Sånn ellers får man gratis BF3 om man forhåndsbestiller hos Origin.

Lodin

Der Waaaah
Bare i demoen holder det å se på håret og puppa til Ashley.
Og for å spille MP før søttende (ihvertfall på PC) må man ha BF3.

E: Jo også sugde våpnene man fikk i Amalur. De hadde ikke no med Mass Effect å gjøre engang. :ras:

Lodin

Der Waaaah
Eve har fått egen kropp og jazzer rundt sammen med Shep selvom AIer er ekstremt no no i settingen. Første DLC-karakteren som dukker opp er en Prothean selvom de er utdødde eller mutert til Collectors. Voluser trenger ikke lenger heldekkende drakter fordi...
De prøver sikkert å forklare de tinga, men det er likevel retconnings av vprste sort.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det at Edi tilhører Cerberus og nå klenger på shep mens Cerberus er butthurt på dem er noe jeg ser som mer intrisangt enn billig retcon. Eller, interresant og billig retcon kanskje.

Mass Effect 3 PC støtter ikke X360 kontroll. Spillet er nå degradert fra en-viss-sjanse-for-kjøp-dag-1 til tilbudskurv/steamsalg-om-cirka-et-år.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Noen klarte å grave opp kontrolleroppsettet i me2, siden det finnes der men Bioware har bare gått inn og aktivt disabla alt. Mulig noen gjør det samme i 3.

Default utseende ser helt molbo ut, mens custom er default fra ME1/2. Snedig. Brb, prøve spillen.

Lodin

Der Waaaah
Man kan ikke spille det med Kinect på PC heller! :penga:
Om det er noe å klage over på PC så er det FOVen. Jævla frustrerende at Shep skal ta opp så mye plass av skjermen i action sekvensene. Håper noen fikser det.

Okay, ferdig... Får ikke lov å koble på nettverket, ei heller MP (mangler gold, men får bare beskjed at jeg ikke har låst opp MP?)

Uansett, likte starten. Del to var veldig veldig meh, hadde ingen kobling til historien så alt jeg gjorde var å gå fra a-b. Mass Effect er ikke no særlig til FPS så det ble fort kjedelig. Og skal de begynne med evig lang cd på biotics igjen (protip: var dritkjipt i enern).

Venter spent på posten i mars uansett.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har de gått fra TPS til FPS i treeren?